בקצרה:
- ה-CT5 מתעדכנת עם מסך ענק
- עם אותם מנועי בנזין מוגדשים
- תנחת כאן בעוד יותר משנה
המסך הגדול: קאדילק חשפה מתיחת פנים ל-CT5, בניסיונה הבלתי פוסק להתמודד מול מתחרות גרמניות חדשות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. השינוי העיצובי מתמקד בעיקר בחרטום עם סבכה ויחידות תאורה עדכניות.
סביבת הנהג עברה שדרוג מסיבי יותר עם מסך ענק ("33) כלוח מחוונים ומסך מגע, בשונה מהדגם היוצא בהם הוצעו שני מסכים נפרדים ("12 ללוח מחוונים ו-"10 למסך המגע) עם מערכת הפעלה של גוגל.
מערך הבטיחות כולל כעת בלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה והתרעת שטח מת אקטיבית המונעת כניסה לנתיב לא פנוי. בצפון אמריקה תמשיך קאדילק להציע את מערכת הנהיגה האוטונומית (רמה 2.5) "סופר קרוז".
עדיין על בנזין: בשונה מהגרמניות המציעות גם דגמים חשמליים בקטגוריה כמו i5 ו-EQE, מערכות ההנעה באמריקאית נותרו כבעבר על טהרת הבנזין. ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר עם 237 כ"ס, או V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר עם 335 כ"ס. עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה-קבועה כאופציה.
מה אנחנו חושבים: העדכון שעברה ה-CT5 צנוע למדי, ובעיקר מיישר קו עם סביבת הנהג מהדגמים העדכניים של קאדילק. בשוק האמריקאי זה עשוי להספיק כדי לאפשר לה להמשיך להיות אלטרנטיבה לגרמנים. אצלנו היא צריכה להיכנס לשוק הרכב החשמלי הזוכה לפופולריות רבה במותגי יוקרה, ובינתיים קאדילק, יחד עם אינפינטי, היא היחידה שנעדרת ממנו.
פורסם לראשונה ב- 14.09.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות