בקצרה:
- צ'רי FX היברידי נוחת בישראל
- עם 246 כ"ס ו-18.8 ק"מ לליטר
- החל מ-153 אלף שקל

חשמל וגם בנזין: צ'רי מרחיבה את היצע הגרסאות של ה-FX, עם גרסה היברידית שתשווק לצד גרסת הבנזין והגרסה החשמלית. המחיר מתחיל ב-153 אלף שקל, זול ב-2,000 שקל מהבנזין ויקר באלף שקל מהחשמלית.
יחידת ההנעה משלבת מנוע בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (143 כ"ס) ומנוע חשמלי (204 כ"ס). ההספק משולב עומד על 246 כ"ס, 99 כ"ס יותר מגרסת הבנזין, בחיבור לגלגלים הקדמיים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות (2.2 שניות פחות מגרסת הבנזין) וצריכת הדלק המוצהרת היא 18.8 ק"מ לליטר (שיפור של כ-30%).
מה עוד צריך לדעת: ה-FX ההיברידי ישווק בשתי רמות גימור. הבסיסית כוללת מסך מגע ולוח מחוונים דיגיטלי ("12.3 כל אחד) מפתח חכם עם הנעה מרחוק וריפוד משולב עור. הבכירה (ב-160 אלף שקל) מוסיפה מצלמות היקפיות, ריפוד דמוי עור, כיוון חשמלי, אוורור וחימום למושבים הקדמיים, טעינה אלחוטית לסלולארי, חלון שמש ודלת תא מטען חשמלית.

מערך הבטיחות כולל בשתיהן בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.
מה אנחנו חושבים: הגרסה ההיברידית של ה-FX עשויה להפוך לנמכרת ביותר מבין שלוש הגרסאות, שכן ביחס לבנזין היא זולה יותר, חזקה יותר וחסכונית יותר - ויש לה קהל פוטנציאלי רחב בהרבה מזה של החשמלית. גם ביחס לתחרות הקיימת בשוק, כמו טויוטה קורולה קרוס ויונדאי קונה היא אטרקטיבית, לפחות עד שהמותגים הנוספים מבית צ'רי (ג'אקו ואומודה) ישכפלו את המתכון ויציבו תחרות מבית.