קבוצת לובינסקי, יבואנית מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS, יחד עם מותג MG הסיני, וכן סמלת, יבואנית פיאט, אבארט, אלפא רומיאו, ג'יפ, ראם, יחד עם מותג סובארו - פרסמו מחירון מעודכן לפתיחת שנת 2022. ממחירוני המותגים השונים ניכר כי מרבית הדגמים שמרו על מחירם לצד התייקרויות בחלקם ואף מספר הוזלות מפתיעות.
דגמי פיג'ו 208, 2008, 508, 5008 ובוקסר שמרו על מחירי 2021. אצל ה-208 הופסק שיווק גרסת ה-1.2 ליטרים "פרימיום" ומכונית המנהלים פיג'ו 508 משווקת כעת רק בגרסת הפלאג-אין.
פיג'ו 3008 הפופולרי שמר על מחירי מרבית גרסאותיו, כאשר מחירה של גרסת ה-1.2 ליטרים "פרימיום" התייקר ב-2,000 שקלים ומחיר גרסת ה-1.5 ליטרים דיזל "אקטיב פק" דווקא הוזל ב-5,000 שקלים ומחירם עומד על 175,000 ו-170,000 שקלים, בהתאמה.
הסופר-מיני C3 התייקרה בשיעור של 2,000 שקלים ומחירה מתחיל כעת ב-108,000 שקלים. הג'יפון הקטן C3 איירקרוס שמר על מחירי 2021.
ה-C4 המשפחתית התייקרה בגרסת הבנזין ב-1,000 שקלים ובגרסת הדיזל ב-2,000 שקלים, כאשר מחיר הגרסה החשמלית נותר ללא שינוי. המחיר מתחיל כעת ב-140,000 שקלים.
רכב הפנאי C5 איירקרוס התייקר ב-2,000 שקלים ברמת הגימור "שיין פק" בגרסאות הבנזין והדיזל. מחיר גרסת הכניסה "פיל" נותר על 160,000 שקלים וגם גרסת הפלאג-אין הייבריד שמרה על מחירה.
המיניוואן C4 ספייסטורר לא מוצע עוד בגרסתו הקצרה בעלת 5 המקומות. גרסת 7 המקומות התייקרה ב-2,000 שקלים עם מנוע הבנזין ומחירה החדש עומד על 169,000 שקלים. גרסת הדיזל המקבילה שמרה על מחירה.
המסחרית הקטנה סיטרואן ברלינגו שמרה על מחירי 2021, אך הג'מפי התייקרה בשיעורים של 6,000 שקלים במרבית הגרסאות ומחיר הכניסה מתחיל כעת ב-186,000 שקלים. ההתייקרות פסחה על גרסת האורך "מדיום" בעלת מנוע 2.0 ליטרים ותיבה ידנית שהוזלה ב-4,000 שקלים ומחירה עומד על 216,000 שקלים.
כל דגמי אופל שמרו על מחירי 2021, כאשר הקורסה החשמלית הוזלה ב-4,000 שקלים ומחירה עומד על 145,000 שקלים.
אצל המותג היוקרתי הג'יפון הקטן DS 3 קרוסבק לא מוצע עוד בגרסת 1.2 ליטרים 130 כ"ס, ואילו מחירי גרסת ה-155 כ"ס והגרסה החשמלית נותרו ללא שינוי.
ב-DS 7 קרוסבק הופסק שיווק גרסאות הדיזל ומוצעת כעת גרסת בנזין אחת ששמרה על מחירי 2021. גרסאות הפלאג-אין מאידך התייקרו בשיעורים של 10,000 שקלים ומחירן מתחיל כעת ב-295,000 שקלים.
ב-MG כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, התייקר ה-EHS ב-4,444 שקלים ומחירו החדש עומד על 169,000 שקלים.
פיאט 500, למעשה הדגם הפרטי היחיד של פיאט שמשווק כיום בישראל, שמר על מחירי 2021, זאת כאמור לצד התייקרות קלה שעבר הדגם לאחר השקתו. כמו כן הופסק שיווק רמת הביניים Passion.
בתת-המותג הספורטיבי חלו הוזלות בשיעורים של 15,000-20,000 שקלים ממחיר המחירון הרשמי. כעת מחיר הכניסה של ה-595 עומד על 130,000 שקלים ומגיע עד 210,000 שקלים לגרסת הקצה "קומפיטציונה".
גם בגרסת הקבריולה חלו הוזלות דומות ומחירן מתחיל ב-190,000 ועד 230,000 שקלים.
לעומת הספורטיבית הקטנה, מותג הספורט-יוקרה אלפא רומיאו רושם עליות מחירים של 5,000-10,000 שקלים בכל רמות הגימור, פרט לגרסאות התלתן ששמרו על מחירי 2021.
מחירה החדש של הג'וליה מתחיל כעת ב-239,000 שקלים ואילו מחירו של רכב הפנאי סטלביו מתחיל כעת ב-279,000 שקלים.
ג'יפ קומפאס התייקר בשיעורים של 10,000-20,000 שקלים לצד הפסקת שיווק רמות הגימור Limited. מחיר הכניסה עומד כעת על 190,000 שקלים.
הצ'ירוקי שמר על מחירו לצד הפסקת שיווק גרסת ה-2.4 ליטרים 2X4. כמו כן גם הגרנד צ'ירוקי שמר על מחירי 2021.
רכב השטח ג'יפ רנגלגר שמר גם הוא על מחירי 2021 ובמקביל חלו הוזלות של 25,000 שקלים לטנדר השטח גלדיאטור.
דגמי ה-2500 וה-3500 של הראם שמרו על מחירי 2021.
רכב הפנאי-שטח הפופולרי סובארו XV התייקר ב-2,000 שקלים בגרסת ה-1.6 ליטרים "קלאסיק" בעוד גרסת ה-2.0 ליטרים "קרוסטייל" התייקרה ב-3,000 שקלים. מחירם החדש עומד כעת על 137,000 ו-153,000 שקלים, בהתאמה.
בקרוב יחל שיווקו של סובארו פורסטר המחודש, כאשר מחיר גרסת הכניסה Z נותר ללא שינוי ועומד על 170,000 שקלים, בעוד שאר רמות הגימור התייקרו ב-3,000 שקלים ומחירו של הפורסטר מגיע עד 213,000 שקלים לגרסת "ספורט" הבכירה.
פורסם לראשונה ב- 13.01.22
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות