דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול BYD וג'ילי: ליפמוטור B10 נחשף בפריז

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ליפמוטור מציגה פנאי חשמלי חדש
  • ראשון מתוך סדרת דגמים חדשה
  • צפוי להגיע ארצה בעוד כשנה

המטרה על אירופה: ליפמוטור הסינית, שמשווקת באירופה באמצעות חברה בת המשותפת לה ולקונצרן סטלנטיס, הציגה בתערוכת פריז רכב פנאי את ה-B10, שיהיה דגם שלישי עבורה לשוק האירופי. הוא יהיה ראשון מתוך שלושה דגמים שיוצגו בשנה הקרובה בסדרת "B", האמורה לדברי היצרנית להציג דגמים חשמליים בתמחור נגיש.

אלינו הוא צפוי להגיע בסוף 2025 או בתחילת 2026, ולהתמודד בקטגוריה מול רבי מכר כמו BYD אטו 3 וג'ילי גיאומטרי C.

מה צריך לדעת: העיצוב החיצוני הנחשף כעת גנרי למדי, עם סבכה קדמית אטומה, יחידות תאורה מפוצלות מלפנים וידיות דלתות נשלפות לטובת שיפור מקדם הגרר. תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו למעט האורך הכללי שיעמוד על כ-450 ס"מ, כמקובל בקטגוריה.

ביצרנית גם נמנעים  מלספק פרטים טכניים, אך לפי דיווחים ביבשת הוא צפוי להשתמש ביחידת ההנעה של ה-C10. עם מנוע חשמלי קדמי (218 כ"ס) וסוללת 70 קוט"ש שאמורה לאפשר טווח נסיעה גדול מ-400 ק"מ. בהמשך עשויה להופיע גם גרסה עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר שישמש כמאריך טווח.

מה אנחנו חושבים: על פניו, לא נראה שליפמוטור B10 מביא בשורה חדשה לשוק האירופי, המוצף ברכבי פנאי חשמליים מתוצרת מקומית או ביבוא מסין. אבל לנו נדמה שבכל זאת יש כאן פוטנציאל מסקרן, בשל השותפות עם סטלנטיס שמעניקה לליפמוטור רשת הפצה מבוססת היטב, ובעיקר אם תקיים את ההבטחות החוזרות ונשנות לתמחור אטרקטיבי. כי כדי להתמודד מול מותגים ותיקים ומוערכים הוא יהיה חייב להציג יתרון ברור בשורת המחיר. נחכה ונראה.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה