דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

יש להניח שקוראים ותיקים של חדשות רכב מהעולם ובעיקר מישראל, מרגישים כי הצפת אינספור הדגמים המגיעים הנה בשנתיים האחרונות מעט מעייפת. גם אם בדגמים אלה נמצא את החידושים הטכנולוגיים המסקרנים, ולמרות שלדגמים אלה הביקוש הגבוה ביותר מצד לקוחות. אבל לצד אותם דגמים מודרניים, יש גם כאלו שמסרבים להיכנע ונמכרים באולמות התצוגה במשך שנים ארוכות, בשינויים מינוריים בלבד, אם בכלל.

קבלו אם כך את להיטי המכירות שעדיין משווקים כאן במאות ואלפי יחידות למרות שהם בני עשור או יותר. שלא במפתיע, כולם משתייכים למותגים מיפן, המדינה שאזרחיה נהנים מתוחלת החיים הגבוהה ביותר בעולם, ולמכוניות המיוצרות שם תדמית אמינות יוצאת דופן.

אגב, בנוסף לדגמים שברשימה, ניתן למצוא בישראל עוד לא מעט דגמים ותיקים שמשווקים בשינויים מעטים מזה שנים רבות - למשל לקסוס IS, טסלה מודל S או אבארט 500, אך אלו נמכרים בכמויות מזעריות.

--------------------------------------------------------------------

  • שם: סוזוקי S-Cross
  • הוצגה לראשונה: 2013
  • מסירות מתחילת השנה: 2,255
סוזוקי S-קרוס

אחד מכלי הרכב הוותיקים ביותר שעדיין שומר על פופולריות גבוהה, בין היתר בזכות סדרת מתיחות פנים שבוצעו לו. האחת מינורית (אך עם החלפת יחידת ההנעה) ב-2016, והשניה ב-2021 שכללה שינויי עיצוב בולטים יותר, אך עדיין לא הביאה לישראל את יחידת ההנעה ההיברידית שמוצעת באירופה.

למרות שהיצרנית החלה לאחרונה בצמצום היצע דגמי הבנזין שנמכרים באירופה, ה-S-Cross עדיין נשאר בתמונה. אגב, השם שניתן לו עם ההשקה היה SX4 S-Cross, אך בישראל הוא קיבל את הכינוי "קרוסאובר" - ורק בעדכון האחרון חזר באופן חלקי לשמו המקורי.

האח הקשוח-למראה של ה-S-Cross הוצג בדיוק שנה אחריו, ועבר מאז שתי מתיחות פנים, אחת מהן ממש לאחרונה. בשעתו הוא היה אחד מרכבי הפנאי הקטנים הבודדים בשוק, לצד ניסאן ג'וק וסקודה יטי, אך מאז קמו לו מתחרים רבים שפגעו בקצב המכירות. ועדיין, קרוב ל-700 יחידות בחצי שנה זהו מספר מרשים, שגם מתחרים צעירים בהרבה היו מתגאים בו.

  • שם: מיצובישי ASX
  • הוצגה לראשונה: 2010
  • מסירות מתחילת השנה: 1,149

כמעט הכי ותיק ברשימה. נחשף בתערוכת ז'נבה בימים שבהם המתכון האירופי הנפוץ כלל מנוע דיזל ותיבת הילוכים ידנית. אלינו הגיע רק בסוף 2017, עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים רציפה, ומאז ממשיך להימכר אחרי שעבר מתיחת פנים קלה באמצע הדרך. בשנה שעברה הציגה מיצובישי דור חדש ל-ASX, שהוא לא יותר מרנו קפצ'ור עם סמל מיצובישי בחזית - אבל אנחנו ממשיכים לקבל את הדגם הוותיק, שעדיין זוכה כאן להצלחה.

מיצובישי ספייס סטאר

מכוניות מיני באות והולכות, אבל מיצובישי ספייס סטאר עדיין איתנו. היא נחשפה כקונספט בתערוכת ז'נבה 2011, ועוד באותה השנה הגיעה לתערוכת טוקיו במהדורה סדרתית. שנה לאחר מכן היא עלתה על פס הייצור בתאילנד, ממנו היא לא ירדה עד היום. המתכון הבסיסי נשמר לאורך השנים, עם מנוע 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים ותיבת הילוכים רציפה. גם כאן היו מתיחות פנים ומערכות בטיחות שנוספו להיצע, אך בבסיס מדובר עדיין באותה ספייס סטאר ותיקה.

  • שם: מאזדה 2
  • הוצגה לראשונה: 2014
  • מסירות מתחילת השנה: 1,862

גם ה-2 היא מכונית קטנה שמגיעה אלינו מתאילנד, וגם היא מסרבת לגווע. באירופה, שם תקנות הזיהום מאתגרות את מאזדה, נמכרת טויוטה יאריס הייבריד עם סמל מאזדה בחזית; אצלנו ממשיכה היבואנית למכור את ה-2 הנוכחית והוותיקה, עם מתיחות פנים זניחות שמדי פעם מגיעות ארצה - אחת מהן צפויה בחודשים הקרובים. בעבר היתה לה גרסת סדאן בשם דמיו, אך בשנים האחרונות היא כבר לא מוצעת בשוק המקומי.

  • שם: מאזדה 6
  • הוצגה לראשונה: 2012
  • מסירות מתחילת השנה: 262
מאזדה 6

המשפחתית הגדולה של מאזדה היתה פעם להיט בציי הרכב (ולא רק), אבל מאז דעכה בצורה משמעותית - בתחילה בגלל עלייתם של רכבי הפנאי, בהמשך בגלל הביקוש הגבוה למכוניות סדאן חשמליות. ועדיין היא איתנו, למרות שמתחרותיה עזבו ברובן את השוק. הדגם החשמלי שהוצג לאחרונה מיועד בעיקר לסין, כך שעד להודעה חדשה - היא עדיין חלק מההיצע המקומי של המותג.

טויוטה לנד קרוזר

דור חדש לרכב השטח כבר הוצג ויגיע ארצה לקראת סוף השנה, אך הלנד קרוזר 150 הוותיק עוד איתנו - וגם בשנה ה-15 ממשיך לשמור על מעמדו כרב מכר, וזאת למרות שמחיר רכישתו נמצא הרחק מנעבר להישג ידה של משפחה ממוצעת. גם כאן היו עדכונים במהלך השנים, כאלה שנגעו ליחידות ההנעה, לאבזור או סתם לעיצוב החיצוני, אבל קל לזהות את סימני הגיל המתקדם.

למאמר זה התפרסמו 69 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. קצת מיושנות אבל אמינות. (לת)
    אילן, 04-07-2024

  • 2. Subaru  
    יוסף , 04-07-2024

    מה עם סובארו

    סגור תגובה

  • 3. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 04-07-2024

    אני בספק אם ניתן למצוא מכוניות כמו בנטלי מיושן ורולס רויס ​​מיושן בכמויות מזעריות בישראל.
    אולם ניתן למצוא את המכוניות הישנות הללו בעולם.
    אולי לישראלים העשירים מאוד יש דגמים מאוחרים של מכוניות בנטלי ורולס רויס.

    סגור תגובה

  • 4. מכוניות ישנות 
    אחד שמבין, 04-07-2024

    זה כל החברות הקטנות,אין לכם יכולת כספית לעמוד בקצב של השידרוגים בעיקר בצד החשמלי!

    סגור תגובה

  • 5. מכוניות "ישנות"  
    דב, 04-07-2024

    אני בעלי סוזוקי ס קרוס 2023 השלישית שלי ברצף(2014/2018) הדגם 2018 טורבו 140 כ"ס עדיין במשפחה ואין כוונה למכור אותו לפחות בשנתיים הבאות.
    הן מכוניות סופר אמינות, קלות לתפעול תחזוקה יחסית זולה(משווה עם פיזו' 208 2017 שגם היא במשפחה,פחות אמינה אבל לא נורא),הביטוח זול משמעותי בהשוואה למכוניות "גניבות" כמו: קיא,יונדאי או טויוטה.
    גילוי נאות:נהגתי בלא מעט רכבים מסוגים שונים,כאן ובחו"ל כולל ארה"ב שם התגוררתי מספר שנים.
    מבחינתי החשוב ביותר שהרכבים יהיו אמינים!
    עלות= תועלת.
    פחות חשוב לי: "גימור מפנק"..זה חרטא ברתא.

    סגור תגובה

  • 6. תקראו על היבואן של סוזוקי והייצוגיות (ברבים) (לת)
    תוהה, 04-07-2024

  • 7. אפשר להזמין נדלקתי 
    רוני, 04-07-2024

    למה הורידו את הסוסיתא

    סגור תגובה

  • 8. קצת שכחתם 
    החומה הצינית, 04-07-2024

    סובארו פורסטר נמכר משנת 2003 בישראל. סובארו אאוטבק נמכר בישראל משנת 2004.

    סגור תגובה

  • 9. נועם, יא אח, איפה סובארו? (לת)
    STI, 04-07-2024

  • 10. סוזוקי 
    הסולטן, 04-07-2024

    אחרי שנהגתי בקורולה 4שנים קיבלתי סוזוקי מהעבודה..חרא אוטו כמו ללכת אחורה בזמן.שותה דלק כמו טנק..בושה של רכב שעדיין משווק פה.ועוד עבדו עלינו היבואן וקרא לה הייבריד..

    סגור תגובה

  • 11. אין ליצרנים האלה כסף 
    רן, 04-07-2024

    כדי לחדש או אפילו לרענן את המלאי.
    אותו אוטו רק המחיר עולה כל שנה ב-5%.

    סגור תגובה

  • 12. סוזוקי ויטרה - משנת 1990 
    רוני, 04-07-2024

    קניתי סוזוקי ויטרה כבר בשנת 1990. ומזדה 6 נמכר בארץ משנת 2000 . הנתונים שבכתבה לא כל-כך מדויקים!

    סגור תגובה

  • 13. שכחתם 
    מרים, 04-07-2024

    רנו קליאו 2013 פנטסטי! גם ניסן מיקרה ישן וטוב

    סגור תגובה

  • 14. היתרון זה אמינות , החסרון שהן שותות דלק 
    אחד, 04-07-2024

    במאזן בין אמינות ודלק ברור שהאמינות במשך הרבה שנים. קובע הכל.

    סגור תגובה

  • 15. חברים, 4 יבואנים עושקים אתכם. תפעלו נגד! תורידו מחיר! (לת)
    ס, 04-07-2024

  • 16. אין ספק שזו כתבה מוזמנת... (לת)
    א צפון, 04-07-2024

  • 17. ל-8 ו-12 
    אלכס, 04-07-2024

    גולף וקורולה יש כבר משנות השבעים, יש עוד מלא שמות שקיימים המון שנים. כאן כותבים על מכוניות שנמכרות בלי שהשתנו

    סגור תגובה

  • 18. אין על סוזוקי 
    אבי, 04-07-2024

    יש לנו 3 סוזוקי SX-4 וקרוסאובר. הראשון נקנה לפני 14 שנה (SX4). צריכת דלק משולבת 1:14. נסיעה מתל אביב לאילת על טנק דלק אחד (45 ליטר). הוצאות אחזקה קטנות מאד. רוב הדברים אפשר להזמין חלקים ולתקן לבד. רכב שקט, אמין. חשבנו לפני שנה להחליף להיברידית של טויוטה או יונדאי ואחרי שראינו את העלויות של הטיפולים והחלפת סוללה, ושמענו על מס הבלו של 15 אג' לקילומטר, הבנו שרכב היברידי או חשמלי יעלה לנו כפול.
    ומי שצריך "גימור מפנק" שיקנה ספת עור לסלון שלו.

    סגור תגובה

  • 19. דני פאטתני 
    פיני, 04-07-2024

    אתה בעצמך אמור להצטרף לכתבה כזו על אנשים שעדיין איתנו אבל שכחו להתעדכן

    סגור תגובה

  • 20. סובארו? פורסטר... הכי וותיקה מכולם!! 
    אדם, 04-07-2024

    את סובארו העלמם
    ? איך זה יתכן? היחידה שמכרה מכוניות יפניות שכל השאר נכנעו לחרם הערבי. הכי וותיקה בשוק וזאת עובדה.

    סגור תגובה

  • 21. אין על מאזדה 2  
    מנחם, 04-07-2024

    2017 ומאז ביחד

    סגור תגובה

  • 22. שברולט  
    סוואונה, 04-07-2024

    שכחתם את השברולט סוואנה

    סגור תגובה

  • 23. עם חלוף החלום החשמלי 
    דב, 04-07-2024

    בעוד שנים מספר תצא אמת לאור. החלום, הבלוף, החשמלי יצור בעיות רבות ורק יצרנים הרואים את הנולד ישרדו את המשבר.

    סגור תגובה

  • 24. על מה אתם מדברים? הסובארו הם דגמים חדשים, לא רק מתיחות פנים (לת)
    עידו, 04-07-2024

  • 25. ויטרה הוצג מתישהו באמצע שנות ה 90 
    הסטוריון רכב, 04-07-2024

    ולא ב 2014. היה רכב שטח פר אקסלנס עם הנעה 4 x 4 ושתי דלתות בסגנון הג'ימני.
    ב 2014 החיו את השם עם הגרסה הרכה שקיימת היום.

    סגור תגובה

  • 26. הסוזוקי זאת צורה חדשה מ2021 (לת)
    שם, 04-07-2024

  • 27. 4 יבואנים עושקים אתכם!  (לת)
    ב, 04-07-2024

  • 28. טויוטה לנד קרוזר 890 מכוניות 
    שנית, 04-07-2024

    זה רב מכר ?

    סגור תגובה

  • 29. ל 23 - הגיע הזמן להחליף מקצוע 
    חשמלי , 04-07-2024

    עוד כ 10 שנים מכוניות הבנזין יהיו פריט אספנות.
    לך לקנדה יש שם קת מטורפים שמתאימים לך.

    סגור תגובה

  • 30. ל 23  
    רוו, 04-07-2024

    אכן תוכנית החישמול יסודה במזימה מרושעת ויש כאן הונאת המאה של כל מיני מטורפים שרוצים להשתלט לנו על החיים אבל לשקר אין רגליים ההונאה תיחשף ,אנשים כבר מתעוררים לכך ויש האטה בתוכנית שלהם בתקווה שהיא תקרוס .

    סגור תגובה

  • 31. כולן יפניות (לת)
    אילן, 04-07-2024

  • 32. שקוף שאתם עובדים בסוזוקי (לת)
    אוטו זבל, 04-07-2024

  • 33. מוצר טוב שורד שנים 
    אבי, 04-07-2024

    כלי רכב טובים שהוכיחו
    את עצמם לאורך השנים.

    סגור תגובה

  • 34. למי שכותב פורסטר טועה כי זה דגם חדש 
    א, 04-07-2024

    פה מדובר על ממש-אותו דגם שנמכר לפני עשור ויותר

    סגור תגובה

  • 35. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 04-07-2024

    22. אתה צודק.
    23 דב. זה כבר קורה כאן ויש ירידה בקניית מכוניות חשמליות.
    רכבי החשמל הם שקר גדול מכיוון שלמכוניות האלה יש הרבה בעיות.
    זו הסיבה שאני ואשתי מאמינים במכוניות בנזין ואנשים רבים מאמינים כך כאן בקנדה.
    29. אני לא חושב שזה קורה בישראל אבל בטוח יהיו הרבה מכוניות בנזין אחרי 10 שנים ועוד שנים רבות בקנדה ובארה"ב. אנשים לא יזרקו את המכוניות הרגילות שלהם וישלמו את המחיר הגבוה יותר עבור מכוניות חשמליות.

    סגור תגובה

  • 36. למה הפסיקו לייצר את הפז'ו 404? (לת)
    זה לא בסדר, 04-07-2024

  • 37. רובן לא שוות את המחיר 
    שביט, 04-07-2024

    מיצובישי הן גרוטאות שקבלו ציונים מבישים בחו"ל. גם סוזוקי מצטיינת במינימום השקעה בעיצוב ובחדשנות כבר שנים

    סגור תגובה

  • 38. מצטט מ RAZA לגבי ירידה במכירות של רכבים חשמליים  
    הפתעה בדרך, 04-07-2024


    נראה עוד מעט מה קורה עם "הירידה במכירות של רכבים חשמליים בעולם".
    מה שבטוח שבארץ שלנו, לא בקנדה, יש עליה של 55% במכירת מכוניות חשמליות ב חצי הראשון של 2024 (כתבה באתר הזה).

    ציטוט מ RAZA

    לגבי מכירות חשמליות ב בארהב ובקנדה:
    יש ירידה ב Q1 2024 מ Q4 2023 (עדיין יותר מ Q1 2023), האם זאת מגמה או BLIP (חריגה חד פעמית) כמו שאומרים בבלומברג - נדע שיצאו הסיכומים של Q2.

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-05-28/the-slowdown-in-us-electric-vehicle-sales-looks-more-like-a-blip

    https://insideevs.com/news/716996/us-ev-sales-q1-2024/

    https://electricautonomy.ca/data-trackers/2024-06-19/sp-zev-q1-market-share-canada/


    סגור תגובה

  • 39. טויוטה יאריס 
    ט.י., 05-07-2024

    ללא מילים

    סגור תגובה

  • 40. סובארו פורסטר 
    יוחנן, 05-07-2024

    הראשונה שלי נקנתה ב-1999 והיום אני מחזיק בחמישית מ-2019.

    סגור תגובה

  • 41. מתגובה בכתבה אחרת באתר - חשמליות בקנדה 
    רק אומר, 05-07-2024

    25. לגבי מכוניות חשמליות בקנדה
    מעביר מידע, 05-07-2024

    מתגובות לכתבה של ירידה בשימוש בדלקים בעולם מול עליה מהירה של אנרגיה חלופית.

    הדני הזה שקרן או שהוא לא יוצא מהבית.


    @victorseal9047
    18 hours ago (edited)
    I’m in Québec where 95% of our electricity is from Hydro, we also generate a surplus which is exported, our price of electricity is the cheapest on the American continent. The Provincial Government gives a $7000 subsidy when purchasing an EV , plus another $5000 from the Federal Government consequently the number and variety of EV 's on the road is skyrocketing. The largest EV charging group Circuit Électrique's stations are everywhere and the province is well covered. We are very fortunate.


    @Skeptic236
    2 days ago (edited)
    I have just returned from a visit to Canada. On the Vancouver streets every 2nd or 3rd car is either a Tesla, or another type of EV. It was just amazing to see the uptake. In Australia it is hard to believe a change is happening as we have joined the race slowly (apart from rooftop PV). End of the line for Oil and Gas...the revolution is here, sadly the lies of the fossil fuel industry are getting more irrational to keep their profits.

    סגור תגובה

  • 42. הסוזוקי ויטארה אחלה אוטו 
    דניאל, 05-07-2024

    מנוע מעולה ויצור אמין

    סגור תגובה

  • 43. ספייס סטאר אחלה רכב 
    לינוי, 05-07-2024

    פשוטה, אמינה, חסכונית. רק קצת רועשת

    סגור תגובה

  • 44. פולקסווגן 
    דדוש, 05-07-2024

    יפניות אמינות הכל נכון אבל גולף שמה אותם בכיס.

    סגור תגובה

  • 45. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 05-07-2024

    41. אתה לא יודע על מה אתה מדבר ואתה שקרן.
    קרא 38. הוא מדבר על קנדה וארה"ב.
    אין פתרון למוח המעוות שלך.

    סגור תגובה

  • 46. יותר גדול מ-asx 
    אור צפון, 05-07-2024

    יש עוד מיצובישי שממשיך להימכר

    סגור תגובה

  • 47. איך מאפשרים עדיין אינטרנט בטורונטו ? (לת)
    שופוני, 05-07-2024

  • 48. כתבה מטומטמת ❗ 
    פופקורן , 05-07-2024

    איזו רדידות ❗

    סגור תגובה

  • 49. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_RAZA, 05-07-2024

    דניבוט 1 בריון המקלדת

    מה יהיה עם הבנת הנקרא שלך - תלמד כבר עברית.

    38 אמר שיש ירידה ב Q1 של 2024 מול Q4 של 2023 (עליה מ Q1 2023). לפי בלומברג זה ירידה חד פעמית ושנראה שתוצאות Q2 2024 יתפרסמו.
    41 נתן דוגמאות אמיתיות על רכבים חשמליים בקנדה.

    אסכם לך: עדיין קונים חשמליות בקנדה,
    לפי דיווחים ראשונים מכירות של חשמליות בעולם חוזרת לעלות - עוד כמה ימים נדע.

    אוסיף עוד עובדה שאתה מנותק או שקרן:
    קנדה מאשימה את סין "שהיא מציפה את קנדה במכוניות חשמליות".
    1. לא קשור אבל אין מכירה של רכבים סיניים בקנדה (או אולי כן...).
    2. יש מכירה של רכבים סיניים במיתוג אחר: פולסטאר וולוו מוכרים מכוניות בקנדה והם 100% סיניות - בבעלות גילי.
    3. ל BYD יש מפעל משאיות בקנדה שמוכר משאיות בקנדה.
    4. הכי אמיתי, בתגובות לידיעה הזאת - כמה קנדים רוצים חשמליות סיניות זולות וגם צוחקים על הממשלה הקנדית.
    חלק מהתגובות של בסוף.

    אז דניבוט 1, אתה או שקרן או פשוט חיי ב 1984 ולא רואה מה קורה סביבו.

    לטובת הקהל ותזכורת לדני - מה אמרו עליך קוראים במדור האוכל של YNET ב 2011 לפני שהעיפו אותך.
    חלק קטן מעשרות התגובות.

    חסכון בתגובות - העתק והדבק.


    אני בשוק, אני בהלם, אני המומה
    עלק אלכס (26.03.11)
    ...שנותנים במה לאיש הדוחה, הקטנוני, הפתטי והטרחן הזה, שכל ייעודו להפיץ שנאה ורוע בעולם. פעם אחד פעם, בעקשנות שגובלת באובססיה מטורפת, הוא קוטל מתכונים ומציע גרסאות מתקדמות בהתנשאות.
    ועוד משהו: הצילום של עוגת התפוזים מעורר בחילה! איחס!

    דני - אתה והעוגות שלך דוחים
    אלעד (27.03.11)
    קצת קשה להחליט מה דוחה יותר - העוגות המזעזעות שמופיעות פה בכתבה, או אתה בהתנסחות המגעילה שלך בכל התגובות
    בהחלט מגיע לך את כתר הטוקבקיטסט הדוחה ביותר
    אולי יש קשר בין האוכל הדוחה שלך להתנהגות הדוחה שלך,
    ותרד קצת מהסוס הגבוה שאתה יושב עליו, ותלמד לקבל גם ביקורת מאנשים
    במיוחד כאשר אתה מבקר ללא הרף בצורה גסה ביותר.
    וכמו שכתבת פה למישהו - אם לא מוצא חן בעיניך העוגות עתירות הקלוריות ועתירות הטעם שמופיעות במדור - אז אל תיכנס ואל תגיב.



    התגובות שלו למתכונים של אחרים תמיד מעליבות
    ואתם נותנים לו במה (27.03.11)
    כלומר האיש הזה, שרק מעליב כל שף שנותן כאן מתכונים טובים, מקבל פרס על התנהגותו הבהמית.
    סימן שצריך לקרוא אתכם פחות.


    מסכימה מסכימה מסכימה
    (27.03.11)
    הוצאת לי את המלים מהפה.
    אם ynet מעוניינים לרענן את המדור או להביא דברים שונים מדי פעם, שישבו וישברו את הראש איך לעשות דברים חדשים, מקוריים, לא בנאליים וכד'. לתת לביריון של המדור פרס על בהמיותו, זו לא "קוליות" ולא סובלנות לדיעות אחרות ולא פתיחות מחשבתית, זו פשוט טיפשות.
    שלא לדבר על חוסר הקולגיאליות המינימלית כלפי השפים הקבועים שהופיעו והשקיעו פה ודני טורונטו העליב אותם והשתלח בהם בגסות פעם אחר פעם.
    ובדיוק כמו שנכתב מעליי, אם אתם לא תכבדו את עצמכם, כותביכם וקוראיכם - המדור הזה ייהרס ולא יישארו לכם קוראים.


    היום זה החג של דני מתוך 157 תגובות ,לפחות 100 תגובות שלו!!
    עזרא (26.03.11)
    תגידו בטונטו אין הפרשי שעות?
    הלך לך כל הלילה ?
    כמה תגובות ,איזה חריצות!! הייתי שוכר אותך לעבודה בדואר


    דני-אתה חולה
    צר לי, לכו לטיפול (26.03.11)
    מצטערת, אבל אתה שטוף מוח.
    אתה מקפיד לא להוסיף את קורטוב המלח המסכן, אבל אתה משתמש בקמח לבן.
    "לדעתך" יש רעילם בתבניות סיליקון: אז א'- דעתך לא קובעת. ב'- מה נראה לך, שהתבניות הרגילות לא עשויות מאיזה חומר שאולי מכיל חומרים רעילים? הרי הן נשרטות ומי יודע מה הן מפרישות...
    יוגורט 2 אחוז חובה, אבל חמאה זה סבבה?
    יש לי מילה אחת בשבילך- OCD
    י/ש טיפולים מדהימים היום.
    לך תשתחרר.
    ואם לא בא לך לטפל בעצמך- אז לפחות תעשן משהו- אולי תירגע קצת..


    כל היורדים, תעשו טובה - עובדה שאתם פה, באתר ישראלי...
    חבורה של פתטים אתם (27.03.11)
    מקשקשים על כמה הישראלים נוראיים, אבל נכנסים לאתרים ישראלים שוב ושוב. לא מתאים לכם האופי הישראלי - אז תיכנסו בבקשה לאתרים בארצות אליהן ירדתם ועזבו אותנו בשקט.


    דני - הגיע הזמן שתקלוט שאתה לא מלך החכמים
    ההתנשאות שלך דוחה (26.03.11)
    ואתה לא תקבע לאף אחד מה הגיוני לאכול ומה לא
    אתה מתנשא על כולם וזה דוחה! דוחה כמו חלק מהמאכלים שלך
    למה פשוט שלא תיגש לחנות בעלי חיים ותקנה תערובת לציפורים?
    לפי החומרים בהם אתה משתמש זה ממש מתאים לך
    אז אתה תמשיך בקו המחשבה ה"הגיוני" שלך ותן לאחרים להמשיך לאכול אוכל של בני אדם, גם אם הוא משמין
    בנתיים מה שבטוח שהאוכל ה"בריא וההגיוני" שלך רק גורם לך להיות אחד מהאנשים הכי דוחים וזה מתבטא בכל התגובות שלך גם פה ובעיקר בתגובות למתכונים אחרים



    חלק מהתגובות על קנדה ללא סינון


    @yvonnoel9328
    19 hours ago
    I am Canadian, we do not have a single Chinese EV for sale here!?! Tesla is an American company. I would welcome affordable EVs from China.

    319


    Reply


    66 replies

    @thewishmastur
    15 hours ago
    we Canadians are lap dogs of our neighbors to the south. We jump when they tell us.

    109


    Reply


    9 replies

    @DebeaumontCadiz
    16 hours ago
    Amazing video, you work for 40yrs to have $1M in your retirement, meanwhile some people are putting just $10K into trading from just few months ago and now they are multimillionaires

    102


    Reply


    28 replies

    @FallenLeavesBackToRoots
    12 hours ago
    Canadian rulers think their citizens are paying too little for cars. Prices need to be higher.

    16


    Reply


    @angryranger4552
    17 hours ago
    Politicians say the same line with America. Want to be green in 10 years but have no electric vehicles of their own. As long as it is Tesla, it is ok. Pay exorbitant prices when people could have evs from China at half the price.

    92


    Reply


    5 replies

    @augustincloutier508
    13 hours ago
    We're just doing what the U.S. is doing, We're U.S. pocket dog

    33


    Reply


    2 replies

    @jaysu8669
    13 hours ago
    As the 51st state, Canada of course follows US government.

    32


    Reply


    2 replies

    @308_Negra_Arroyo_Lane
    15 hours ago
    The quality of life in Canada has fallen drastically, and it ain't because of Chinese EV's.

    40


    Reply


    @MyOhwhatever
    13 hours ago (edited)
    the level of stupidity and incompetence with these politicians are out of this world, it’s what the Canadians chose for their leaders

    17


    Reply


    @3184Patrick
    18 hours ago
    As a Canadian i wrote our prime minister the other day pushing him to welcome Chinese EV's into our country... but i think we should tell them(BYD etc) they need to setup production here. I'd buy a Canadaina made BYD tomorrow. I wonder if they are confusing Chinese with VinFast who is selling cars in Canada now.

    45


    Reply


    4 replies

    @jonasjohnson1958
    18 hours ago
    We have ZERO Chinese EVs in Canada. Our Prime Minister is just trying to match the US policy on EVs.

    197


    Reply


    25 replies

    @liberty-matrix
    17 hours ago (edited)
    In the West the 'Green Revolution' isn't about the best technology, it's about profits. It's not about saving the planet, it's about maintaining power.

    60


    Reply


    @remix-yy1hs
    15 hours ago
    Why should vhina build in canada so they can kidnap the ceo and steal their factory ?

    35


    Reply


    1 reply

    @user-jh6vt8vx4v
    18 hours ago
    Finally... Something about Canada... And we are the one being look at as a joke.

    56


    Reply


    4 replies

    @lc1668
    18 hours ago (edited)
    Camery gen 9 is selling in China for US$15,000. Why can't we get it here?? Blocking cars made in China only benefits for Japanese and Korean car companies.

    29


    Reply


    2 replies

    @tliew3846
    18 hours ago
    We want affordable EVs in Canada. It is crazy how much cars and insurance costs have gone up in Canada in the past few years. Inflation is outa hand here! Cheap EVs and goods are welcome here!!!

    63


    Reply


    8 replies

    @allanoas523
    18 hours ago
    Greetings from Vancouver. I have just bought a Tesla Model Y. The reason the federal Liberals are considering Chinese car tariffs is because there is a federal election coming up and the Liberals are panicking due to poor poll results and are groping at straws. They are hoping they can get votes from ICE automotive sector workers. If high quality cheaper EVs from China are imported duty/tariff free, bring it on! Canadian federal and provincial governments have recently given tax breaks for battery manufacturers, similar to the USA. T hat is what we need more of, not killing EV purchase alternatives in favour of tariffs to protect ICE car production.

    30


    Reply


    @vidsurf88
    14 hours ago
    Its confirmed, Canadians are living in the real world while their politicians have their brains in LaLa land

    37


    Reply


    @btyvr
    18 hours ago
    With 500,000 jobs tied to the car industry in a country of about 37 million, and the fact the prime minister has a minority government, and an election now about 2 years away, and their polling numbers dropping, every vote counts. Reality doesn't even come second. BTW, BYD already has a truck plant in Canada, so expanding it to a car line or 2 would not be that troublesome.

    32


    Reply


    5 replies

    @BabaYaga826
    14 hours ago
    Hello Canadian. What a obedient dog USA had.

    9


    Reply


    @markpark5550
    12 hours ago
    Protecting a non-existent industry from non-existent cars

    12


    Reply


    1 reply

    @rickkim3677
    13 hours ago
    I live in Toronto, Canada ???????? Not a single BYD, NIO or any China made EV here!! So how can these idiot politicians say that it's flooding with EVs from China? Man I'm sick and sick of these politicians, they lie everytime they open their mouth. I'm ssooo done with this country ????????

    17


    Reply


    5 replies

    @shiulai5804
    13 hours ago
    How embarrassing!
    I am quite sure most Canadians are not as stupid and as subservient to the Americans as this politician.

    2


    Reply


    @unaphiliated5090
    17 hours ago
    I would buy a BYD if they were sold here in Canada. Alas, we have zero Chinese EV’s here.

    18


    Reply


    @machoopichoo2
    19 hours ago
    I am a mean Canadian. ;^) This is SUPER dumb. Trudeau the younger is aggressive on climate change, for one. Also, the only BEVs I regularly see here are Tesla, Polestar, Ford Mex-E, and Kia. I can tell you the Chinese Teslas are not being dumped. The cost of shipping alone gives domestic automakers a huge advantage. The bigger threat to Canada is the free trade, tariff free, made in Mexico Mach-E.

    32


    Reply


    10 replies

    @Xiaguang_zi
    17 hours ago
    Brazil are doing the same, "protecting national car manufacturers", but there are no car manufacturers of Brazilian origin, they are of USA, EU and Japanese origin...

    17


    Reply


    @YWang-vl2zh
    12 hours ago
    Oh Canada, tax your people at 60%, make them pay more for food and rent, freeze truck drivers’ bank accounts without due process just because they show up at a protest, but sustain yourself on tariffs on some hypothetical Chinese cars!

    17


    Reply


    @EzraTeter
    14 hours ago
    Canada doesn't even have its own car industry. This shit is ridiculous.

    29


    Reply


    6 replies

    @jondanger5341
    12 hours ago
    Same here, no Chinese EV anywhere. Trudeau BS

    8


    Reply


    @superphi
    15 hours ago (edited)
    I’m Canadian I don’t even know Canada has any EVs, how does it impact something they don’t have.

    1


    Reply


    @cb250nighthawk3
    16 hours ago
    You cannot tell a woman not to love you if she never had any love for you.

    3


    Reply


    2 replies

    @andykaoh
    7 hours ago (edited)
    I am a Taiwanese helping American companies to source products from China for over 35 years. For all these years they hammered me to lower the prices and crank up the productions and find factories to compete each other. Now they are saying over production and prices too low? Unless hypocrisy is defined differently this is hypocrisy of newer level. If we are afraid that we can’t compete and we have to add duties to make Chinese cars less competitive, why don’t we just say so and be honest about it, why we have to say in such way to make us look better and demonize others? What happened to the righteousness and bravery that I knew and admired? Just be brave, admire other’s successes, learn from them and continue to compete. Nothing is forever, and maybe one day we will win again, but with this kind of lying to oneself attitude, I’m afraid we going have to cheat to win because there is no way of Winning by line to oneself

    3


    Reply


    @ahpong
    15 hours ago
    I am baffled that Poilievre doesn't oppose Trudeau and Freeland.

    Canada has become a Real Estate Only economy. Even consumer products sold in Canada are made south of the border.

    Canada never makes car. Australia did.

    Canada just assembles American, Japanese, and Korean cars and that's it.

    1


    Reply


    @faterrorism
    13 hours ago
    Ironically, last year the top three best-selling brands in Canada are Ford, Toyota and Chevrolet.

    1


    Reply


    @user-ir4wm6xw7q
    18 hours ago
    does Canada have a government? that's a joke!

    17


    Reply


    @yenshui
    14 hours ago
    Canada can just impose a ban on Chinese EV. Why going through the trouble of determining how much tariff to levy?

    1


    Reply


    @manimalworks7424
    15 hours ago
    I used to respect and admire Canada, but these days I laugh at it

    2


    Reply


    @titanxie5579
    13 hours ago
    Canada as the 3rd wife of US does this type of non-sense all the time. We gotta do whatever that could make US happy.

    7


    Reply


    1 reply

    @Kevin-kd6hf
    18 hours ago
    oh, canada, that colonial state of the US

    14


    Reply


    @jeffpaquette9035
    17 hours ago
    Can't even buy a new car inthe usa and import it unless it's greater than 5 years or older

    4


    Reply


    @theworldistoofulltotalkabo9203
    16 hours ago
    They can't flood your market if they are not good and cheap or the people refuse to buy them, can't stop the tide if you can't come up with a product that is competitive.

    16


    Reply


    @user-gd6uv5ns7b
    19 hours ago (edited)
    Unlike Australia, Canada produces a lot of cars for North America so they need to protect these high paying jobs. There are no ways Canada can compete with china in terms of price considering Canadian salaries are much higher.

    14


    Reply


    2 replies

    @silversurfer8237
    11 hours ago
    We should look to Australia for guidance and learn from Australia what really adopting EVs feels like. If Trudeau is serious about climate change, then accept all EVs without tariffs and let Canadians decide if they want an EV.



    Reply


    @notlessgrossman163
    14 hours ago
    What? What Chinese ev?? Where and how? No Chinese dealerships here. wtf!

    1


    Reply


    @zizimai7568
    12 hours ago
    Soon the alternative world will ban Microsoft, Google & Adobe for service overcapacity. Certainly in the coming 5 years this will happen when the alternative options become available.

    1


    Reply


    @raymondleury8334
    18 hours ago
    We do have several EVs built in China and sold in Canada. These include Volvo EV's and Polestar, not just Teslas. You really need to do some research before you state such nonsense. The government isn't saying anything the US hasn't said which led them to put tariffs.

    5


    Reply


    2 replies

    @vestasharp6861
    13 hours ago
    Here in Canada, they increased the carbon tax because the government cares about the environment. A Tesla costs over $50k, for most who would welcome an affordable EV from China. We can't get one.

    9


    Reply


    6 replies

    @DanielBos
    10 hours ago
    They're obviously trying to protect the huge Canadian auto-industry



    Reply


    @AlainCliche
    4 hours ago
    Canada once again proves its submission to Washington...



    Reply


    @elc6895
    1 hour ago
    My worst fear is this is just part of a larger plan for a w a r. We need to fight for peace, no war please.



    Reply


    @HytelGrp
    13 hours ago
    Hi Sam,
    I am confused.
    Polestar is being sold in Canada, and Volvo has being sold in Canada for awhile, and I thought these were both Chinese (Zhejiang Geely Holding automotive division) brands.
    EV Revolution Show has driven both and given reviews.

    2


    Reply


    @paulrandolph8469
    15 hours ago (edited)
    One more thing...did you know that a Chinese company bought Lenovo/ThinkPad when IBM spun it off? Trudeau should put a 100% tariff on them!



    Reply


    @bengt_axle
    17 hours ago
    The problem is that Canadian (Federal and Provincial) governments have spent a fortune giving grants to car and battery companies to build plants in Canada. It is tens of billions of dollars. When you consider that Chinese vehicles will compete with the products of these subsidized firms, it is a double hit for the taxpayer. Taxpayers pay to build plants, and then pay higher prices for cars built in Canada, compared to cheaper Chinese EVs. The government subsidizes in order to encourage firms to build cars, thereby providing employment and tax revenues. There have always been tariffs and importation limits on foreign cars, so this is not that new. And who's to say the Chinese government has not been subsidizing their car production?



    Reply


    @pauljuntunen3451
    12 hours ago (edited)
    If they want to be political, they should slap tariffs on Chinese Teslas.



    Reply


    @testphone8379
    11 hours ago
    Canadian politicians helps Canadian capitalists make more money. Keep Canadians as their captive market. They don’t care if you can afford it or not. They just want your money. When Germany export 70% of their cars is okay and Chinese exports 20% of their cars is over capacity. Many west politicians are just unreasonable and racist.

    1


    Reply


    @Geewee-cv4ur
    18 hours ago
    If it was up to me I’d welcome all Chinese EV brands so long as they set up plants, here, manufacturing those EVs.

    4


    Reply

    סגור תגובה

  • 50. אין על רזה 
    בני ביטון, 05-07-2024

    תודה שאתה סותם תפה לדני האהבל הזה

    סגור תגובה

  • 51. שימו לב כולן יפניות 
    שחר, 05-07-2024

    הכי אמינות בעולם

    סגור תגובה

  • 52. עזבו, הטרול מקנדה יודע הכי טוב 
    שאול, 05-07-2024

    הוא לא ידע...

    סגור תגובה

  • 53. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 06-07-2024

    49. אתה לא רק שקרן אלא גם אידיוט שלא כותב כלום על הנושאים במדור הרכב. כולכם מבזבזים מקום יקר לכתיבה.
    אתה וחבריך לא תמנעו ממני לומר את האמת.
    כולכם אידיוטים שאין להם מה לעשות כל היום.

    סגור תגובה

  • 54. כמה דביל יכול להיות הקנדי הזה 
    יניב, 06-07-2024

    בד"כ מגיב לדברים שלא קשורים לכתבה. בכל מקום תוקע אצלנו ואנחנו - מה אתה הדובר של קנדה
    והכי גרוע, חוזר על אותם "עובדות" כמו רובוט מקולקל. רובוט ערס מקולקל...

    סגור תגובה

  • 55. קשה להתווכח עם טיפשים 
    מנסיון, 06-07-2024

    דני קנדי, אתה צודק בכל דבר - רק תרד לנו מהווריד עם כל הסיפורים המשעממים שלך וההצהרות הלא נכונות שלך

    סגור תגובה

  • 56. צריך רק לחפש בגוגל 
    מנחם, 06-07-2024

    וולוו ופולסטר נמכרות בקנדה והם סיניות

    סגור תגובה

  • 57. מכוניות גיל הזהב: אלה הדגמים הכי ותיקים שנמכרים בישראל 
    DANY_FROM_RAZA, 06-07-2024

    דניבוט 1

    כן, כן, כולם שקרנים ואידיוטיים, רק אתה צודק בהכל.

    בעצם זה הפוך - כל מה שאתה אומר הוא לא נכון!
    עדיין לא הבנתי אם אתה שקרן כדי להגן על האינטרס שלך או ממש ממש סנילי\מטומטם\ לא מבין מה אתה קורא או כל הנל.

    התרומה שלי זה להפריח את כל השקרים שלך.
    מעניין שאתה לא עונה עניינית - כי אין לך הוכחות! או שפשוט אתה לא מבין עברית...

    תוכיח שמה שכתבתי (העתקתי מאתרים אחרים), ב 49, ומה שכתבו ב 38 (מפוסט שלי) ו 41 לא נכון.

    בהצלחה גאון

    לטובת הקהל ותזכורת לדני - מה אמרו עליך קוראים במדור האוכל של YNET ב 2011 לפני שהעיפו אותך.
    חלק קטן מעשרות התגובות.

    חסכון בתגובות - העתק והדבק.


    אני בשוק, אני בהלם, אני המומה
    עלק אלכס (26.03.11)
    ...שנותנים במה לאיש הדוחה, הקטנוני, הפתטי והטרחן הזה, שכל ייעודו להפיץ שנאה ורוע בעולם. פעם אחד פעם, בעקשנות שגובלת באובססיה מטורפת, הוא קוטל מתכונים ומציע גרסאות מתקדמות בהתנשאות.
    ועוד משהו: הצילום של עוגת התפוזים מעורר בחילה! איחס!

    דני - אתה והעוגות שלך דוחים
    אלעד (27.03.11)
    קצת קשה להחליט מה דוחה יותר - העוגות המזעזעות שמופיעות פה בכתבה, או אתה בהתנסחות המגעילה שלך בכל התגובות
    בהחלט מגיע לך את כתר הטוקבקיטסט הדוחה ביותר
    אולי יש קשר בין האוכל הדוחה שלך להתנהגות הדוחה שלך,
    ותרד קצת מהסוס הגבוה שאתה יושב עליו, ותלמד לקבל גם ביקורת מאנשים
    במיוחד כאשר אתה מבקר ללא הרף בצורה גסה ביותר.
    וכמו שכתבת פה למישהו - אם לא מוצא חן בעיניך העוגות עתירות הקלוריות ועתירות הטעם שמופיעות במדור - אז אל תיכנס ואל תגיב.



    התגובות שלו למתכונים של אחרים תמיד מעליבות
    ואתם נותנים לו במה (27.03.11)
    כלומר האיש הזה, שרק מעליב כל שף שנותן כאן מתכונים טובים, מקבל פרס על התנהגותו הבהמית.
    סימן שצריך לקרוא אתכם פחות.


    מסכימה מסכימה מסכימה
    (27.03.11)
    הוצאת לי את המלים מהפה.
    אם ynet מעוניינים לרענן את המדור או להביא דברים שונים מדי פעם, שישבו וישברו את הראש איך לעשות דברים חדשים, מקוריים, לא בנאליים וכד'. לתת לביריון של המדור פרס על בהמיותו, זו לא "קוליות" ולא סובלנות לדיעות אחרות ולא פתיחות מחשבתית, זו פשוט טיפשות.
    שלא לדבר על חוסר הקולגיאליות המינימלית כלפי השפים הקבועים שהופיעו והשקיעו פה ודני טורונטו העליב אותם והשתלח בהם בגסות פעם אחר פעם.
    ובדיוק כמו שנכתב מעליי, אם אתם לא תכבדו את עצמכם, כותביכם וקוראיכם - המדור הזה ייהרס ולא יישארו לכם קוראים.


    היום זה החג של דני מתוך 157 תגובות ,לפחות 100 תגובות שלו!!
    עזרא (26.03.11)
    תגידו בטונטו אין הפרשי שעות?
    הלך לך כל הלילה ?
    כמה תגובות ,איזה חריצות!! הייתי שוכר אותך לעבודה בדואר


    דני-אתה חולה
    צר לי, לכו לטיפול (26.03.11)
    מצטערת, אבל אתה שטוף מוח.
    אתה מקפיד לא להוסיף את קורטוב המלח המסכן, אבל אתה משתמש בקמח לבן.
    "לדעתך" יש רעילם בתבניות סיליקון: אז א'- דעתך לא קובעת. ב'- מה נראה לך, שהתבניות הרגילות לא עשויות מאיזה חומר שאולי מכיל חומרים רעילים? הרי הן נשרטות ומי יודע מה הן מפרישות...
    יוגורט 2 אחוז חובה, אבל חמאה זה סבבה?
    יש לי מילה אחת בשבילך- OCD
    י/ש טיפולים מדהימים היום.
    לך תשתחרר.
    ואם לא בא לך לטפל בעצמך- אז לפחות תעשן משהו- אולי תירגע קצת..


    כל היורדים, תעשו טובה - עובדה שאתם פה, באתר ישראלי...
    חבורה של פתטים אתם (27.03.11)
    מקשקשים על כמה הישראלים נוראיים, אבל נכנסים לאתרים ישראלים שוב ושוב. לא מתאים לכם האופי הישראלי - אז תיכנסו בבקשה לאתרים בארצות אליהן ירדתם ועזבו אותנו בשקט.


    דני - הגיע הזמן שתקלוט שאתה לא מלך החכמים
    ההתנשאות שלך דוחה (26.03.11)
    ואתה לא תקבע לאף אחד מה הגיוני לאכול ומה לא
    אתה מתנשא על כולם וזה דוחה! דוחה כמו חלק מהמאכלים שלך
    למה פשוט שלא תיגש לחנות בעלי חיים ותקנה תערובת לציפורים?
    לפי החומרים בהם אתה משתמש זה ממש מתאים לך
    אז אתה תמשיך בקו המחשבה ה"הגיוני" שלך ותן לאחרים להמשיך לאכול אוכל של בני אדם, גם אם הוא משמין
    בנתיים מה שבטוח שהאוכל ה"בריא וההגיוני" שלך רק גורם לך להיות אחד מהאנשים הכי דוחים וזה מתבטא בכל התגובות שלך גם פה ובעיקר בתגובות למתכונים אחרים





    סגור תגובה

  • 58. אני מ Montreal 
    Dov W., 06-07-2024

    בקנדה יש חשמליות מתוצרתPolestar and Volvo שהם בבעלות Geely הסינית. כמו כן יש מפעל ב Newmarket Ontario של אוטובוסים ומשאיות של BYD (אצלנו מ 2019, ב USA אפילו לפני). ב Montreal יש מוניות של BYD. יש הרבה (10-20%) מכוניות חשמליות של יצרנים מ USA, Korea and Europe.

    סגור תגובה

  • 59. הם מוכרים גם רכבות ומלגזות 
    רונן, 06-07-2024

    https://en.byd.com/

    נראה לי שמכוניות זה רק עניין של זמן.

    סגור תגובה

  • 60. אם דני מקנדה אני ממאדים 
    גשש בלש, 06-07-2024

    יכול להיות שהוא בכלל מאושפז ולא יצא החוצה שנים

    סגור תגובה

  • 61. סוזוקי הם עתיקות עם תקלות (לת)
    אף מילה על בעיות גיר בקרוסובר?, 06-07-2024

  • 62. רק לא מלוכסן 
    השאלה מתי הצרכן יקנה מה הוא צריך ורוצה, 06-07-2024

    ולא מה כדאי ליבואן לייבא? מתי איזו ממשלה תשים קץ למונופול הבזוי של יבואני הרכב?

    סגור תגובה

  • 63. אזהרת קריאה - דני מטורונטו 
    משרד הבריאות, 06-07-2024

    הצעה: לכל הקוראים בכתבות השונות באתר. אני מציע להוסיף בתגובה ראשונה בכל כתבה את הנוסח הבא.
    ״ ****אזהרה*** סביר להניח שתתקלו בפוסטים המופיעים תחת השם
    Dany from Toronto. נא להתעלם ולא להגיב לכתוב בפוסט. כל תגובה גורמת להתרבות הוירוס והשתלטות על האתר עד כדי השבתתו.בנוסף, תתכן פגיעה באינטילגנציה של המגיבים, לאור התגובות של החייזר מטורונטו״
    ל Raza שלקח על עצמו משימה קשה להטריל את הטרול, הייתי מציע להוסיף נוסח זה לכל כתבה.
    בברכת בריאות שלמה לקוראים ותקווה לימים שקטים נטולי דני גוזמני

    סגור תגובה

  • 64. רעיון טוב 63. צריך שכולם יוסיפו את ההזהרה הזאת לתגובות (לת)
    ניצן, 06-07-2024

  • 65. עיקר שכחתם 
    מאור, 07-07-2024

    אף מלה על וולבו ???
    שפע של דגמים.
    מידי פעם פוגשים וולבו בנות 20 ואף 30.

    סגור תגובה

  • 66. טובים מהסירחון החשמלי 
    או או , 07-07-2024

    ממליץ

    סגור תגובה

  • 67. 4 יבואנים עושקים אתכם!  
    ה, 07-07-2024

    תחרימו את הנ**ות!!!!

    סגור תגובה

  • 68. עדיף לוותר על הזבל הזה 
    ש. מנהיים, 08-07-2024

    כן עדיף לא לגעת בזבל הזה.

    סגור תגובה

  • 69. למה לא מכוניות יוקרה 
    רון, 08-07-2024

    בגיל השלישי יש הרבה כסף, ויכולים להרשות לעצמם מכוניות יוקרה, מרצדס, וולו, יגואר,מזארטי..

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה