פורד חשפה גרסת מוטורהום לטרנזיט קאסטום העדכני, עם תנאי שירות משופרים ואפשרות בחירה בין מנוע דיזל והנעה כפולה או היברידי-נטען ואפשרות שימוש בסוללה להפעלת מכשירים. כל הפרטים בפנים
בית על גלגלים: פורד חשפה גרסת מוטורהום (מכונה נאגט, Nugget) לטרנזיט קאסטום העדכני, שיתמודד מול מתחרים כמו פולקסווגן קליפורניה ומרצדס מרקו פולו. הוא יוצע עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר (170 כ"ס) ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית עם הנעה כפולה-קבועה, או בגרסה היברידית-נטענת (בנזין בנפח 2.5 ליטר לצד חשמלי ו-232 כ"ס) עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים רציפה. סוללה בקיבולת 11.8 קוט"ש תאפשר 57 ק"מ נקיים מזיהום וגם אספקת חשמל למכשירים חיצוניים של עד 2.3 קילוואט.
צפייה בתוכן לא סתם מסחרי - פורד טרנזיט הופך לבית על גלגלים
תנאי שירות: תצורת הפנים דומה לנגאט היוצא, עם מיטה זוגית המוצבת תחת אוהל גג נפתח חשמלית. בחלקו העליון תאים סולריים המספקים חשמל למערכות שונות. הקבינה כוללת ספסל אחורי קבוע לשלושה, ואפשרות לסיבוב של 180 מעלות למושבים הקדמיים עם שולחן מתקפל ביניהם. את הספסל האחורי ניתן להפוך למיטה נוספת עם חימום בתוך ריפוד המושבים.
החלק האחורי כולל מטבח עם כיריים, כיור, מקרר ותאי אחסון שונים, ואפילו צינור מים המאפשר להפוך את החלק האחורי למקלחת, כולל מים חמים כציוד תקני.
מסך מגע ("7) המוצב מאחור שולט במערכות השונות, כפי שיכול לשלוט סמארטפון באמצעות אפליקציה ייעודית. בדלת תא המטען מוצבים צמד כיסאות מתקפלים לישיבה מחוץ לרכב וכמובן שלא נפקד מקומה של צילייה נשלפת.
מה אנחנו חושבים: מוטורהומים זכו לפופולריות יוצאת דופן באירופה בשנים האחרונות, שהואצה בעיקר בזמן משבר הקורונה. ונדמה שעם הדור החדש של הטרנזיט, למרצדס ופולקסווגן השולטות בקטגוריה תהיה אופוזיציה משמעותית מאי פעם, שכן הוא משלב תנאי שירות משובחים, בעיקר בגרסה עם מערכת הנעה היברידית נטענת המתאימה היטב לסגנון השימוש.
עם אפשרות לנסיעות למרחקים ארוכים על מנוע הבנזין, ושימוש בסוללה לצורך הפעלה ממושכת של מערכות חשמל (תאורה, קירור, בישול) ללא תלות ברשת החשמל או בגנרטור רועש.