יבואנית פורשה בישראל, אורכיד ספורטס קארס, מרחיבה את היצע דגמי פורשה בישראל עם תחילת שיווק גרסאות GTS לפורשה 718 בוקסטר ו-718 קאיימן. פורשה בוקסטר היא רודסטר שהושקה בשנת 1996 כדגם הכניסה של פורשה, כאשר בשנת 2005 הצטרפה אליה הקאיימן. בשנת 2016 כחלק ממהלך מיתוג הדגמים ועת השקתו של הדור הרביעי, הוחלט לאחד את הדגמים תחת משפחת 718. הבחירה במספר 718 אינה מקרית - היא נעשתה כאשר הבוקסטר והקאיימן עברו ממנועי 6 צילינדרים אטמוספריים למנועי 4 צילינדרים מוגדשים, בדיוק כפי שהיה לפורשה 718 האגדית שיוצרה בשנים 1957-62 והשתמשה במנוע בעל 4 צילינדרים.
גרסאות ה-GTS (קיצור ל-Gran Turismo Sport) מהוות את גרסאות הדגמים הספורטיביים יותר, אך לא הקיצוניים, כאלה המשלבים בין ביצועים לאבזור ברמה גבוהה יחסית. הדגמים החדשים בעלי הספק משודרג של 365 כ"ס (15 כ"ס יותר מ-718S ועד 35 כ"ס יותר מגרסאות GTS האטמוספריות) ממנוע 2.5 ליטר ומומנט מירבי של 43.8 קג"מ הזמין החל מ-1900 סל"ד ועד 5000 סל"ד, תוספת שהושגה הודות להתאמת טורבו וצינור יניקה חדש.
הדגמים החדשים מוצעים עם תיבה ידנית 6 הילוכים (ל-911GTS יש 7 הילוכים) או עם תיבה אוטומטית דו-מצמדית PDK. בנוסף, דגמי GTS מצויידים כסטנדרט במגוון רחב של אופציות כמו חבילת ה-Sport Chrono, מערכת Porsche Torque Vectoring - PTV עם נעילת דיפרנציאל אחורית מכנית ומערכת ניהול המתלים האקטיבית PASM שמנמיכה את השלדה ב-10 מ"מ. עם חבילת Sport Chrono ובשילוב תיבת PDK, דגמי GTS מאיצים ל-100 קמ"ש תוך 4.1 שניות ולמהירות מירבית של 290 קמ"ש.
הבידול בין הגרסאות הרגילות של ה-718 הוא לא רק מכאנית, אלא גם בעיצוב ובאבזור. הפגוש הקדמי מעוצב באופן ספורטיבי יותר וחלקו מושחר וכך גם הפגוש האחורי ויציאות המפלט. יחידות התאורה האחרויות ופנסי ה"בי-קסנון" הקדמיים מושחרים. לוגו GTS בבסיסי הדלתות והסמלים מושחרים גם כן ולסיום חישוקי 20 אינץ' צבועים שחור בגימור סאטן.
מושבי העור Sport Plus מקבלים שילוב אלקנטרה עם כיתוב GTS על משענת הראש, וגם שאר תא הנוסעים זכה לחיפוי אלקנטרה: גלגל ההגה, הקנוסולה המרכזית ומשענות היד.
לקינוח, הוסיפו בפורשה כחלק מחבילת ה-Sport Chrono גם שעון עצר משולב בדשבורד ובאמצעות אפליקציית Porsche Track Precision ישנו תיעוד אוטומטי וניתוח נתוני הנהיגה, אותם ניתן להציג על גבי הטלפון החכם.
פורשה בוקסטר 718 GTS ופורשה קאיימן 718 GTS – מחירים:
פורשה בוקסטר 718 GTS תתחיל מ-678,000 שקל
פורשה קאיימן 718 GTS תתחיל מ-652,000 שקל
תוספת לתיבת אוטומטית PDK: 30,800 שקל
לדגמי פורשה בישראל - פורשה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות