מאת דובי בן גדליהו
אאודי לא מתכוונת להשאיר אף נישה פנויה למתחרותיה הגרמניות, ובעקבות סדרה 1 קבריו תנחת בארץ בשנה הבאה גם המתחרה החדשה, אאודי A3 קבריו. כמו לב.מ.וו יש לה גג "רך" אך עם בידוד רעשים וחום גבוה, שמתקפל באמצעות מערכת אלקטרו-הידראולית לתא המטען. נפח המטען נותר שימוש ונע בין 260 לכ-674 ליטר בהתאם למצב הגג. המכונית עצמה הוקשחה כדי לפצות על הסרת הגג אך אאודי טוענת שתגובותיה נותרו חדות וספורטיביות כמו של ה-A3 הרגילה. מרווח הרגליים מאחור אינו נדיב במיוחד כמתבקש אולם המושב האחורי רחב דיו והגג גבוה מספיק במצב הסגור עבור שני מבוגרים. באגף ההנעה ה-A3 קבריו היא המכונית הראשונה של שמארחת את הגרסה של אאודי לתיבת ה-DSG בעלת המצמד הכפול. אאודי קוראת לה S-TRONIC והיא מגיעה כסטנדרט עם שתי ידיות העברה ידניות על ההגה. מבחר המנועים כולל שני דיזלים ושני מנועי בנזין בהספקים של 105 עד 200 כ"ס, ביניהם מנוע ה-TFSI החדש בנפח 1.8 ליטר, שמייצר 160 כ"ס.
לדגם הנוכחי של אאודי A3
אאודי A3 קבריו / צילום: יצרן
פורסם לראשונה ב- 05.01.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות