דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משפחה מורחבת: רכב פנאי נוסף לקופרה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טרמאר יהיה רכב פנאי נוסף לקופרה
  • עם בחירה בין מנוע בנזין להיברידי-נטען
  • שיווק מקומי צפוי במהלך השנה הבאה

מכוונת גבוה: קופרה תחשוף בשבוע הבא את הטרמאר, רכב פנאי שימוצב מעל האטקה, אותו היא משווקת כיום במקביל ליצרנית האם סיאט. רכב הפנאי הוצג כאב טיפוס לפני כשנתיים, אולם רק כעת הבשיל לייצור סדרתי.

המראה דומה לרכב התצוגה, עם יחידות תאורה צרות וסבכה קדמית בולטת. כבסיס תשמש פלטפורמת MQB משותפת לפולקסווגן טיגואן הנוכחי, עם מערכת מיתלים דומה (מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור, עם אופציה לבולמי זעזועים אדפטיביים) אבל בכיול שונה ודינמי יותר. הוא גם צפוי להיות קצר מרכב הפנאי הגרמני בכ-4 ס"מ (450 ס"מ).

בנזין או היברידי: מערכות ההנעה הן המוכרות של פולקסווגן. בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) עם הנעה קדמית, או 2.0 ליטר (265 כ"ס) עם הנעה כפולה. תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד תשודך למנועים בשני המקרים.

צפויה גם גרסה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע הבנזין הקטן למנוע חשמלי, בשתי רמות הספק: 204 או 272 כ"ס, עם תיבת 6 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. סוללה בקיבולת 18.5 קוט"ש אמורה לאפשר יותר מ-100 ק"מ נקיים מזיהום, עם אפשרות לטעינת מהירה (50 קילוואט).

מה אנחנו חושבים: קופרה סופגת בתקופה האחרונה ביקורת על הדמיון הבולט של דגמיה הפופולריים לדגמי חברת האם סיאט. ומבחינה זו הטרמאר מהווה תשובה מסוימת לביקורת, שכן הוא יהיה ייחודי עבורה, באופן שיאפשר לה להתמודד טוב יותר בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים.

הוא צפוי להציע מעין אלטרנטיבה לדגמי יוקרה כמו אודי Q3, ב.מ.וו X1 ומרצדס GLA, עם יתרון משמעותי עליהם בדמות מערכת הנעה היברידית מתקדמת, עבור מי שעוד לא מסוגל או לא מעוניין להתחבר באופן מלא לחשמל.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה