אם אתם כמונו, וחושבים שיגואר F-Type היא אחד הדברים היפים ביותר שמשלבים ברזל, עור ותוצרי לוואי של עידן הדינוזאורים, תחשבו שוב. כי יגואר בדיוק שחררה כמה תמונות של גרסת ה-SVR המופרעת שלה, והיא נראית, או איך שהיא נראית!
יגואר לא חושפת יותר מדי פרטים ומעדיפה להיות קצרה וקולעת. 320 קמ"ש. כמו שיגואר ככל הנראה ציפו, לא נדרש הרבה יותר מזה כדי לגרום לבלוטות הריר של פחות או יותר כל האינטרנט לעבוד שעות נוספות. שמועות, השערות, תזות, ו"מידע פנימי אקסקלוסיבי" דלפו מכל סדק ברשת.
יגואר F-Type SVR. תגיע ל-320 קמ"ש
האמת? לא קשה להבין אותם, כבר היום יש ל-F-Type גרסת שעושה שימוש במנוע המדובר, מפיקה ממנו 550 כוחות סוס, מאיצה למאה קמ"ש תוך 4.2 שניות ועד ל-300 קמ"ש בסופו של דבר, ושומטת לסתות בכל מקום אליו היא מגיעה. כשמחברים את כל זה עם העובדה שאותה ה-SVR נרקחה תחת הפיקוח של אותה חבורת מטורללים (ואנחנו אומרים את זה במובן הכי אוהב שאפשר) שהביאו לעולם את גרסת ה-SVR של הריינג' רובר שמביך מכוניות ספורט אמיתיות על ימין ועל שמאל, מקבלים קונספט של משהו שעומד להיות מיוחד. מאוד מיוחד.
לצד המנוע המופרע היא מקבלת גם עיצוב שלא יבייש לא מעט פוסטרים בלא מעט חדרי שינה של ילדים בני 30. כדי להוריד את מה שיהיה הספק של בין 570 ל-600 כ"ס (תלוי את מי שואלים) היא משתמשת בחישוקי 20 אינץ' וכנראה גם מערכת הנעה כפולה, וכדי להצמיד את עצמה לקרקע היא נעזרת - מלבד שלל תכסיסי אווירודינמיקה שפחות בולטים לעין, גם ספוילר אחורי שעשוי קרבון ומעניק למכונית מראה רע. במובן הטוב ביותר של המילה.
יגואר F-Type SVR. נראית רע, בקטע טוב.
יגואר מבטיחה להסיר את הלוט מעל ה-SVR בתערוכת ג'נבה הקרובה בתחילת מרץ ואנחנו נהיה שם עם סינר כדי לא להרטיב את החולצה. מוקדם עדיין להגיד אם וכאשר תנחת ה-F-Type SVR בישראל, אך לאור העובדה כי נכון להיום היבואנית משווקת את כל היצע הגרסאות, אנחנו נתחיל להכפיל את ההקצאה היומית ל"קופת המכוניות שאנחנו ממש רוצים". לכל מקרה שלא יהיה.
לדגמי יגואר בישראל -
יגואר פורסם לראשונה ב- 31.01.16
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות