חוות דעת הונדה אקורד סטיישן2008-2011
הדור השני של הונדה אקורד טורר (סטיישן) לא מהפכני בעיצוב ולמעשה די דומה לדור הקודם. אך כשהאקורד הושקה, בשנת 2008, מדובר היה במכונית חדשה לגמרי - יותר מרווחת, נוחה, בטיחותית, מאובזרת ומלוטשת. כמו גרסת הסדאן, גם הונדה אקורד טורר היא מכונית מלוטשת ומוצלחת מאוד מבחינה הנדסית – מנוע פנינה, תיבת הילוכים יהלום. הביצועים טובים, האמינות המכאנית גבוהה. התנהגות הכביש משופרת לעומת הדור היוצא. גם האבזור הבטיחותי עלה (סוף סוף) כיתה: כל הגרסאות של אקורד כוללות 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית. הונדה אקורד טורר מציעה משהו שקצת חסר להונדה אקורד רגילה - שימושיות למשפחה (תא מטען שמגיע לנפח של 895 ליטרים). הונדה אקורד סטיישן נמכרה בכמויות מעטות במיוחד, שכן היא סבלה מתמחור גבוה במיוחד - כמעט 100,000 שקל יותר מפורד מונדיאו סטיישן.