העיצוב החיצוני משלב בין החזית המוחצנת של ה-QX50 עם השבכה הקדמית הענקית לצד פנסים צרים יחסית, וחלקו האחורי עם גג משתפל ליצירת מראה דמוי קופה. יחידות התאורה האחוריות כוללת 45 נורות לד עם חתימת אור ייחודית וסמל המותג מאחור כולל את מצלמת הרוורס ומשמש כלחצן פתיחה לתא המטען.
עיצוב הפנים זהה ל-QX50 עם קווים הנמשכים לרוחב התא ולאורך הקונסולה המרכזית. יוצעו ריפודי דמוי עור, בד משולב עור או ריפוד עור מלא וכן דיפוני עץ.
בשלב זה לא נמסרו פרטים מלאים אודות מידות הרכב, אך כאמור הוא מבוסס על ה-QX50 וחולק עימו פלטפורמה ומכלולים רבים.
מנוע וביצועים
יחידת ההנעה זהה גם היא ל-QX50. מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המספק 268 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 38.7 קג"מ. למנוע זה יחס דחיסה משתנה הנע בין 8:1 ל-14:1 לשיפור היעילות וצריכת הדלק בהתאם למצב ולסגנון הנהיגה.
אל המנוע משודכת תיבה רציפה והנעה כפולה המסוגלת להעביר עד 100% מהכוח אל הסרן הקדמי או עד 50% מהכוח לסרן האחורי. ל-QX55 בורר מצבי נהיגה עם 4 מצבים – רגיל, חיסכון, ספורט ואישי.
אבזור ובטיחות
אינפיניטי QX55 מצויד במערכת מולטימדיה עם שני מסכים, העליון בגודל 8 אינץ' והתחתון בגודל 7 אינץ', ישנם 4 שקעי USB (כולל Type C אחד), קישורית לאנדרואיד אוטו וקישורית אלחוטית לאפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות אוורור לאחור, תאורת לד, תא מטען נפתח חשמלית, מערכת נטרול רעשים, אופציה למערכת שמע מבית Bose עם 16 רמקולים, תצוגה עילית וחישוקי 20 אינץ'.
בתחום הבטיחות נמצא מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
פורסם לראשונה ב- 18.11.20
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות