דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה תציג פנאי חשמלי לשבעה נוסעים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פורשה תציג פנאי חשמלי לשבעה נוסעים
  • על בסיס חדש, עם מערכת חשמל מתקדמת
  • הגעה לכביש רק ב-2027
פורשה מקאן EV

חשמל, גם לשבעה: צילומי ריגול שפורסמו באתרי חדשות רכב באירופה חושפים כי פורשה עובדת בימים אלו על רכב פנאי ראשון בתולדותיה עם מקום לשבעה נוסעים, שיוצג ככל הנראה רק בעוד שלוש שנים. במסדרונות החברה בזופנהאוזן הוא מכונה K1 והוא צפוי לשמש כספינת דגל חשמלית, במטרה להתמודד מול מתחרים כמו מרצדס EQS SUV ולוסיד גרביטי.

מה אנחנו יודעים: רכב הפנאי הגדול יהיה דגם ראשון של פורשה להתבסס על פלטפורמת SSP (ר"ת Scalable Systems Platform) החדשה שמפתחת פולקסווגן, זו שאמורה לשמש בעתיד את כל היצע הדגמים החשמליים של הקונצרן במטרה לייעל את תהליך הייצור.

הסוללה צפויה להיות במתח של יותר מ-900V מה שיאפשר יכולת טעינה מהירה מזו של דגמי היצרנית כיום, ובמבנה שמציב את התאים ישירות בחלל ייעודי במרכב (ללא צורך באריזה ייעודית) מה שאמור לתרום לקשיחות מבנית גבוהה יותר.

פורשה צפויה לשלב גם כאן איכויות דינמיות גבוהות הודות למערך מיתלי אוויר אדפטיביים והיגוי אחורי אקטיבי שאמור לשפר את כושר התמרון וחדות ההיגוי של רכב הפנאי הגדול.

מה אנחנו חושבים: רכב הפנאי העתידי של פורשה מסתמן כאחד מהשינויים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה שלה, לא פחות מהצגת הקאיין הראשון בתחילת שנות האלפיים או הטייקן בסוף העשור הקודם. שכן הוא צפוי להיות הדגם הגדול ביותר שפורשה ייצרה מעולם, ראשון עם מקום לשבעה נוסעים וייעוד למשפחות ברוכות ילדים.

האם היצרנית הגרמנית תצליח לשמור על האופי הייחודי המקדש יכולות דינמיות, גם ברכב פנאי גדול וכבד כל כך? ההיסטוריה הוכיחה שכן, אבל תשובה מלאה נקבל רק בעוד שלוש שנים.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה