חוות דעת אופל אסטרה סטיישן2011-2015
גרסת הסטיישן של אופל אסטרה מציעה, על הנייר, יתרונות ברורים לעומת גרסת ההאצ'בק: תא המטען שלה גדול יותר משמעותית, והשימושיות מעולה. אבל אופל אסטרה Sports Tourer, כפי שנקראת גרסת הסטיישן של המשפחתית הגרמנייה, לא זכתה להצלחה דומה לזו של האסטרה הרגילה וגם לא נמכרה בכמויות שמתקרבות לאלו של יונדאי i30CW או פורד פוקוס סטיישן. הסיבה לכך היא התמחור הגבוה, שהשאיר את הלקוחות עם גרסת ההאצ'בק. האסטרה סטיישן פונה אל המשפחות שמעוניינות בקצת יותר מקום למטען ולא מוכנות להסתפק באפרוריות היחסית של יונדאי i30 סטיישן. היא עושה זאת באמצעות עיצוב צעיר וייחודי, המגובה על ידי איכות ומוצקות נוסח פולקסווגן גולף. אך המוצקות גם עומדת לה לרועץ – במשקל של כמעט טון וחצי, יחידת ההנעה בנפח 1.6 ליטר (שמקורה בשברולט קרוז) מתקשה לנייד בזריזות את אופל אסטרה סטיישן.
בשורה התחתונה: אפשר לנהוג בסטיישן ולהרגיש צעיר.
* סרטון הוידאו מתייחס לגרסת הסדאן.