חוות דעת הונדה אינסייט2009-2014
בשונה מהונדה סיוויק IMA, שקשה להבדיל בינה לבין סיוויק רגילה, העיצוב של הונדה אינסייט משחק תפקיד משמעותי. הונדה אינסייט נראית כמו מכונית מתקדמת-עתידנית, בדומה לטויוטה פריוס. בניגוד לפריוס, הונדה אינסייט היא היברידית "קלה" המשתמשת במנוע החשמלי כמנוע עזר בלבד, ולא מסוגלת להתקדם במהירות נמוכה במצב חשמלי בלבד. יתרה מכך - בעת עצירה ברמזור היא לא מסוגלת להפעיל את המזגן בלי לשמור על מנוע הבנזין בפעולה. צריכת הדלק המוצהרת של היצרן היא חסכונית במיוחד - 22.7 ק"מ לליטר. הצריכה בפועל היא כ-15 ק"מ לליטר, הרבה בזכות צג ממוחשב שמחנך את הנהג לנהיגה חסכונית. הונדה אינסייט קטנה במעט במידותיה מהמשפחתית הממוצעת, והיא גם פחות נוחה ואיכותית מרובן - אבל ההנעה ההיברידית, שמתבטאת גם בהטבה בשווי השימוש (בגובה של כ-500 שקל בחודש) הופכים אותה לבחירה מעניינת.