קאדילק חשפה מכונית תצוגה חדשה בשם "אלבייטד ולוסיטי" (Elevated Velocity, מהירות גבוהה-יותר), מעין מכונית-על לשטח, נישה אזוטרית שזוכה לעניין הולך וגובר בשנים האחרונות מצד יצרניות רכבי ספורט ויוקרה. פורשה למשל הציגה גרסת דקאר לשטח של ה-911, למבורגיני ענתה בדגם דומה על בסיס ההורקאן וגם ג'נסיס ואודי הציגה גרסאות שטח קשוחות, בינתיים לתצוגה, של ה-GV60 ו-Q6 אי-טרון בהתאמה.

יצרנית מכוניות היוקרה האמריקאית עוד לא מתחייבת להגיע לייצור עם רכב חדש בקטגוריית היוקרה-ספורט-שטח, אבל מציינת שמכונית התצוגה תשפיע על עיצוב דגמים עתידיים. היא כמובן חשמלית מבוססת מצברים, זאת כחלק ממעבר היצרנית לייצור בעיקר מכוניות חשמליות – למשל הליריק (פנאי-חשמלי בגודל בינוני) והאופטיק (פנאי-חשמלי קומפקטי). האלבייטד ולוסיטי עשוי להתברג מעליהן כרכב קידום תדמית.

קאדילק לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו, למעט שמדובר ברכב חשמלי ושגודל החישוקים הוא "24. כן נמסר כי לרכב התצוגה מתלי אוויר מתכווננים שיאפשרו לו כושר נסיעה ב"כל תנאי השטח", כך היצרנית. המרכב משלב בין עיצוב ספורטיבי למאפייני שטח, מציע דלתות כנפי שחף ענקיות ובתא הנוסעים תמצאו ארבעה מושבים נפרדים.

קדילאק מעדכנים כי לרכב התצוגה שני מצבי נהיגה עיקריים: אלווייט (Elevate, להרים) הוא מצב אוטונומי מלא בו גלגל ההגה והדוושות מתקפלים והנהג והנוסעים יזכו לטיפול ספא מפנק, שכולל בין היתר תאורה שמסייעת לתרגול נשימה נכונה לטובת הירגעות אחרי טיול שטח למשל. מצב שני, "ולוסיטי" (מהירות), הוא מצב אנלוגי בו נהג אנושי מופקד על הנהיגה עבור מי שמעדיף לשלוט בדברים בעצמו. נתוני ביצועים או טווח נסיעה לא פורסמו.

תא הנוסעים מודולרי, וניתן להתאים בו את אופן הישיבה ולהופכו למעין סלון שיתופי, כמובן כאשר יכולת הנהיגה האוטונומית מופעלת. סינון אוויר מתקדם שכולל בנוסף לשליטה על הטמפרטורה גם הפחתת או העלאת הלחות וטיהור האוויר, יתרום גם הוא לנוחות הנסיעה. במצב הנהיגה הידני, הנהג ייהנה בין היתר גם מתצוגת מידע עילית וממערכת המסייעת לראות בתנאי ראות ירודה, למשל סופת חול.

רכב התצוגה החדש ייחשף בהופעת בכורה בפני קהל המבקרים בשבוע הרכב של מונטריי, קליפורניה, שייערך החל מסוף השבוע הקרוב. במסגרת האירוע הוא יוצג בתערוכת קווייל (Quail) היוקרתית, בה מוצגות מכוניות קלאסיות מרהיבות לצד דגמי תצוגה, ספורט ומכוניות-על נדירות.