דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול פרארי ולמבורגיני: פגשנו את מכונית העל של טויוטה

Getting your Trinity Audio player ready...

טויוטה גנבה את ההצגה בפסטיבל המהירות של גודווד כשבאופן נדיר הציגה לציבור את מכונית הביצועים העתידית, שעדיין נמצאת בשלב ניסויי נהיגה לפני השקתה הרשמית. היא הוצגה לצד גרסה ייעודית למרוצי GT.

שם רשמי עדיין אין לה, גם עוד לא ברור האם תשווק תחת חטיבת הביצועים GR של טויוטה או תחת מותג היוקרה לקסוס כיורשת ל-LFA המיתולוגית. טויוטה גם לא מפרסמת כל פרט טכני, ועדיין יש כמה דברים שאנחנו יכולים לספר עליה.

צפייה בתוכן מול פרארי ולמבורגיני: פגשנו את מכונית העל של טויוטה

מערכת ההנעה תהיה ככל הנראה היברידית, המשלבת בנזין וחשמל בדומה למקובל במכוניות על כיום כמו פרארי 296, למבורגיני טמרריו ומקלארן ארטורה. בצד של הבנזין יהיה V8 כפול מגדשים, וממבט על המכונית ניתן להבחין כי הוא מוצב מאחורי מכסה מנוע ארוך ונמוך יחסית, בתצורה קדמית-מרכזית, מאחורי קו הגלגלים הקדמיים מה שאמור לאפשר חלוקת משקל מאוזנת ככל הניתן.

אגב, למרות שנהגי המבחן של טויוטה לא לחצו את המנוע לקצה בנסיעת ההדגמה על מסלול טיפוס הגבעה המפורסם, אפשר לדווח שהמנוע נשמע מצויין, שש אלי קרב, ממש כמו שאנחנו מצפים ממכונית על.

למרות מדבקות ההסוואה ניתן להבחין בהשקעה ניכרת ביעילות אווירודינמית לטובת הפחתת מקדם הגרר, הגברת כוח ההצמדה וסיוע בקירור מערכות מכאניות, עם כונסי ומסיטי אוויר מלפנים, על מכסה המנוע וסביב בתי הגלגלים. עוד ניתן להבחין בכך שעל הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2, גומי אותו בוחרות מרבית היצרניות האקזוטיות לדגמים הקיצוניים ביותר.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 21 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה