דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

במראה קשוח: שברולט השיקה טראוורס חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

טייק 3: שברולט החלה לשווק בישראל טראוורס חדש, דור שלישי בשושלת רכב הפנאי הגדול שלה. תג המחיר מתחיל ב-340 אלף שקל, התייקרות של 45 אלף שקל.

השינוי המשמעותי ביותר הוא מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר המוציא לגמלאות את ה-V6 האטמוספרי והוותיק. הוא מפיק 315 כ"ס (5+ כ"ס) אבל זמינות הכוח אמורה להיות טובה משמעותית ונתון המומנט גבוה בכ-20%. הוא מחובר הוא לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (9 הילוכים בדגם היוצא) עם הנעה קדמית או כפולה-קבועה בהתאם לגרסה.

לוק קרבי: כבסיס משמשת אותה פלטפורמה, עם ממדים דומים (519.5 ס"מ בין הפגושים, 307 ס"מ בסיס גלגלים) וכך גם במקרה של נפח תא מטען (648 ליטר ו-1,602 לאחר קיפול השורה השלישית). המראה מאמץ מוטיבים אגרסיביים וקשוחים מבעבר, עם סבכה ענקית מלפנים ויחידות תאורה מפוצלות.

סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("11) ומסך מגע ענק ("17.7). כבעבר הוא יוצע עם אפשרות לצמד שורות מושבים אחוריות עם מקום לשלושה בכל אחת (שמונה נוסעים), או צמד מושבי קפטן בשורה השניה (שבעה נוסעים).

שברולט טראוורס

מערכות בטיחות אקטיביות הן כעת ציוד תקני בכל הגרסאות, לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

אבזור הנוחות כולל בין היתר חימום למושבים הקדמיים עם כיוון חשמלי לנהג, בקרת אקלים מפוצלת (3 אזורים) ודלת תא מטען חשמלית. גרסת הביניים (ב-360 אלף שקל) מוסיפה ריפודים דמויי עור וחלון שמש בעוד הגרסה כפולת ההנעה (380 אלף שקל) כוללת גם חישוקים גדולים יותר ("20 לעומת "18).

גם לשטח: להיצע הגרסאות תצטרף ה-Z71 המיועדת לשפר את יכולת השטח, עם מערך מיתלים שונה המקנה מרווח גחון נדיב בכ-2.5 ס"מ (19.7 ס"מ), מפסקי סרנים מורחבים (ב-1.4 ס"מ) ובולמי זעזועים שונים צפויים לאפשר ספיגת שיבושים טובה יותר. על הקשר לקרקע אחראים צמיגים דו-שימושיים (גודייר טריטורי AT) על חישוקי "18.

הפגושים שונו לטובת שיפור זוויות הגישה (21 מעלות לעומת 15) והנטישה (24 מעלות לעומת 22) עם צמד אוזני גרירה מלפנים ומיגון ייעודי לגחון. מערכת ההנעה הכפולה כוללת גם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני מאחור, בורר הנהיגה כולל מצב שטח ובקרת ירידה במורד.

מה אנחנו חושבים: הטראוורס זכה להצלחה מסחרית גדולה במהלך העשור וחצי בהם הוא משווק כאן. בעיקר מכיוון שהיה מחלוצי הקטגוריה ונשא תג מחיר נמוך ממתחריו הישירים. כל אלה סייעו לו להתגבר על מראה מגושם, איכות נסיעה לא משכנעת ובזבזנות דלק, נתונים שהעמידו אותו כאחרון במבחן ההשוואתי הגדול שערכנו לקטגוריה.

הדור החדש אומנם יקר מקודמו, אבל נראה כמציג שיפור מכל בחינה אפשרית, כולל גם גרסת שטח ייחודית. יתכן שהקרב על ראשות הקטגוריה נפתח מחדש.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה