דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יש לכם מאזדה 3? אתם עשויים לקבל הזמנה למוסך

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יבואנית מאזדה יוצאת בריקול ענק
  • היעד: למעלה מ-10,000 כלי רכב שיוצרו בין 2016 ל-2020
  • במקביל, הוכרז ריקול גם לדגמי ב.מ.וו

גשו למוסך: מאזדה 3 היא כבר מזמן לא "המכונית הלאומית" כפי שהיתה בעשור הראשון למילניום, אבל עדיין מדובר באחת המכוניות הנפוצות על כבישי ישראל - וכעת היא נקראת לריקול, תיקון אותו יוזמת היצרנית.

המכוניות הרלוונטיות לקריאה הנוכחית הן כ-7,500 מאזדה 3 שיוצרו בין ינואר 2014 לאוגוסט 2018, ועוד 2,600 מכוניות מדגמי מאזדה CX-3 שיוצרו בין ספטמבר 2015 לאוקטובר 2020. לדברי היבואנית, הקריאה החוזרת נועדה למנוע כשל במצלמת הנסיעה לאחור, שעלולה לסבול מתצוגה מעוותת או מהבהבת.

מה עוד צריך לדעת: במסגרת הקריאה החוזרת תבוצע בדיקה, ובמידה והתופעה לא קיימת יותקן רק אטם הידוק לרתמת החיווט עדי למנוע תנועה. במידה והתופעה קיימת, תוחלף המצלמה ויותקן אטם הידוק לרתמת החיווט בהתאם להוראות היצרן.

משך העבודה הוא כשלוש שעות, כמובן ללא עלות. הודעה תישלח לכל בעלי המכוניות הרלוונטיים, כאשר מי שלא יבצע את התיקון בתוך חצי שנה לא יוכל לחדש את רשיון הרכב או לבצע העברת בעלות.

בנוסף לדגמי מאזדה, היבואנית מזמנת לתיקון גם 104 כלי רכב מדגמי ב.מ.וו סדרה 1 וסדרה 3, שיוצרו בין ספטמבר 2004 לדצמבר 2005. הקריאה היא מחשש לכשל בנפץ כרית האוויר בצד הנהג, כאשר במסגרת התיקון - שיארך כשעתיים - תוחלף כרית האוויר בדגמים הרלוונטיים.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה