דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גדלנו כך: ג'נסיס מעדכנת G80e עם יותר מקום לסוללה וטווח נדיב

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ג'נסיס הוסיפה 13 ס"מ ל-G80e העדכנית
  • הסוללה גדלה, הת"ש לנוסעים שודרג
  • שיווק מקומי? עדיין לא הוחלט

מול הגרמנים: גנסיס עידכנה את ה-G80e, הגרסה החשמלית למכונית הסאלון הקוריאנית שמתחרה במרצדס EQE, ב.מ.וו i5 ואודי A6. השינוי העיקרי הוא תוספת 13 ס"מ לאורך ולבסיס הגלגלים (513.5 ו-314 ס"מ בהתאמה), ובכך יכולה היצרנית  להציב בה סוללה גדולה מבעבר (94.5 קוט"ש לעומת 87.2 קוט"ש), ולהגדיל כך את הטווח ל-475 ק"מ על פי התקן הקוריאני. כבעבר, מערכת חשמל במתח גבוה (800V) תאפשר מילוי מ-10% ל-80% ב-25 דקות.

השינוי הוא מבפנים: סביבת הנהג כוללת כעת מסך גדול ("27) בטכנולוגיית OLED שמציג לרוחבו לוח מחוונים ומסך מגע לתפעול מערכות. בנוסף עודכנו ההגה ומתגי בקרת האקלים בקונסולה המרכזית. מאחור נוספו ליושבים שם כ-8 ס"מ למרווח הרגליים ו-2 ס"מ לראש.

צמד המושבים מאחור מתכוונים חשמלית עם אפשרות להשענה לאחור של המסעד ב-40 מעלות, ואילו הנוסע מימין יהנה גם מהדום לרגליים. חלקו המרכזי של הספסל האחורי כולל קונסולה עם שליטה במערכת הנוחות-בידור אך יכול לשמש להושבת נוסע שלישי. יש גם וילונות הצללה חשמליים וצמד מסכי בידור ("14.6).

מה עוד צריך לדעת: מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם צמד מנועים חשמליים ו-370 כ"ס, אך נוספה כעת אפשרות לצליל המדמה מנוע דרך מערכת השמע של B&O. לדברי היצרנית, אופי הפעולה ומהירות התגובה של בולמי הזעזועים האדפטיביים עבר שדרוג. נוספה מערכת היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים במטרה לשפר את כושר התמרון במהירות נמוכה והיציבות הכיוונית במהירות גבוהה.

מה אנחנו חושבים: השינוי שביצעה ג'נסיס ב-G80e משמעותי מהמקובל במתיחות פנים. עם ממדים גדולים יותר המאפשרים סוללה גדולה יותר וטווח נסיעה משופר בהתאם, לצד שיפור מהותי של תנאי השירות של היושבים מאחור, שכעת דומים לאלו של אחותה הגדולה ה-G90. עכשיו נותר רק לראות איזה תג-מחיר יוצמד לה, אם וכאשר יוחלט לייבאה. נתון זה ייקבע כך נראה את פוטנציאל ההצלחה שלה.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה