דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בטעם של פעם: מיני חשפה קופר JCW על בנזין

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיני הציגה JCW עם מנועי בנזין לדגמי האצ'בק וקבריו
  • עם הספק וביצועים זהים, אבל עם תיבה אוטומטית
  • ינחתו כאן בסוף הרבעון הראשון

עם צינור מפלט: ימים ספורים לאחר שהציגה  קופר JCW חשמלית, חשפה מיני גם גרסאות קופר JCW עם מנוע בנזין לדגמי 3 דלתות האצ'בק וקבריולה.

במפתיע המנוע זהה ל-JCW הקודמת, 4 צילינדרים מוגדש בנפח 2.0 ליטר, וגם נתון ההספק זהה (231 כ"ס). בשונה מבעבר מיני לא תציע כאן תיבת הילוכים ידנית, ועוד במפתיע - היצרנית גם לא מציינת האם התיבה האוטומטית היא פלנטרית עם 8 יחסים כבעבר או 7 הילוכים כפולת מצמד.

הביצועים נותרו ללא שינוי במקרה של גרסת 3 הדלתות, עם 6.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, 0.2 שניות יותר מה-JCW החשמלית. הקבריולה תסיים את המיאוץ הקלאסי ב-6.4 שניות.

מה עוד צריך לדעת: מיני מבטיחה יכולת דינמית משודרגת הודות לכיול ייחודי למתלים ולהגה, וגם בלמים משודרגים וצמיגים דביקים יותר של קונטיננטל.

העיצוב החיצוני מקבל שינויים מתבקשים לרבות פגושים אגרסיביים, חישוקים ייחודיים, ספוילר בקצה דלת תא המטען וצינור פליטה מרכזי מאחור. בתא הנוסעים ישנם מושבים עם תמיכה משופרת ודיפונים שונים.

מה אנחנו חושבים: בעבר גרסאות JCW של מיני נחשבו לנחשקות בהיצע, הודות לביצועים משודרגים ויכולת דינמית מושחזת. אבל בגרסאות העדכניות שהוצגו כעת נדמה שמיני ביצעה לא ניצלה את חילופי הדורות כדי להציג שינויים משמעותיים מבחינת הביצועים או היכולת דינמית, והסתפקה בקוסמטיקה מינימלית.

הסיבה היא שכיום, עם מיעוט תחרות ישירה, היצרנית לא הרגישה צורך להשקיע יותר מדי. עבור הלקוחות הוותיקים זה כנראה מספיק כדי לשכנע לשדרג לחדשה, אבל ממותג שנחשב במאה הקודמת לאחד מפורצי הדרך, כזה שנמצא כבר רבע מאה בבעלות אחת היצרניות המוערכות בעולם, היינו מצפים להרבה יותר.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה