אל משפחת דגמי הפנאי-קופה של אודי, שכוללת את ה-Q3 ספורטבק, האי-טרון ספורטבק וה-Q8 ספורטבק, מצטרף היום דגם רביעי – גרסת ספורטבק ל-Q5. מדובר בדגם שנחשף לפני כ-8 חודשים וצפוי להתחרות (באיחור ניכר) בב.מ.וו X4 ובמרצדס GLC קופה. המחיר עומד על 386,000 שקלים, גבוה ב-27,000 שקלים ממחירו של Q5 סטנדרטי.
השינוי במימדים זניח: ה-Q5 בגרסת הספורטבק ארוך ב-7 מילימטרים לעומת הגרסה הרגילה וגם נמוך ממנה בשיעור דומה. נפח תא המטען עומד על 510 ליטרים, רק 10 ליטרים פחות מ-Q5 רגיל, ואילו המשקל העצמי תפח ב-15 ק"ג ועומד על 1,850 ק"ג.
יחידת ההנעה מבוססת על מנוע 2.0 ליטרים מוגדש, שמלווה במערכת מיקרו-היברידית ומייצר הספק של 265 כ"ס לצד מומנט של 37.7 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות, נתונים זהים לאלו של הדגם המוכר. גרסה היברידית-נטענת עדיין לא מוצעת בישראל בשלב זה.
ברשימת האבזור גם כן אין שינויים מרעישים. בין היתר כולל המפרט מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מושבי עור משולב בד עם כוונון חשמלי, גג שמש פנוראמי, חישוקי "18 קלים, בקרת אקלים עם 3 איזורי טמפרטורה ותאורת לד מלאה.
בנוסף מוצעות שתי חבילות אבזור, בעלות של 17,000 שקלים לכל אחת. במסגרת חבילת הלקצ'רי ניתן יהיה לקבל זכרונות לכוונון המושבים, מצלמת 360 מעלות, ניטור שטחים מתים, מערכת לחניה אוטומטית ובקרת שיוט אדפטיבית, ואילו חבילת הפרימיום מציעה חישוקי 19 אינץ', חימום למושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת מבית "באנג אנד אולפסן" עם 19 רמקולים.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות