דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לשבעה נוסעים, על חשמל (וקצת בנזין): גם BYD תשווק מיניוואן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אחרי ענקיות התעשייה, גם BYD תציג מיניוואן
  • יצויד במערכת הנעה היברידית מתקדמת
  • שיווק מקומי נמצא בבדיקה

למשפחה המורחבת: BYD חושפת תמונות ראשונות למיניוואן גדול וחדש, אותו תציג לציבור בתערוכת צ'אנגדו. מדובר בקטגוריה שזוכה לפופולאריות גדולה ברפובליקה העממית עם נציגות של ענקיות הרכב כמו ג'ילי (זיקר 009), דונגפנג (וויה דרים), SAIC (מקסוס מיפה) ואקספנג (X9).

היצרנית לא מפרסמת כל מידע טכני, אך אתר CarNewsChina פרסם כי בהשוואה לטאנג EV המוכר הוא יהיה ארוך ב-13 ס"מ (כ-5 מטר) עם בסיס גלגלים ארוך ב-18 ס"מ (כ-3 מטר). תא הנוסעים יציע מקום לשבעה נוסעים, בחלוקה הנפוצה של שלושה בשורה השלישית וצמד מושבי קפטן בשורה השניה. סביבת הנהג תהיה המוכרת של היצרנית הסינית לרבות מסך מגע ענק האחראי על תפעול מרבית המערכות.

חשמל ובנזין: מערכת ההנעה צפויה להיות היברידית (DM-i) מהדור החמישי של BYD. היא משלבת בין מנוע חשמלי (272 כ"ס) ומנוע בנזין (1.5 ליטר) המסוגל להתחבר לגלגלים במהירות גבוהה ולשמש גם כגנרטור מאריך טווח לטעינת הסוללות. טווח הנסיעה החשמלי מהסוללה צפוי לעמוד על כ-200 ק"מ על פי התקן הסיני (CLTC).

מה אנחנו חושבים: בשונה משווקי אירופה, בהם דגמי מיניוואנים הוכחדו מהכביש ואתם מקומם תפסו רכבי פנאי, בסין מדובר בקטגוריה חיה ובועטת עם מגוון גדול של דגמים בעלי הנעה חשמלית מתקדמת. שם, אגב, הם משמשים יותר להסעת מנהלים בכירים ופחות להובלת ילדים לגן ולחוג הכדורגל.

ולכן ברור למה BYD מעוניינת להציג מתחרה בקטגוריה. השאלה היא, כרגיל, עד כמה טוב הוא יהיה והאם יגיע ארצה. את התשובות נקבל רק בעתיד.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה