, על אף שדגם חדש וחשמלי הוצג לפני ימים ספורים. מדובר בגרסה בשם "נבולרי" עם הספק של 165 כ"ס, לעומת 145 כ"ס שהציעה גרסת ה"סקורפיונה" היוצאת. המחיר יעמוד על 136 אלף שקלים, תוספת של 6,000 שקלים.
התוספת להספק, עדיין ממנוע 1.4 ליטר, מושגת בין היתר באמצעות מגדש טורבו גדול יותר (של גארט) הכוח עדיין ירד אל הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת חמישה הילוכים ידנית. בנוסף עלה נתון המומנט מ-21 ל-23.5 קג"מ, ותוספת הכוח אפשרה לקצץ חצי שניה בזינוק ל-100 קמ"ש (7.3 שניות), עם מהירות מרבית גבוהה במעט (218 קמ"ש). שינויים נוספים כוללים שדרוג מערך הבלמים עם דיסקים מחוררים מלפנים ורפידות של ברמבו, ובמערך המיתלים יש כעת בולמי זעזועים קוני FSD.
העיצוב החיצוני זהה וכך גם סביבת הנהג, עם לוח מחוונים דיגיטלי עגול ומסך מגע ("7). מצלמת נסיעה לאחור היא אופציה בתוספת תשלום. לצערנו, גם סעיף הבטיחות נותר ללא שינוי והמשמעות היא שאין מערכות בטיחות מתקדמות אלא רק מערכת התרעה בהתקנה מקומית של מובילאיי.
פורסם לראשונה ב- 27.11.22
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות