דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפעם לא חשמלי: MG ZS החדש נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • דור חדש לרכב הפנאי הפופולארי של MG
  • עם הנעה היברידית ו-196 כ"ס
  • שיווק מקומי במהלך שנה הבאה

בנזין וחשמל: MG חשפה ZS חדש, דור שני לרכב הפנאי והדגם הנמכר ביותר של היצרנית באירופה. בעוד קודמו נחשב לאחד מחלוצי החשמל בקטגוריית ליבה בשוק הרכב, החדש יוצע עם מערכת הנעה היברידית בלבד. את הגרסה החשמלית יחליף ה-5S על בסיס פלטפורמה ייעודית.

מערכת ההנעה ההיברידית מגיעה מה-MG3, ומשלבת בין מנוע בנזין, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (102 כ"ס) ומנוע חשמלי (136 כ"ס). התפוקה המשולבת עומדת על 196 כ"ס בחיבור לתיבה אוטומטית ולהנעה קדמית. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות, 3.7 שניות פחות מה-ZS בנזין היוצא.

הפנים החדשות: העיצוב החיצוני אגרסיבי מבעבר, בעיקר מלפנים עם סבכה קדמית גדולה ויחידות תאורה צרות. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("7) ומסך מגע גדול ("12.3), לצד בורר הילוכים וגלגל הגה בעיצוב עדכני.

ה-ZS ישלב את מערכות הבטיחות המתקדמות של MG, לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

מה אנחנו חושבים: ZS היה הדגם הראשון של MG, מאז עברה לשליטת SAIC הסינית, שהפך לפופולארי באירופה ואצלנו. ובעוד את מקום הגרסה החשמלית ימלא ה-5S המודרני, העובדה כי היא תציע גם גרסה היברידית מגיע בתזמון מצויין עבורה שכן הביקוש לרכב חשמלי באירופה הואט לאחרונה, ובישראל צפויה מגמה דומה לאור שינוי תקנות המיסוי בינואר הקרוב.

בבריטניה הוא משווק עם תג מחיר אגרסיבי, נמוך ב-30.5 אלף שקל מיונדאי קונה בסיסי עם מנוע בנזין צנוע. ואם היבואנית תצליח לשווק אותו גם כאן בתמחור אטרקטיבי הוא עשוי להפוך ללהיט מכירות, בעיקר לאור ההתייקרות של מרבית הדגמים הותיקים בקטגוריה.

למאמר זה התפרסמו 43 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה