בקצרה:
- רנו חשפה קנגו עם מקום לשבעה
- עם מנוע בנזין, דיזל או חשמלי
- לא ברור מתי ואם בכלל תנחת כאן
מסחרי לשבעה: רנו חשפה את הגרנד קנגו, גרסה מוארכת עם מקום לשבעה של הדור השלישי למסחרית הצרפתית. כשכל המושבים בשימוש תא המטען מכיל 500 ליטר עם אפשרות לקפל או להסיר לחלוטין את כל חמשת המושבים מאחור בלא פחות מ-1,024 התאמות שונות עם נפח הטענה של עד 3,750 ליטר. ניתן גם לאכלס חפצים באורך 3.11 מטר לאחר קיפול גב המושב שליד הנהג.
לדברי היצרנית יש לא פחות מ-58 ליטר של תאי אחסון שונים בתא, כולל תאים ברצפת שורת המושבים השניה ומגשים בגב המושבים הקדמיים. עוד מציינת רנו כי דלתות הצד ארוכות ב-18 ס"מ מאלה של הקנגו הרגיל (83 ס"מ) ומאפשרות כך גישה נוחה לנוסעים מאחור בזמן שמרחב המחיה ליושבים בשורה השלישית הוא הטוב בקטגוריה, כך היצרנית.
בנזין, דיזל או חשמל: הקנגו הארוך יוצע עם מנוע בנזין מוגדש בעל 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר (130 כ"ס) או טורבו-דיזל עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (95 כ"ס) עם תיבת 6 הילוכים ידנית, בעוד הבנזין יוצע גם עם אופציה לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד.
לגרסה החשמלית 122 כ"ס והנעה קדמית, עם מערכת בלימה רגנרטיבית עם שלושה מצבי האטה. סוללה בקיבולת 45 קוט"ש מאפשרת טווח צנוע של 265 ק"מ, בדומה למתחרה העקרי – סיטרואן e-ברלינגו. טעינה מהירה (80 קילוואט) תאפשר הוספת 170 ק"מ בפחות מחצי שעה.
מה אנחנו חושבים: עם יותר מ-4.4 מיליון יחידות שיוצרו מאז הוצג לראשונה לפני חצי יובל, הקנגו הוא אחד הדגמים הנמכרים בקטגוריה. ועם הדור החדש נדמה שרנו משדרגת עוד יותר את המתכון המוכר. הגרסה החשמלית דווקא יכולה הייתה להיות מבטיחה, עם אופציה לשבעה נוסעים. אלא שטווח הנסיעה בו צנוע משמעותית מהמקובל כיום ויהיה חסם קניה מרכזי.
פורסם לראשונה ב- 06.09.23
למאמר זה התפרסמו 7 תגובות