דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כמו פולקסווגן, אבל סקסי: קופרה חשפה טראמר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • שנתיים אחרי הקונספט, טרמאר נחשף רשמית
  • על בסיס פולקסווגן טיגואן, עם אותם מנועים
  • שיווק מקומי צפוי במהלך השנה הבאה

הגיע הזמן: יותר משנתיים אחרי הצגת הקונספט,  חשפה קופרה את גרסת הייצור לטראמר. על בסיס פלטפורמה (MQB) ומערכת הנעה של פולקסווגן טיגואן העדכני, עם בסיס גלגלים דומה (268 ס"מ) אבל מרכב קצר ב-2 ס"מ (452 ס"מ).

בנזין או היברידי: מערכות ההנעה יהיו המוכרות של פולקסווגן, בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) והנעה קדמית, או 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (204 או 265 כ"ס) עם הנעה כפולה. תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד תשולב בכולם.

תוצע גם גרסה היברידית-נטענת עם מנוע הבנזין הקטן ומנוע חשמלי צנוע, בשתי רמות הספק  (204 או 272 כ"ס) ותיבת 6 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. סוללה בקיבולת 19.7 קוט"ש מאפשרת יותר מ-100 ק"מ נקיים מזיהום וגם יכולת טעינה מהירה (50 קילוואט).

לדברי קופרה, כיול המיתלים (מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור) ובולמי זעזועים אדפטיביים חדשים יעניקו לטראמר יכולת דינמית גבוהה מהמקובל בקטגוריה. הגרסאות החזקות מצוידות בצמיגים רחבים יותר (ב-2 ס"מ)  ובלמים גדולים יותר (310-340 מ"מ לפנים-אחור), עם אופציה לשדרג לבלמים קדמיים גדולים עוד יותר (375 מ"מ וקאליפר 6 בוכנות) של Akebono.

מה עוד צריך לדעת: המראה לא השתנה משמעותית בשנתיים מאז נחשף לראשונה, עם מאפייני קופרה כולל יחידות תאורה (מטריקס-לד) צרות מלפנים וסבכה בולטת, בעוד שמאחור יש מסיט אוויר מדומה ויחידת תאורה לרוחב דלת תא המטען.

סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ומסך מגע גדול ("12.9) המופנה בזווית לכיוון הנהג, עם קונסולה מרכזית גבוהה היוצרת הפרדה מהנוסע. על הגה שלוש הצלעות המוכר של קופרה ניצבים מתג הנעה ובורר שליטה במצבי הנהיגה.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת מעבר לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: קופרה ספגה לא אחת ביקורת על חוסר בידול מספק בינה לחברת האם סיאט בחלק מדגמיה. ומבחינה זו הטראמר מבהיר שאין מה לדאוג, שכן הוא ייחודי עבורה.

אבל לצד הצגת עוד ועוד רבי פנאי המעשירים את קופת המזומנים שלה, היינו מצפים מקופרה גם להשקיע בקהל הוותיק והנאמן עם דגמי ביצועים נגישים יותר. בינתיים, שש שנים וחצי לאחר שהפכה מותג עצמאי נפרד מסיאט, זה עדיין לא קרה.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה