בקצרה:
- ה-GV60 מתעדכן עם מסכים גדולים
- סוללה חדשה תגדיל את טווח הנסיעה
- בישראל צפוי לנחות בסוף השנה

מתחדש מעט: ג'נסיס חשפה מתיחת פנים ל-GV60, הדגם החשמלי היחיד בינתיים שעושה שימוש בפלטפורמה ייעודית אצל חטיבת היוקרה של יונדאי. לישראל הוא צפוי להגיע בסוף השנה.
העיצוב החיצוני כמעט ולא השתנה, ואם אתם לא סוכני המכירות של המותג כנראה שלא תבחינו ביחידות תאורה עדכניות מלפנים ובעיצוב שונה לחישוקי "21. השינוי המשמעותי ביותר הוא לסביבת הנהג, עם מסך ענק ("27) המאחד למעשה את לוח המחוונים והמולטימדיה, כמו גם עיצוב שונה להגה (שלוש צלעות במקום שתיים).

חשמל עדכני: ג'נסיס לא מפרטת פרטים טכניים, אבל ניתן להניח שמערכת ההנעה תהיה דומה לאיוניק 5 העדכנית, לרבות סוללה גדולה יותר (84 קוט"ש לעומת 77.4 כיום) שאמורה לאפשר טווח נסיעה גדול יותר של כ-600 ק"מ בגרסת הבסיס עם הנעה אחורית ו-228 כ"ס.
ניתן לשער כי ג'נסיס תנצל את העדכון כדי להשיק גרסת קצה תחת חטיבת הביצועים החדשה המכונה מגמה. היא צפויה להתבסס על איוניק 5N ולהציע מערכת הנעה כפולה מתקדמת עם 650 כ"ס.

מה אנחנו חושבים: למרות שג'נסיס צעירה בהרבה ממתחרותיה הגרמניות, היא הצליחה להעמיד בתוך זמן קצר היצע דגמים מודרני ומגוון בקטגוריות ליבה בשוק היוקרה, רובם מתמודדים ללא כל רגשי נחיתות. אבל לאחרונה נדמה שקצב ההתפתחות הואט, בעיקר בכל הקשור לדגמים חשמליים ובמיוחד בהשוואה למותגים האחרים בקונצרן הקוריאני.
אצל ג'נסיס ה-GV60 הוא החשמלי היחיד על בסיס מתקדם, לעומת יונדאי עם שלושה דגמים (איוניק 5, 6 ו-9) וקיה עם ארבעה (EV5 ,EV9 ,EV6 ו-EV3). כדי להמשיך ולהיות תחרותית בשוק ג'נסיס צריכה לעשות שימוש יעיל יותר בתשתיות המתקדמות של הקונצרן הקוריאני, ובעיקר להתמקד בהרחבה משמעותית של היצע החשמליות.