דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חצי אלפין: רנו ראפאל יהיה גם היברידי, ובעיקר ביצועיסט

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רנו ראפאל, מעכשיו גם כהיברידי-נטען
  • עם 300 כ"ס, הנעה כפולה ו-100 ק"מ טווח חשמלי
  • שיווק מקומי? "בבדיקה"

בנזין וחשמל: רנו חשפה גרסה היברידית-נטענת לראפאל, עם מנוע בנזין מוגדש בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (150 כ"ס), ושני מנועים חשמליים (70 כ"ס ו-34 כ"ס).

המערכת המורכבת מחוברת לגלגלים הקדמיים דרך תיבה תיבת הילוכים מקורית (ארבעה יחסים למנוע הבנזין, שניים לחשמלי) ללא מצמדים, כשהמנוע החשמלי הצנוע מהשניים משמש לשילוב בין יחסי העברה, כמתנע למנוע הבנזין, וכמו כן כגנרטור לסוללה.

מנוע חשמלי נוסף (136 כ"ס) מחובר ישירות לגלגלים האחוריים ומאפשר הנעה כפולה עם תפוקה משולבת של 300 כ"ס. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 6.4 שניות, 2.5 שניות פחות מהגרסה ההיברידית בעלת הנעה קדמית וגם תאוצות הביניים מ-80 ל-120 קמ"ש יסתיימו 1.6 שניות מהר יותר בהשוואה.

סוללה בקיבולת 22 קוט"ש תאפשר טווח נסיעה נקי מזיהום של 100 ק"מ ועם מיכל בנזין מלא וסוללה מלאים הטווח הכולל עומד באופן תיאורטי על 1,000 ק"מ.

בסיוע אלפין: חטיבת הביצועים של רנו אחראית על כיול המערכות המכניות, כולל קפיצים, מוטות מייצבים בכיול ייעודי ובולמי זעזועים אדפטיביים יחודיים המשנים את הקשיחות בהתאם לנתונים ממצלמה סורקת דרך. על הקשר לאספלט אחראים צמיגי קונטיננטל על חישוקי "21. בנוסף, מערכת היגוי אחורי אקטיבי כוילה מחדש, ולבקרת היציבות נוסף מצב המאפשר פחות התערבות.

מה אנחנו חושבים: היצע רכבי הפנאי של רנו גדל משמעותית בשנים האחרונות וכולל כיום לא פחות מתשעה, עם אפשרות בחירה מגוונת בין הנעה חשמלית, בנזין, היברידי והיברידי-נטען. בדומה לפורשה ומרצדס AMG, רנו ממצבת את הגרסה ההיברידית-נטענת לראפאל כחזקה בהיצע, עם הבטחה לאיכויות דינמיות גבוהות הודות לכיול של מהנדסי אלפין. כיוון מעניין.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה