פורד הציגה גרסה היברידית-נטענת מרשת החשמל לריינג'ר, עם הבטחה ליכולת עבודה ועבירות גבוהה לצד 45 ק"מ נקיים מזיהום. כל הפרטים בפנים, כולל סיכויי ההגעה לישראל
סיוע חשמלי: פורד חשפה גרסה היברידית-נטענת לריינג'ר, שיהיה טנדר ראשון בקטגוריה לשלב מערכת הנעה משולבת חשמל. היא מבוססת מנוע ארבעה צילינדרים בנזין-מוגדש בנפח 2.3 ליטר ומנוע חשמלי.
פורד לא מפרסמת את נתוני ההספק אך מבטיחה שנתון המומנט יהיה הגבוה ביותר בהיצע גרסאות הריינג'ר, כלומר יותר מ-61.2 קג"מ שמפיק מנוע V6 טורבו-דיזל. גם נתוני קיבולת סוללה טרם פורסמו, אבל טווח הנסיעה הנקי מזיהום יהיה גבוה מ-45 ק"מ.
לקמפינג או לאתר בניה: פורד מציינת כי יכולת הגרירה של הגרסה ההיבירידית תהיה זהה לשאר הגרסאות (3.5 טון), בעוד מערכת הנעה כפולה עם הילוך כוח תאפשר שמירה על יכולת שטח דומה לגרסאות הרגילות. פורד תאפשר שימוש בסוללה להפעלת מכשירים חיצוניים באמצעות צמד שקעי טעינה בארגז.
מערך המיתלים זהה בתצורה לגרסאות הרגילות, עם קפיצי סליל מלפנים ועלים מאחור, אבל בכיול שונה על מנת לתמוך בתוספת המשקל של הסוללות. פורד צפויה להציע את מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת במרבית רמות הגימור של הטנדר, למעט הראפטור הקיצוני.
מה אנחנו חושבים: באירופה הריינג'ר הוא הטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה, ותוספת גרסה היברידית-נטענת להיצע ללא ספק תסייע לו לשמור על מעמדו בעתיד, שכן הוא יהיה טנדר ראשון שיוכל לנוע במרכזי ערים בהם אסורה כניסה לרכב מזהם.
בהתחשב בניסיון האדיר של פורד בייצור טנדרים, ומהיותה חלוצות הקטגוריה בשילוב מערכות הנעה משולבות חשמל (מאבריק ו-F150) או אפילו חשמל מלא (F150 לייטנינג), אפשר להניח שההבטחות לשמירה על יכולת עבודה אינן משוללות יסוד.
אצלנו תתחיל היבואנית לשווק בקרוב את הטנדר עם מנועי טורבו-דיזל, כתשובה לרבי המכר של הקטגוריה כמו איסוזו D-מקס וטויוטה היילקס, וגם מול האח התאום פולקסווגן אמרוק. במקרה של הגרסה ההיברידית-נטענת היקרה יותר ממילא, לצד ביטול הטבות המיסוי הצפוי, העסק מורכב יותר והגעתה אינה מובנת מאליה. חבל.
למרות שבבעלותנו הלינקולן מתוצרת פורד - לא בבעלותנו מכוניות חשמליות או היברידיות. הרכב הנ"ל אינו בר קיימא עבורנו. לגיסי יש RAM = דומה לפורד - אבל זו גרסת בנזין. הוא ואשתו גרים מצפון לטורונטו = 235 ק"מ בהקוטג' גדול ליד אגם,. עד 100 ק"מ צפונית לטורונטו לא רואים שום רכבי EV והיברידיים.
עבורנו לא מכוניות חשמליות או היברידיות.
רק מכוניות בנזין.
לבנטלי 1997 שלנו יש V8 ענק = 6.23 ליטר וטורבו. הוא שוקל 2,650 ק"ג. התאוצה היא 5.1 שניות.
אתמול הוספתי בערך 1/2 מיכל עם האוקטן הגבוה ביותר לאוקטן הנמוך ביותר הקיים. שילמתי 102 קנדי - אבל למי אכפת! זה תורם לביצועים טובים יותר. בפעם הבאה אמלא עם האוקטן הגבוה ביותר. הבנטלי הזה נוהג כמו חלום!
כמו שאומרים באנגלית - "eat your hearts up"- קנאה לא תוביל אותכם לשום דבר\מקום - אתם רק יכולים לחלום ועוד לחלום!
בקיצור כל מה שרשמת זה "לנו, לגיסי" אין לך שום כלום, ילדון בן 20 עם משכורת מינימום בקנדה בלי ביטוחי בריאות ופנסיה, איזה מביך שכל היום רק מגיב באתרים ישראלים.
2 ו-3 - שניכם מאד מטומטמים!
אני בן 81.5 עם אישה ואנחנו גרים בבית ענק = הגדול ביותר בשכונה שלנו = 755 מ"ר ב-3 קומות - כולל מרתף וחדר שמש, פינת אוכל וכו'. הוא שווה בערך 3.5 מיליונים קנדי.
יש לי פנסיה של חברה מהעיר טורונטו ואנחנו מקבלים 2 פנסיות ממשלתיות של קנדה = אשתי ואני. לשנינו יש הכנסות אחרות.
בקנדה יש שירותי רופאים בחינם ויש לנו תרופות דרך הביטוח הפרטי שלנו.
אנחנו אוהבים מכוניות ישנות - יש לי סיטרואן SM 1972 = לא פעיל.
אז - לפני שאתם מדברים \ עונים - דעו על מה אתם מגיבים.
אתם אידיוטים גמורים!