אופל שפה גרסת טווח ארוך של הגרנדלנד החשמלי, רכב הפנאי הקומפקטי. הגרנלנד מוצע כיום בישראל רק עם מנוע בנזין צנוע נפח (1.2 ליטר), למרות שבאירופה ניתן לרכוש אותו גם כרכב חשמלי מלא. ובכן, זה עומד להשתנות ב-2026, שכן ביבואנית המותג מאשרים שבכוונתם להשיק את הגרנלנד החשמלי גם אצלנו.
זה יקרה עם הגרסה החדשה ובעלת טווח הנסיעה החשמלי המרשים: 694 ק"מ בין טעינות בנהיגה משולבת, על-פי התקן האירופאי (WLTP). הגרנלנד עושה זאת בסיוע מצברי 97 קוט"ש, לעומת 73 בגרסאות ששווקו עד כה. הוא מציע מנוע חשמלי בודד עם 231 כ"ס, מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.8 שניות ומגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 170 קמ"ש. גרסה מקבילה משווקת כבר זמן רב אצל האח פיג'ו 3008.
על-פי אופל, הגרסה החדשה תאפשר טעינה מהירה (DC) ל-80% בתוך 27 דקות. לא נמסר באיזו מהירות טעינה מדובר. גרסת הטווח הארוך החדשה מצטרפת כאמור לגרסה הרגילה וגם לדגם ההנעה הכפולה, שנחשף בתערוכת מינכן בחודש שעבר ושמוסיף מנוע אחורי לטובת הספק מרבי של 325 כ"ס. לגרסה זו טווח של 521 ק"מ.
גרסאות הגרנלנד החשמלי השונות לא מובדלות בעיצוב או באבזור. וכך המצטרפת החדשה תציע את אותו מבנה חמש דלתות וחמישה מושבים, מסך "10 במקום לוח מחוונים ו-"16 למולטימדיה. מחיר הגרסה החדשה בגרמניה עומד על החל מ-52 אלף יורו. בישראל עדיין לא פורסם מפרט האבזור הסופי או המחיר, והשיווק יתחיל כאמור בשנה הבאה.
לאופל אין שם טוב אלא רע בישראל מאז הפרונטרה,צריך באמת יחסי ציבור והוכחת אמינות. אני לא נוסע ולא אסע במכונית חשמלית ,זה כמו לנסוע במיקרוגל.
רק בנזין ולא חשמל לעת עתה
היתה לי אופל מנטה 89 שהייתה מכונית קופה ספורטיבית, יבואן ליאו גולדברג .מאוד נהניתי מהרמת המבטים של האנשים כשנסעתי בדיזנגוף.לצערי היא נגנבה בטח לשטחים.
השירות והמוסכים המורשים היו טובים.
היום לא אגע באופל.
אין אפשרות של-Opel יש טווח של 700 ק"מ בגלל סיבות רבות: מצב הסוללות, הטופוגרפיה של הדרכים, הטמפרטורה בחוץ וכו'. במציאות המרחק הוא 490 ק"מ שזה 70%. ה-70% חל על כל המכוניות החשמליות.
11. אתה צודק.