-
1. ארצות הברית לא אינדיקציה לישראל
בן, 01-07-2024
אין לי רכב חשמלי, מתלבט. ארצות הברית לא אינדיקציה מאחר ורכבי בנזין עולים שם חצי מבישראל, כנ״ל הדלק ושם הטווחים משמעותיים יותר
סגור תגובה
-
2. כמה שלא מפתיע.... זאת רק ההתחלה
אסטרה, 01-07-2024
ברור שהמון מצטערים על כך בגלל כל כך הרבה סיבות ולכן הצפי הוא שהמכירות של החשמליות עומד לצנוח בשנים הקרובות. רק פראיירים קונים וקנו אותן. רק בנזין.
סגור תגובה
-
3. לא מה שחברות רכב רוצות לקרוא: כשליש מרוכשי חשמליות מתחרטים
DANY_FROM_TORONTO, 01-07-2024
כבר אמרתי את זה בעבר על ארה"ב וקנדה.
אף אחד לא קונה מכוניות סיניות כי ארה"ב הטילה עליהן מסים גבוהים.
בקרוב קנדה תטיל מסים גבוהים על מכוניות סיניות.
זו הסיבה שיש לנו את 3 המכוניות שלנו שמשתמשות בבנזין.
1. אתה צודק לגבי ארה"ב וקנדה אבל אם תקנה רכב חשמלי יהיו לך בעיות = הוצאות כספיות ואחרות למרות שהמרחקים קצרים בישראל.
סגור תגובה
-
4. אם היו מתייעצים עם דני טורונטו, לא היו קונים חשמלי.
גיל, 01-07-2024
הוא האורים והתומים של תעשיית הרכב החשמלי והבנזין. מנכלים של חברות בכל התעשייה פונים אליו ומתייעצים איתו בגלל הידע העצום שלו בכל הקשור לרכבים מאז ששמעו שיש לו בנטלי 1997 ושלאישתו יש פוקוס. ביכולתו בעצה אחת להפיל את כל שוק הרכבים בעולם ועל פיו יישק דבר.
סגור תגובה
-
5. עד שלא תצא סוללה עם טווח נורמלי ובמחיר שפוי לא יוחלף הבנזין
רונית, 01-07-2024
הסוללה היום היא העקב אכילס של הרכבים החשמליים במיוחד בשוק יד שנייה.
מצד שני לא מפתיע שיש שביעות רצון גבוהה מהרכב עצמו כי זה ממש מהנה לנהוג בחשמלי.
סגור תגובה
-
6. כתבה מטעה ולא שלמה
שי, 01-07-2024
במדינות עם תשתית טעינה או מדינות קטנות יחסית יש שביעות רצון ובסופו של דבר כולם יעברו. אין פילוח של נשאלים עם עמדות טעינה בתיות ובלי עמדות טעינה בתיות. ברגע שהטווח יעלה לכיוון ה 600 ק"מ זה כבר ייתן מענה לכולם.
לא לשכוח רכב שמצריך ריצה למוסכים על מנוע, משאבת שמן גיר וכדומה לעומת רכב חשמלי ללא חלקים מכניים.
סגור תגובה
-
7. דני הלא עקבי
לא מבין, 01-07-2024
יש לכם 3 או 4 רכבים? זה משתנה כל הזמן?
איך אתה אומר שמכוניות חשמליות הם בעיתיות ובנזין לא, אבל בפוסט אחר אתה אומר שהלינקולן שנת 2007 עם המון בעיות כי היא מ 2007.
סגור תגובה
-
8. חקי חיון
חקי חיון , 01-07-2024
חקי חיון
רכבים חשמליים זעירים עד ענקיים גורמים למחלות.מחלות קשות.מסרטנים
סגור תגובה
-
9. מה טוב ומה נעים ???
עדו, 01-07-2024
מכונית היברידית נטענת
( Plug In ) - גם חשמל וגם
בנזין ! ממליץ מאד על
Lexus 450 RXh !
סגור תגובה
-
10. לרונית
טכנולוג, 01-07-2024
סוללות של 1000 קילומטר כבל נמכרות, המחיר יורד בקצב מהיר.
כל הסיניות הגדולות פותחות מפעלים באירופה ומקסיקו כדי להתגבר על המיסים שלוקחים לסיניות באירופה, ארהב וקנדה.
עוד שנתיים לבנזין לא יהי סיכוי. הסינים עושים לכולם בית ספר.
סגור תגובה
-
11. חחחח
א.א, 01-07-2024
אין כמו לראות את המטומטמים נשרפים בשמש בזמן שהם ממתינים לטעינת הטרנטה הסינית שלהם (ואלו עוד האנשים ההגונים, שלא מחנים את הרכב בעמדת הטעינה והולכים לעשות סידורים).
סגור תגובה
-
12. בארה"ב רשת החשמל עובדת על 110V
יונה, 01-07-2024
טעינה מהירה מ0 ל100 לוקחת לפחות 40 דקות. נראה לאמריקאי הממוצע אין זמן לזה
סגור תגובה
-
13. ובישראל: 100% מרוצים מאוד
Igor, 01-07-2024
ואפילו היו לוקחים עוד הלוואה וקונים עוד מכונית (ומאותו מותג). ראיתם פעם ישראלי שיודה שקנה מכונית לא טובה? שיצא פראייר? שהפסיד? כולם קנו בזול, מכרו ביוקר והרוויחו, והם מרוצים עד הגג.....
סגור תגובה
-
14. תרגום לקוי מאנגלית
המקור, 01-07-2024
המקור אומר likely- כנראה.
בסקר גם ציינו שהמכירות של מכוניות חשמליות ממשיך לעלות וש 27% מהאירופאים ״רוצים ״ סיניות חשמליות.
נראה מה יקרה בשנתיים הבאות…
https://executivedigest.sapo.pt/wp-content/uploads/2024/06/Mobility-Consumer-Pulse-2024_Overview.pdf
סגור תגובה
-
15. רכב חשמלי זה גימיק
עתידן, 01-07-2024
-
16. שטויות
אור, 01-07-2024
רכב חשמלי זה עולם אחר!! כל מי שמתאכזב זה או בגלל שאין לו הטענה בבית(אז למה קנית??) או שהטווח לא מספיק לו (וזה כמובן מתפתח משנה לשנה)
אבל ברור שרובם המכריע של הקונים לא מסוגלים לחזור לבנזין זה כאילו לחזור מסמארטפון לטלפון עם מקשים
סגור תגובה
-
17. יחיאלשלומי
שלומי, 01-07-2024
קשקוש של מתחרים תמשיכו לנסוע בבנזין ותשלמו הון תועפות ואנחנו ניסע כמעט ללא כסף
חיליק
סגור תגובה
-
18. המהנדס
מהנדס מדופלם, 01-07-2024
תערכו את המחקר בארץ ותראו כמה מתחרטים...80% ולא בגלל הטווח... מחירי הביטוח שקפצו, כי הנהג הישראלי חשב שאפשר לעבוד על משרד התחבורה...פחחחח צוחק מי שצוחק אחרון...
סגור תגובה
-
19. יש לי שתי חשמליות!
דנה, 01-07-2024
אני גרה קליפורניה ויש לנו שני רכבים חשמליים. אין בעיית הטענה. לא יכולה לחשוב על רכב בנזין, רועש.
סגור תגובה
-
20. שטויות
לבן, 01-07-2024
I car. לא נמאס לכם ללכלך על רכב חשמלי.? לא מכיר אחד שחוזר לרכב רגיל אחרי שנהג בטסלה!!!; "מלחמת עולם" מתנהלת בין החידוש-רכב חשמלי לבין חב' הדלק, המוסכים ושאר המתפרנסים משוק זולל כסף..... אני יודע איזה צד לקח I car ....
סגור תגובה
-
21. ואף אחד לא מדבר על סכנת התלקחות סוללות במקרה של תאונה, רמות קרינה גבוהות בתא הנוסעים (לת)
דרומי אחד, 01-07-2024
-
22. קניתי חשמלית לאשתי, לא חוזר בחיים לבנזין
גדעון, 01-07-2024
-
23. לא ברור אם כל הנשאלים הם בעלי רכב חשמלי
דדון, 01-07-2024
זה רלוונטי בעיקר לשאלה "האם יקנו רכב חשמלי", אם ידוע שיש להם כבר רכב חשמלי ו-18% אחוז מהם בוודאות לא יקנו רכב חשמלי בעתיד זה אומר משהו. מה גם, אם 18% בוודאות לא יקנו, מה האחוז שבוודאות כן יקנה ומה האחוז שאולי יקנה? זה אומר ש- 72% שוקלים לקנות רכב חשמלי?
סגור תגובה
-
24. רק חשמלי!!!!
אלכס, 01-07-2024
יש לי איוניק 6 4X4 כבר שנה , מהרכב מרוצה ב200% טווח בפועל מעל 500 אמינות 100% , חופשי זול נסיעה חיפה תל אביב וחזרה לא מגיע ל 30 ש"ח עמדה ביתית לא טוען בחוץ רק בנסיעה לאילת,ים המלחוגם זאת בדרך חזרה לחיפה ממליץ בחום משלמים ומקבלים תמורה מלאה.
סגור תגובה
-
25. רק שליש???? חשבתי שהרבה יותר... (לת)
שין שין, 01-07-2024
-
26. שכחתי לציין שיש חוקים והטבות לגבי רכישת מכוניות
י, 01-07-2024
חלק מהעניין בארהב שבמדינות מסוימות לא יהיה חוקי לרכוש מכונית לא חשמלית
סגור תגובה
-
27. מספרים בכתבה מספרים סיפור אחר
לב, 01-07-2024
לפי המספרים בכתבה יותר ויותר אנשים כל שנה רוצים לעבור לחשמלי. ופחות ופחות כל שנה לא מרוצים.
שזה הגיוני, הרי בדיוק שנתיים לפריחה הגדולה. אז הכותרת הנכונה היא: שליש אנשים לא מרוצים מהחשמליות אבל יותר ויותר אנשים מרוצים!
סגור תגובה
-
28. מעניין אם דנה ודני אחים
דנידין מטרנטה , 01-07-2024
מעניין אם דנה מתגובה 19 שגרה בקליפורניה היא אחותו של דני מתגובה לא זוכר איזו, שגר בטורונטו.
או ששניהם חולקים אותו חדר בגהה.
סגור תגובה
-
29. מגיב 4 - חנקתתתת
דני טרנטה, 01-07-2024
-
30. שקוף
דורון, 01-07-2024
המאמרים השקופים שאמורים לדחוף אתכם חזרה לחיק החם של היבואנים הגנבים שמשלמים על פרסום בעיתון, אל תאמינו לאף מילה, רכב חשמלי זה העתיד
סגור תגובה
-
31. בטווח הרחוק עלויות תיקון של הרכבים החשמליים יהיו הרבה יותר יקרות ממנועי הבינזין (לת)
מקס , 01-07-2024
-
32. עלויות תיקון יקרות כשהחשמליות מתיישנות
מקס , 01-07-2024
כשהמכוניות החשמליות מתיישנות עלויות התיקון הרבה יותר יקרים מרכבי בינזין
סגור תגובה
-
33. עדיף כבר חשמלית על צרפתיה
ליפא העגלון, 01-07-2024
החשמלית לפחות נוסעת 350 ק"מ עד שהיא עוצרת. הצרפתיה מגיעה למוסך אחרי הרבה פחות ק"מ.
סגור תגובה
-
34. הייתם עדינים באחוזים (לת)
חרטא, 01-07-2024
-
35. לפני 100 שנה 50% מרוכשי המכוניות התגעגעו לעגלה וסוס
פרענקל, 01-07-2024
אז מה, כל המכוניות בעתיד יהיו חשמליות ויפתרו כל הבעיות של אלו בלי מטען פרטי
סגור תגובה
-
36. חשמלי, בנזין או דיזל - דני נשאר טמבל (לת)
ינד, 01-07-2024
-
37. ח (לת)
מה עם פילוח לפי יצרן? לטסלה רשת טעינה איכותית. , 01-07-2024
-
38. לא המצב בישראל
יעקוב, 01-07-2024
בישראל מחיר הבנזין והאגרות יקרים מאוד ולמי שיש פיתרןו לטעינה בבית או בעבודה מרוצה עד הגג ולא חולם לחזור לבנזין
סגור תגובה
-
39. לא נוגע בחשמלי. רק בנזין (לת)
גרטה זונהברג, 01-07-2024
-
40. הכי טוב זה פלאגין הייבריד
ביביסט הייטקיסט, 01-07-2024
אם היה פלאגין הייבריד עם 100קמ חשמל זה היה מושלם
סגור תגובה
-
41. בישראל כולם מרוצים כיוון שזו מדינה קטנה
הפולני התאילנדי, 02-07-2024
-
42. לא מה שחברות רכב רוצות לקרוא: כשליש מרוכשי חשמליות מתחרטים
DANY_FROM_TORONTO, 02-07-2024
כבר אמרתי את זה בעבר על ארה"ב וקנדה.
אף אחד לא קונה מכוניות סיניות כי ארה"ב הטילה עליהן מסים גבוהים.
בקרוב קנדה תטיל מסים גבוהים על מכוניות סיניות.
זו הסיבה שיש לנו את 3 המכוניות שלנו שמשתמשות בבנזין.
1. אתה צודק לגבי ארה"ב וקנדה אבל אם תקנה רכב חשמלי יהיו לך בעיות = הוצאות כספיות ואחרות למרות שהמרחקים קצרים בישראל.
4. יש לי הרבה ידע על בנזין ומכוניות חשמליות. 3 המכוניות שלנו לא רלוונטיות לנושא המאמר הזה אז על מה אתה מדבר?
5. סוללת הנתרן היא העתיד. זה ברור שהרבה אנשים מעדיפים מכוניות רגילות, המאמר מראה שהרבה אנשים נהנים להיות במכוניות בנזין ולא רוצים מכוניות חשמליות.
6. גלה כמה עולה חלקי מכוניות חשמליות, סוללות, עבודה והוצאות אחרות.
7. כמובן שיש לנו 3 מכוניות. קרא את התשובה שלי למעלה = תחילת התגובה שלי. כמובן שהמכוניות שלנו זקוקות לתיקון כי הן ישנות.
9. מכוניות היברידיות יותר בעייתיות = בנזין וחשמל. יש לך מזל עם הלקסוס שלך אבל אני לא רואה שום 450 RXh כי אנשים מעדיפים את גרסת הבנזין והמכונית הזו עולה הרבה כסף. אני בקושי רואה את ה-450 RX כי המכונית הזו ישנה. רק RX 350 בנזין נמכר בשנת 2024 בקנדה. לקסוס מוכרים גם RX 350h, ו-RX 500h כאן. ברור שיש לך 450 RX אבל זה תלוי איפה אתה גר.
10. אני מקווה שאתה מתכוון לסוללות SODIUM-ION. אם כן קרא את הדברים הבאים:
רכבי חשמליים ממוסחרים עם סוללות נתרן-יון
JMEV, מותג EV בבעלות Jiangling Motors Group, הודיעה על תוכניות להציע גרסה של EV3 שלה מצוידת בסוללות נתרן-יון מבית Farasis Energy. ערכת סוללות הנתרן תדורג ב-21.4 קילוואט-שעה ותהיה לה טווח של 251 ק"מ. אמנם זה לא 1000 ק"מ, אבל זה מראה שסוללות נתרן-יון נמצאות בשימוש ברכבי רכב חשמליים מסחריים וצפויות להשתפר מבחינת הטווח.
סיכום
אמנם אין תשובה ישירה לשאלה האם סוללות נתרן-יון יכולות להגיע ל-1000 ק"מ של נסיעה, אך ההתפתחויות והתחזיות מצביעות על כך שסוללות נתרן-יון מפותחות וממוסחרות באופן אקטיבי. עם שיפורים מתמשכים בצפיפות האנרגיה ובטכנולוגיה, ייתכן שסוללות נתרן-יון יכולות להגיע לרף 1000 ק"מ בעתיד. עם זאת, קשה לחזות בדיוק מתי זה יקרה, שכן הדבר תלוי בגורמים שונים כמו התקדמות בטכנולוגיית הסוללות ואימוץ סוללות הנתרן-יון בשוק.
אבל אנשים לא יקנו פתאום מכוניות מצוידות בסוללות האלה. נראה מתי המחירים שלהם ירדו.
11. אנשים יכולים לקנות משהו כשהם עוצרים להטעין את המכוניות שלהם = בזבוז זמן בגלל הזמן שלוקח לטעון ואם הם מוצאים מטען חינם. אם לא הם מבזבזים יותר זמן. מחקר מראה שמטען פולט קרינה. מילוי מכונית בנזין לוקח 5 - 10 דקות = מעט מאוד זמן.
12. אתה טועה. החשמל מבוסס על 120 וולט בארה"ב, קנדה ומקסיקו. אתה צודק לגבי 40 הדקות.
15. אתה צודק כי המגמה היא שהאנשים חוזרים למכוניות בנזין.
16. מטען בבית זו הוצאה נוספת. רק מספר קטן של עמדות טעינה מותקנות בבניינים חדשים בקנדה ואני בטוח שזה אותו הדבר בארה"ב. הסיבה היא שלרוב האנשים יש מכוניות בנזין.
17. אני לא יודע לגבי ישראל אבל בקנדה ובארה"ב מחיר הבנזין נמוך. יש לך הרבה הוצאות על מכוניות חשמליות = מצברים חדשים אחרי 5 שנים, תיקונים יקרים, קרינה וכו'.
19. זה בסדר בקליפורניה כי זה מחוז ירוק בארה"ב. את צודקת שמכוניות בנזין רועשות.
21. אתה בהחלט צודק.
28. משהו לא בסדר איתך כי אין לי אחות ומעולם לא אמרתי זאת.
29. אתה יכול לצחוק עליי אבל המציאות היא בתשובה שלי ל-4. אתה טיפש נוסף.
סגור תגובה
-
43. איזה חשמלי ??
סבא לה', 02-07-2024
יאללה חלאס חשמלי...זוהי מכונית שנוסעת על מצברים.!!!! האם קראתם על חברה אחת יצרנית מכונית על מצברים שמדווחת על קרינה מהמכונית שלהם ?? קול קורא במידבר !!!
סגור תגובה
-
44. לא מה שחברות רכב רוצות לקרוא: כשליש מרוכשי חשמליות מתחרטים
DANY_FROM_RAZA, 02-07-2024
דניבוט 1
איזה שינוי עובר עליך, אתה לא מקלל ומתבריין יותר מדי, תשובות חצי ענייניות - כדורים חדשים?
אם תחפור קצת פחות, תפסיק לתת ציונים לאנשים וקצת תוריד מהסיפורים הלא מעניינים - אולי תתחיל להיות נסבל.
מקווה שתמשיך להשתפר.
תיקונים:
מיסים גבוהים יש ויהיו גבוהים יותר בקנדה, אבל כבר יש מפעלים סינים בהקמה באירופה ומקסיקו כדי להתגבר על המיסים הנ"ל - ההיסטוריה מלמדת שמי שרצה למכור רכבים במערב מצא דרך למכור אותם ללא מיסים (יפן וקוריאה בעיקר).
יש כבר סוללות של 1000 קילומטר שלא מבוססות נתרן: ZEEKER ו CATL.
כרגע אין ירידה במכירות של חשמליות חדשות , יש עליה מתונה יותר מ 2023- ראה תגובה 14 + קישור.
בישראל הדלק עולה הרבה יותר מחשמל. לסוללה יש אחריות של 7-8 שנים או 100+ אלף קילומטר וגם האחריות על הרכבים עצמם ארוכה יותר מרכבי בנזין - כמעט כל תקלה מכוסה באחריות בשנים הללו. בנוסף לא מחליפים סוללה כל 5 שנים ולא כל 10 - בגלל ירידת טווח ולא תקלות. תקלות יש ברכבי בנזין ואפילו יותר!
במקרה הרע הוצאות על חשמלית הם כמו של בנזין, בפועל - הרבה יותר זולות.
יש עוד תיקונים על "קרינה" וחרדת טווח אבל חפרתי מספיק.
סגור תגובה
-
45. ככה דני שהוא רגוע?
אוי ואבוי, 02-07-2024
-
46. השיקולים בישראל שונים
הרץ, 02-07-2024
בישראל, הרבה מן הרוכשים רכב, מסתכלים בכמה יוכלו למכור בעוד x שנים. לכן כל קונה רכב משומש בן כ-5 שנים, חושב על ההוצאה שתהיה לו להחלפת סוללה בשנתיים שלוש הקרובות. ולכן רכב חשמלי שיקר מלכתחילה, ערכו ירד בצורה חדה. זאת בנוסף לזמן ההטענה הגדול פי כמה מרכב בנזין, זאת בנוסף כך שכ-80% מהאוכלוסיה בארץ גרים בבתים משותפים בהם תשתיות ההטענה בעיתיות, זאת בנוסף לכך שהממשלה אשר תאבד הכנסות מירידה בכמות רכבי הבנזין/סולר תאלץ להכביד את המס על רכבים חשמליים, בצורת מס ק"מ או בכל צורה אחרת. היום הרוב המוחלט של רכבי החדמל בארץ עדיין חדשים יד ראשונה. לכן השיקול הראשון עדיין לא מתבטא בצורה חריפה. כמו כן החיסכון בהוצאות דלק ביחס להפרש המחיר ברכישה נכון לגבי מי שנוסע הרבה. לא כך הדבר לגבי מי שנוסע עד 10 אלפים בשנה. אחד כזה לא יחסוך את ההפרש במחיר הקניה בין חשמלי לרכב בנזין . לכן סקר כזה יהיה משמעותי בעוד 3-5 שנים כאשר רבים יתחילו להחליף את החשמלית הראדונה שקנו בחשמלית שנייה.
סגור תגובה
-
47. חלק רוצים לחזור לקיטור
ברדוניס, 02-07-2024
-
48. חשמלי ומרוצה מאוד
גילי, 02-07-2024
ברור שאם התשתיות גרועות יתאכזבו מהחשמלי. אבל בארץ זה לא ככה נתון מפתיע זה שחלק מאוכזבים מאיכות הנהיגה??? Wtf??? איך בכלל אפשר להשוות. פה כבר עולה חשד להטייה של המחקר. האם נבדק הקשר בין חברות הנפט למבצעי המחקר??
סגור תגובה
-
49. הבעיה במחקר הוא החוקר
תקראו על מקינזי ושות, 02-07-2024
חברה שמסובכת מעל הראש בייעוץ לקוי. שחזתה שהסלולר לא יתפתח באופן משמעותי ונכשלה בפספוס של מאות (!) אחוזים. שהיתה מעורבת בקנוניות עם הממשל. בקיצור, לא המקור הכי מוסמך. לי ברור שיש פה יד של חברות הנפט האמריקאי. כשאחוזים גבוהים יחסית מצהירים שאיכות הנהיגה נמוכה ביחס לבנזין - פה חשדתי ובדקתי טיפה על החברה הזו
סגור תגובה
-
50. פעם חשמלית תמיד חשמלית
אורי 007, 02-07-2024
ניסיון נואש של חברות המכוניות ללכלך על החשמלית, מי שנסע בחשמלית לא יחזור לבנזין או דיזל!
סגור תגובה
-
51. למגיב 42
דני פרום מגדל העמק, 02-07-2024
רגע רגע רגע אני חייב להבין כי אני לא ממש עוקב
דני "מטורונטו" - היה מקלל פה בטוקבקים וכולי???
לא אני מתתתתתת
סגור תגובה
-
52. האם הכתבה במימון חברות דלק? (לת)
ירון, 02-07-2024
-
53. דני טרנטה
מ, 02-07-2024
-
54. עומס חום
משה, 02-07-2024
באוסטרליה ( כמו ישראל) מזג אויר חם לפעמים חם מאד זו בעיה גדולה לסוללות כי נדרשת מערכת לקירור פנימי בנוסף על יחידת המזגן
סגור תגובה
-
55. מגיב 4 הרגת מצחוק ???? (לת)
יהב, 02-07-2024
-
56. מני
הסיפור זה ירידת שווי, 02-07-2024
מטורפת, ואנחנו עוד לפני הסוללה הראשונה שנזרקת לפח בעלות הרכב
סגור תגובה
-
57. בית פרטי אז רק חשמלי
משיח, 02-07-2024
אני מטעין בחניה פעם בשבוע את הרכב ב35 שח ונוסע 350 ק"מ לרכב 400 כ"ס עף כמו טיל שקט ונוח להפליא. החיים יפים תהנו, בכל מקרה תהנו עם מה שיש לכם הכול טוב.
סגור תגובה
-
58. איך מקל קשור?
Lynk&Co, 02-07-2024
לא הייתי נוגע ברכב בנזין עם מקל.
ברכב חשמלי דווקא כן
סגור תגובה
-
59. כתבה מגמתית
יובל, 02-07-2024
זה אומר ש 70 אחוז מרוצים.
כל מי שאני מכיר בארץ ורכש חשמלי בכל הרמות,לא יחזור לרכב בנזין .יש לי איוניק 5 טווח נסיעה 400 וודאי חסכתי בשנתיים 45000 אלף שקל דלק אז חלס עם החרטוטים שלכם.
סגור תגובה
-
60. יוסף
חשמלית זה טעות לנוסעים הרבה, 02-07-2024
חד משמעי טעות חמורה!!! זמני הטענה וטעינה והמתנה וחישוב נסיעה, לא נוח בכלל, מתאים לזקנות שלא נוסעות
סגור תגובה
-
61. דני מטורונטו זה הגורו של האתר הזה, אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק.
אלקנה טננבאום, 02-07-2024
דני מכיר את כל הרכבים, במיוחד בנזין, ויודע לאסוף מידע ולהתעדכן מעת לעת ברכבים האמורים בכתבות.
המדור הזה הוא השטח של דני, כמו בכדורגל, זה מגרש הבית שלו, והסיכוי שלכם לנצח אותו בזירה שלו קלוש כי הוא מבין עניין.
דני מחזיק ביכולת השפעה כבירה יותר מזו של דירקטוריון ידיעות אחרונות, הוא מנחה את נוני מוזס איך לעצב את מדור רכב, הוא גם מחליט על התכנים באתר iCAR שזו חברה שידיעות הם הבעלים שלה, וגם בהלוויה של לוי יצחק הוא הגיע ואמר לו "אמרתי לך". אתם צריכים להבין מול מי אתם ניצבים, ולכן חשוב שתשמרו על כבוד.
סגור תגובה
-
62. ברור שכן מוכר חשמלי יד 2 אף אחד לא רוצה לקנות כי הסוללה שצריך להחליף זה עוד 60,000 אלף שקל (לת)
יוני , 02-07-2024
-
63. גודל המדינה משפיעה.
קוקו, 02-07-2024
ישראל היא אי קטן, לכן רכב חשמלי עם כ300 קמ טווח מספיק ליום יום (אם יש חניה פרטית/בעבודה עם מטען)
בשביל הפעם בשנה לאילת אפשר להטעין בדרך בציבורי.
סגור תגובה
-
64. מצחיקים
דורון, 02-07-2024
כאילו שמישהו שואל אותנו הטכנולוגיה שולטת בהכל לפי דעתי זה מצב ביניים עד למציאת הכנולוגיה למימן פלוס חשמל .כך שהבנזין באמת ישאר במוזיאון.והסעודים יעשו מרק מהנפט.
סגור תגובה
-
65. שמישהו יירה בי אני בוט פגום (לת)
DANY_FROM_TORONTO, 02-07-2024
-
66. היפנים מרוצים והאוסטרלים לא?
יסמין, 02-07-2024
אני יודעת שאוסטרליה זה מדבר, אבל הם אלה שאמורים לרצות את זה הכי חזק - למה הממשלה שם לא עוזרת?
סגור תגובה
-
67. ארה"ב שונה מהותית
ישראל, 02-07-2024
להבדיל משאר העולם, מחיר הדלק בארה"ב הוא שליש (כי אין מס). אין סיבה לקנות רכב חשמלי פרט "כדי להראות לשכן". הסיבה הזו (להראות ל....) היא הסיבה העיקרית לפריחת החשמל.
סגור תגובה
-
68. ברור שרק חשמל
Zיבי , 02-07-2024
אחרי חשמל קשה לחזור אחורה לבנזין. אפשר, אבל מאוד מאוד קשה. אז יאללה תתקדמו ותעיפו את Zיבי כבר
סגור תגובה
-
69. דני חרטטני
צ'ינג צ'אנג, סין, 02-07-2024
איזה בעיות יש ברכב חשמלי? למה סתם להמציא?
סגור תגובה
-
70. תלוי בסוג הרכב
משה, 02-07-2024
אין פילוח לפי סוג הרכב
אני מאמין שמי שרכש טסלה לא מאוכזב
סגור תגובה
-
71. נמהר
א.כ, 02-07-2024
כתבה מגמתית יש נהירה לחשמלית קניתי ג'לי חשמלית,טיפול מזערי פעם בשנה מחיר43שקלים ל485 נסיעה שקטה במחיר יחסית.מרוצה מאוד
סגור תגובה
-
72. טסלה כולם מרוצים (לת)
טסלה, 02-07-2024
-
73. 71% מרוצים ממכונית חשמלית!!!
אורי, 02-07-2024
איך כותרת משנה גישה של הקורא!
יש הבדל בין 29% לא מרוצים, לבין 71% כן מרוצים. מה בוחר הכתב ככותרת???
סגור תגובה
-
74. השוק עוד בחיתוליו.
נו באמת, 02-07-2024
עלויות ביטוח גבוהות שיתאזנו בהמשך. ממשלת ישראל לא "תצא פראיירית" ותאפשר לנהגי חשמליות להנות בזול. כבר מתכננים מס נסועה, כך שכל מה שחסכתם באחזקה תחזירו למדינה בריבית דריבית.
סגור תגובה
-
75. כותרת מטופשת ומגמתית
אלישע בן אבויה, 02-07-2024
מרבית הנשים רוצות שיתירו להן להתלבש באופן יותר חשוף. כך נמצא בסקר באפגניסטן.
סגור תגובה
-
76. טסלה פתרה את הבעיה
ישר אל, 02-07-2024
לא מבין אנשים שקונים חשמלית שאינה טסלה. אף יצרן לא סיפק חבילה מושלמת כמו טסלה שדואגת ללקוחות שלה לעמדות טעינה ברחבי הארץ. הכל מקום טעינה מהירה 6, 8, 12 ואפילו יותר כך שאף פעם אתה לא מחכה בתור. ומעבר לכך עלות קוט"ש ב 65% זול יותר מהעמדות "המסובסדות" של המדינה.
מעבר לכך עדכני תוכנה לכל החיים. האוטו שלי עכשיו רק דומה לזה שקניתי לפני יותר משלוש שנים של הנאה מוחלטת
סגור תגובה
-
77. לא בעיה בישראל
t, 02-07-2024
טווחי נסיעה קצרים.
עלויות תיקון נמוכות כי אין סטרטר, מיכל דלק, מזרק דלק, רדיאטור, מיכל שמן מנוע, משאבות. המנוע החשמלי קטן ועם יעילות מעל 99%.
עלויות החלפת סוללות גבוהות שהולכות ויורדות בטווח הארוך.
סגור תגובה
-
78. חשמלי זה גרוע
בתכלס אל תשלו את עצמכם, 02-07-2024
אני לא מבין לא עדיין אנשים קונים את הזבל הזה "שמור על הסביבה" עלק, ועוד לא קלטו שזה מזהם כל כך! הייצור של הסוללות כל כך מזהם! הוא פחות נוח למה לא פשוט לתדלק ב2 דקות?
לחובבי המכוניות לפחות הוא מספק חוויה פחות מרגשת לא באמת ניתן לשיפור בקיצור זה להרוס את הספור המוטרי, היתרון היחיד שאני יכול למצוא בו זה אולי המומנט המיידי.
בקיצור אני לא מבין מתי כבר תבינו שכל זה עניין של אינטרסים של מעצמות לדוגמא סין עם הרכבים חסרי האופי המסריחים שלהם שישראלים אשכרה קונים אבל וכל זה נטו כדי להעצים אותם בקיצור מקווה שיתחילו להבין שמספיק לקנות את הזבל הזה ואוליי יתחילו להשקיע יותר כסף בפתרונות טובים יותר כמו מימן ודלק סינטטי.
סגור תגובה
-
79. חשמלי זה גרוע
אני לא מבין לא עדיין אנשים קונים את הזבל הזה "שמור על הסביבה" עלק, ועוד לא קלטו שזה מזהם כל כך! הייצור של הסוללות כל כך מזהם! הוא פחות נוח למה לא פשוט לתדלק ב2 דקות? לחובבי המכוניות לפחות הוא מספק חוויה פחות מרגשת לא באמת ניתן לשיפור בקיצור זה להרוס את הס, 02-07-2024
-
80. לא מתאים לכולם
JEHOVAH, 02-07-2024
זה כמו שתעשו סקר ו50% יגידו שהם לא ייקנו חזיות.
זה לא אומר שחזיות זה מוצר דפוק.
רכב חשמלי זה לא רכב שמתאים לכל אחד כמו שלא כל אחד צריך חזייה. יש כאלו שלהם זה מתאים. אפשרות טעינה בבית ו/או בעבודה ופרופיל נסיעה מסויים ואז זאת מכונית פשוט מצויינת (במיוחד אם יש מכונית אחרת משפחתית לטיולים ארוכים). מי שלא מתאים לא, שלא ייקנה .
סגור תגובה
-
81. 78\79 כואב לך שהפרנסה שלך נפגעת או שאתה מקנא? תעבור למכור חשמליות.
עובדות, 02-07-2024
כל מה שאמרת הוא לא נכון!
גם האוכל שאתה קונה מהסופר מזהם - אז תפסיק לאכול.
ייצור סוללה מזהם הרבה פחות משאיבת נפט, זיקוק נפט ושריפת דלק.
בכתבה אחרת על סיכון מסירות רכבים בחצי הראשון של 2034 - החשמליות עלו ב 55% מ 16.5% ל 25.3% למרות שסך כל המכירות ירד ב 11% - זה אומר שרכבי הבנזין ירדו מ20-30%.
נתח השוק של הדגמים החשמליים עומד על 25.3% מתחילת השנה, לעומת 16.5% בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. נתח השוק של ההיברידיות עומד על 15% (עליה של 3%) בעוד ההיברידיות-נטענות הסתפקו ב-3.2% בלבד (ירידה של 2.3%).
סגור תגובה
-
82. 81. 78\79 כואב לך שהפרנסה שלך נפגעת או שאתה מקנא? תעבור למכור חשמליות. עובדות, 02-07-2024 כל מה שאמרת הוא לא נכון! גם האוכל שאתה קונה מהסופר מזהם - אז תפסיק לאכול. ייצור סוללה מזהם הרבה פחות משאיבת נפט, זיקוק נפט ושריפת דלק. בכתבה אחרת על סיכון מסירות ר (לת)
עובדות, 02-07-2024
-
83. לא מה שחברות רכב רוצות לקרוא: כשליש מרוכשי חשמליות מתחרטים
DANY_FROM_TORONTO, 03-07-2024
44. האם אתה וה"חברים" שלך תרמתם אי פעם משהו לנושא המאמרים במדור הרכב מלבד לכתוב ולקלל אותי?
44. האם אתה וה"חברים" שלך תרמתם אי פעם משהו לנושא המאמרים במדור הרכב מלבד לכתוב ולקלל אותי?
FUCK OFF.
סגור תגובה
-
84. לא מה שחברות רכב רוצות לקרוא: כשליש מרוכשי חשמליות מתחרטים
DANY_FROM_RAZA, 03-07-2024
דניבוט 1
התרומה הכי גדולה שלי ושל ה"חברים" שלי היא לעצור אותך להרוס את האתר הזה.
ראה למשל את תגובה 44 שלי - רק עובדות מדויקות שסוטרות את הקישקושים שלך. כנל בתגובות אחרות.
אתה מתעקש להיות בריון מקלדת לא שפוי שחייב להיות צודק בכל דבר ולשתף בשטויות שלך שלא תורמות לאף אחד.
קשה לך לקבל את דעת הרב, סבבה - תמשיך לקבל את האמת בפרצוף ממני ואחרים!
תמשיך לקלל אנשים על דעתם השלילית עליך, דעות שמתארות בצורה מדויקת את ההתנהגות המגעילה והמטורפת שלך - תחטוף בחזרה...
לטובת הקהל ותזכורת לדני - מה אמרו עליך קוראים במדור האוכל של YNET ב 2011 לפני שהעיפו אותך.
חלק קטן מעשרות התגובות ...
חסכון בתגובות - העתק והדבק.
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה
עלק אלכס (26.03.11)
...שנותנים במה לאיש הדוחה, הקטנוני, הפתטי והטרחן הזה, שכל ייעודו להפיץ שנאה ורוע בעולם. פעם אחד פעם, בעקשנות שגובלת באובססיה מטורפת, הוא קוטל מתכונים ומציע גרסאות מתקדמות בהתנשאות.
ועוד משהו: הצילום של עוגת התפוזים מעורר בחילה! איחס!
דני - אתה והעוגות שלך דוחים
אלעד (27.03.11)
קצת קשה להחליט מה דוחה יותר - העוגות המזעזעות שמופיעות פה בכתבה, או אתה בהתנסחות המגעילה שלך בכל התגובות
בהחלט מגיע לך את כתר הטוקבקיטסט הדוחה ביותר
אולי יש קשר בין האוכל הדוחה שלך להתנהגות הדוחה שלך,
ותרד קצת מהסוס הגבוה שאתה יושב עליו, ותלמד לקבל גם ביקורת מאנשים
במיוחד כאשר אתה מבקר ללא הרף בצורה גסה ביותר.
וכמו שכתבת פה למישהו - אם לא מוצא חן בעיניך העוגות עתירות הקלוריות ועתירות הטעם שמופיעות במדור - אז אל תיכנס ואל תגיב.
התגובות שלו למתכונים של אחרים תמיד מעליבות
ואתם נותנים לו במה (27.03.11)
כלומר האיש הזה, שרק מעליב כל שף שנותן כאן מתכונים טובים, מקבל פרס על התנהגותו הבהמית.
סימן שצריך לקרוא אתכם פחות.
מסכימה מסכימה מסכימה
(27.03.11)
הוצאת לי את המלים מהפה.
אם ynet מעוניינים לרענן את המדור או להביא דברים שונים מדי פעם, שישבו וישברו את הראש איך לעשות דברים חדשים, מקוריים, לא בנאליים וכד'. לתת לביריון של המדור פרס על בהמיותו, זו לא "קוליות" ולא סובלנות לדיעות אחרות ולא פתיחות מחשבתית, זו פשוט טיפשות.
שלא לדבר על חוסר הקולגיאליות המינימלית כלפי השפים הקבועים שהופיעו והשקיעו פה ודני טורונטו העליב אותם והשתלח בהם בגסות פעם אחר פעם.
ובדיוק כמו שנכתב מעליי, אם אתם לא תכבדו את עצמכם, כותביכם וקוראיכם - המדור הזה ייהרס ולא יישארו לכם קוראים.
היום זה החג של דני מתוך 157 תגובות ,לפחות 100 תגובות שלו!!
עזרא (26.03.11)
תגידו בטונטו אין הפרשי שעות?
הלך לך כל הלילה ?
כמה תגובות ,איזה חריצות!! הייתי שוכר אותך לעבודה בדואר
דני-אתה חולה
צר לי, לכו לטיפול (26.03.11)
מצטערת, אבל אתה שטוף מוח.
אתה מקפיד לא להוסיף את קורטוב המלח המסכן, אבל אתה משתמש בקמח לבן.
"לדעתך" יש רעילם בתבניות סיליקון: אז א'- דעתך לא קובעת. ב'- מה נראה לך, שהתבניות הרגילות לא עשויות מאיזה חומר שאולי מכיל חומרים רעילים? הרי הן נשרטות ומי יודע מה הן מפרישות...
יוגורט 2 אחוז חובה, אבל חמאה זה סבבה?
יש לי מילה אחת בשבילך- OCD
י/ש טיפולים מדהימים היום.
לך תשתחרר.
ואם לא בא לך לטפל בעצמך- אז לפחות תעשן משהו- אולי תירגע קצת..
כל היורדים, תעשו טובה - עובדה שאתם פה, באתר ישראלי...
חבורה של פתטים אתם (27.03.11)
מקשקשים על כמה הישראלים נוראיים, אבל נכנסים לאתרים ישראלים שוב ושוב. לא מתאים לכם האופי הישראלי - אז תיכנסו בבקשה לאתרים בארצות אליהן ירדתם ועזבו אותנו בשקט.
דני - הגיע הזמן שתקלוט שאתה לא מלך החכמים
ההתנשאות שלך דוחה (26.03.11)
ואתה לא תקבע לאף אחד מה הגיוני לאכול ומה לא
אתה מתנשא על כולם וזה דוחה! דוחה כמו חלק מהמאכלים שלך
למה פשוט שלא תיגש לחנות בעלי חיים ותקנה תערובת לציפורים?
לפי החומרים בהם אתה משתמש זה ממש מתאים לך
אז אתה תמשיך בקו המחשבה ה"הגיוני" שלך ותן לאחרים להמשיך לאכול אוכל של בני אדם, גם אם הוא משמין
בנתיים מה שבטוח שהאוכל ה"בריא וההגיוני" שלך רק גורם לך להיות אחד מהאנשים הכי דוחים וזה מתבטא בכל התגובות שלך גם פה ובעיקר בתגובות למתכונים אחרים
סגור תגובה
-
85. עוד מעט והמכירות שלהן יתרסקו לגמרי
אסטרה, 03-07-2024
מי קונה מיקרוגל מסרטן על 4 גלגלים? מי קונה פח עם סוללה שעלותה 20000 שח בתחילת דרכה? מי קונה מכונית כשבכלל בישראל אין מספיק עמדות טעינה? וכאשר אם יש תקלה, כמעט שאין היום מוסכים שיודעים לתקן אותן? התשובה לשאלה: פראייירם ישראלים המשלמים פי 3 או פי 4 ממכונית בנזין. רק בנזין. כל השאר- תעמולה של חברות הרכב שרוצות עוד ועוד פראיירים. טוב שמיליונים בחו"ל הפסיקו לקנות אותן. ירידת ערך מטורפת.
סגור תגובה
-
86. יתרונות החשמל לא מצדיקות קניית רכב חשמלי
יגאל חלון, 03-07-2024
למי שלא נוסע מרחקים גדולים (2000 ק"מ בחודש לפחות) עדיף להמשיך לנסוע ברכב מנוע בנזין
סגור תגובה
-
87. חשמלית קנית?
ליליאן, 03-07-2024
על הכסף בכית. תמשיכו לקנות חשמליות. נקרה את הערך שלהם בעוד שנתיים.
סגור תגובה
-
88. תגובות קורעות בסגנון דני
הרגתם אותי, 03-07-2024
רכב חשמלי עולה פי 3 או 4 מרכב בנזין - לא קרוב למציאות! יותר יקר כן (20%) אבל חוסך הרבה כסף!
מיליונים הפסיקו לקנות - קשקוש - ראה תגובה מכתבה אחרת למטה.
מיקרוגל מסרטן על גלגלים - לא הוכח בשום בדיקה! מעניין מי מוותר על סלולרים, WIFI ו BT כי הוא פוחד מקרינה.
סגור תגובה
-
89. בולשיט
סטש, 05-07-2024
מחקר אחד לא אומר דבר. תשתיות הטעינה גדלות מדי יום, והרכבים זולים אחרי סבסוד.
מדובר בכתבה מגמתית.
סגור תגובה