דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קודם דיזל, רק אחר כך חשמל: סיטרואן ג'מפי המעודכן בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סיטרואן ג'מפי עבר מתיחת פנים מתבקשת
  • החידוש העיקרי: תוספת מערכות בטיחות
  • הגיע ארצה, המחיר מתחיל ב-267 אלף שקל

מקצה שיפורים: יבואנית סיטרואן החלה לשווק את הג'מפי המסחרי לאחר שעבר מתיחת פנים הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, מפרט האבזור ורשימת מערכות הבטיחות. בשלב זה הוא ישווק כאן בגרסאות דיזל בלבד, בעוד גרסה חשמלית צפויה להצטרף להיצע בשלב מאוחר יותר. מחיר הכניסה התייקר ב-4,000 שקל ויעמוד מעתה על 267 אלף שקל.

השינוי במראה כולל חזית חדשה המותאמת לקו הדגמים העדכני של המותג, עם יחידות תאורה חדשות, פגושים שונים וסבכה עדכנית עם סמל המותג החדש. בתא הנוסעים יש כעת גלגל הגה חדש עם בורר הילוכים זעיר (במקום חוגה בדגם היוצא). בגרסה המסחרית-סגורה (N1) יש גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10 ומסך מגע מקורי בגודל זהה, בעוד גרסת הנוסעים (M1) תציע מסך מגע בהתקנה מקומית ("12.3).

שדרוג משמעותי יותר נוגע להיצע מערכות הבטיחות, שיכלול כעת כסטנדרט בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב ואורות גבוהים אוטומטיים, אך עדיין ללא בקרת שיוט אדפטיבית שמוצעת באירופה.

מה עוד צריך לדעת: יחידת ההנעה זהה לדגם היוצא, עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים, בהספק של 177 כ"ס ובשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. כושר ההעמסה נע בין 1.2 ל-1.3 טון, בעוד כושר הגרירה נע בין 1.8 ל-2.5 טון.

הג'מפי ישווק בשתי מידות אורך, Medium באורך 498 ס"מ עם נפח העמסה של 5.3 קוב, או Large באורך 533 ס"מ עם נפח העמסה של 6.1 קוב. גרסאות ה-N1 המסחריות ישווקו עם שלושה מושבים מלפנים, בעוד גרסאות ה-M1 לנוסעים ישווקו בתצורת נהג+1 או נהג +2, בשני המקרים עם ספסל נוסף מאחור וסך כולל של 5 או 6 מקומות ישיבה. מיזוג נפרד ליושבים מאחור יוצע כסטנדרט, בעוד שורת מושבים שלישית תוצע בתשלום נוסף של 9,400 שקל.

מה אנחנו חושבים: יצרניות הרכב מציעות גרסאות חשמליות גם בדגמים מסחריים, ובמקרה של הג'מפי יש אפילו גרסת מימן (בה נהגנו, תחת סמל אופל). אבל לעומת הצרכנים הפרטיים, שעוברים לחשמל במספרים שגדלים בקצב מהיר, קהל נהגי המסחריות שומר אמונים לדיזל. וברור מדוע - שכן כל עוד הדגמים החשמליים ימשיכו להציע טווחי נסיעה קצרים (350 ק"מ במקרה של הג'מפי), הם לא יוכלו להתאים לאופי השימוש האינטנסיבי של הלקוחות. נמתין למימן.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה