הגרסה החדשה של DS7 קרוסבק E-Tense משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים, עם הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ, ובין מנוע חשמלי המותקן על הציר הקדמי ומספק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ. הנתונים המשולבים של צמד המנועים מצביעים על הספק משותף של 225 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ - פער של 75 כ"ס וכ-16 קג"מ לעומת הגרסאות המוכרות, שמצוידות במנוע חשמלי נוסף שמותקן על הציר האחורי.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה החדשה 8.9 שניות, איטית ב-3 שניות משמעותיות לעומת הגרסה החזקה יותר. המהירות המירבית מוגבלת ל-225 קמ"ש (15 קמ"ש פחות).
לשתי הגרסאות סוללה זהה בקיבולת של 13.2 קוט"ש, אך למרות שגרסת ההנעה הקדמית קלה ב-65 ק"ג, טווח הנסיעה החשמלי שלה נמוך יותר ועומד על 57 קילומטרים לעומת 59 בגרסת ההנעה הכפולה. טעינת הסוללה משקע ביתי אורכת שש שעות, אך חיבור לעמדת טעינה של 32 אמפר יאפשר מילוי של הסוללה בתוך שעתיים בלבד.
מפרט האבזור נותר דומה לזה של הגרסאות המוכרות. גרסת ה-SO Chic הבסיסית (280,000 שקלים, הוזלה של 20,000 שקלים לעומת הגרסה החזקה) כוללת בין היתר מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' ולוח מחוונים דיגטלי בגודל זהה, גג שמש פנוראמי, בקרת שיוט אדפטיבית, תא מטען עם פתיחה חשמלית בהושטת רגל, פנסי לד עוקבי פניה, מושבי עור חשמליים ומערכת בולמי זעזועים אדפטיביים המבוססים על מצלמה הסורקת את פני הדרך.
גרסת ה-Grand Chic הבכירה (300,000 שקלים, הוזלה של 45,000 שקלים לעומת הגרסה החזקה) מוסיפה למפרט גם מערכת ראיית לילה, מצלמות 360 מעלות, חימום, אוורור ועיסוי למושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת עם 14 רמקולים מתוצרת Focal.
פורסם לראשונה ב- 16.03.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות