דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתחברת לשקע: אודי חשפה A5 היברידית נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי מחברת את ה-A5 לשקע
  • תאפשר 110 ק"מ בכוח החשמל
  • כאן ברבעון השלישי של השנה

בסיוע החשמל: אודי חשפה גרסה היברידית נטענת ל-A5, המשפחתית שהחליפה את ה-A4 הוותיקה שהוצעה עד כה רק עם מנועי בנזין ודיזל.

מערכת ההנעה משלבת בין מנוע בנזין מוגדש ומנוע חשמלי בשתי רמות הספק - 220 או 367 כ"ס – בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד ולהנעה כפולה קבועה. אלו מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות לגרסת הבסיס וב-5.1 שניות לגרסה החזקה, 0.8 שניות מהר יותר מב.מ.וו 330e ובשניה מהר יותר ממרצדס C300e.

מה עוד צריך לדעת: סוללה בקיבולת 25.9 קוט"ש מאפשר טווח נסיעה חשמלי של 110 ק"מ, 9 ק"מ יותר מהמתחרה ממינכן ו-6 ק"מ פחות מהמתחרה משטוטגרט, עד למהירות של 140 קמ"ש. אבל היא גם גוזלת 114 ליטר מנפח תא המטען (331 ליטר) בהשוואה לגרסאות הבנזין.

מערכת הבלימה הרגנרטיבית דומה לדגמים החשמליים של אודי עם אפשרות שליטה ידנית בשלושה מצבי עוצמה קבועים מראש, או מצב אוטומטי המתאים את העוצמה באמצעות נתונים ממערכת הניווט (שיפוע הכביש, פניות, מגבלות מהירות וכו') ומהרדאר הקדמי (קרבה לרכבים אחרים).

מה אנחנו חושבים: במפתיע, אודי משלבת רק כעת מערכת הנעה היברידית נטענת במשפחתית סדאן שלה, בשונה מהמתחרות הישירות מגרמניה שמציעות אותה כבר שנים רבות. זה ללא ספק יאפשר לה לשפר עמדות מול המתחרות בזמנים בהם מערכות הנעה אלו זוכות לעדנה מחודשת, וגם מול גרסאות הבנזין הרגילות של ה-A5 שעשו רושם כמשנות בעיקר את המראה והשם בהשוואה ל-A4 המוחלפת.

השאלה הגדולה תהיה תג המחיר שתצמיד לה היבואנית כשתנחת כאן. שכן כעת היא תיאלץ להתמודד לא רק עם המתחרות הוותיקות מבית, אלא גם מול דגמים עם הנעה חשמלית מלאה ותג מחיר נמוך יותר.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה