כאמור, מדובר ביחידת ההנעה ההיברידית-נטענת של קונצרן פולקסווגן המציעה מספר הספקים, ובמקרה של ה-A3 היא תכונה 40TFSIe וההספק יעמוד על 204 כ"ס. יחידת ההנעה עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים משולב עם מנוע חשמלי ונתון המומנט המירבי עומד על 35.7 קג"מ.
המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים והנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.6 שניות והמהירות המירבית עומדת על 227 קמ"ש, או עד 140 קמ"ש במצב חשמלי. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 52.6-47.6 ק"מ לליטר וצריכת החשמל עומדת על כ-130-138 וואט שעה לק"מ (בהתאם לרמת הגימור והצמיגים).
סוללה וטעינה
סוללה בגודל 13 קווט"ש תעניק ל-A3 טווח נסיעה חשמלי של 67 ק"מ (בתקן WLTP). מדובר בשיפור משמעותי לעומת הדור הקודם, שהציע סוללת 8.8 קוט"ש עם טווח של 48 ק"מ (בתקן המדידה הישן והאופטימי).
לאודי A3 PHEV בורר מצבי נהיגה הכולל אפשרות למצב היברידי או מצב טעינה עם שמירת סוללה להנעה בכוח החשמל במועד מאוחר יותר, זאת לצד מצבי נהיגה סטנדרטיים יותר כגון נוחות או מצב דינאמי אשר מספק את מירב הכוח בעת לחיצה על דוושת ההאצה.
אודי A3 תאפשר טעינה משקע ביתי (2.9 קילוואט) עם כבל Mode 2 והטענה מ-0 ל-100% תארך כ-4 שעות. באמצעות אפליקציית myAudi הנהג יוכל לבחור מתי הטעינה תחל (או תעצור) ובכך לתזמן זאת למועדים בהם עלות החשמל נמוכה יותר (בהתאם לשירותי חברת החשמל המקומית). האפליקציה תאפשר גם מעקב אחר מצב הסוללה והפעלה מרחוק של מערכת בקרת האקלים לטובת רכב מחומם או מקורר מראש.
לאודי A3 פלאג אין החדשה מספר רמות גימור והיא תציע גם גרסאות Sport ו-S Line בעלות חישוקי מעוצבים בגודל 17 או 18 אינץ'. נפח תא המטען עומד על 280 ליטרים, 100 ליטרים פחות מגרסת הבנזין הסטנדרטית.
פורסם לראשונה ב- 01.10.20
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות