צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, מודיעה היום על תחילת שיווק מתיחת הפנים של אודי A3. המשפחתית היוקרתית
עברה את החידוש באפריל האחרון, ובמסגרתו קיבלה נגיעות עיצוביות שמיישרות קו עם השפה הנוכחית, מנועים חדשים, ומגוון טכנולוגיות נוחות ובטיחות מתקדמות שמביאות אותה קרוב מאוד לאחותה הגדולה. מחירה של ה-A3 החדשה יחל ב-175,400 שקל, התייקרות מתונה של 2,600 שקלים.
ה-A3 החדשה תשווק עם שני מנועי טורבו בנזין - 1.4 ליטר עם 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ הכולל מערכת לניתוק שני צילינדרים בשיוט, ו-2.0 ליטר עם 190 כ"ס ו-32 קג"מ. שני המנועים משודכים לגיר כפול מצמדים עם שבעה הילוכים. צריכת הדלק עומדת על 20.4 ק"מ לליטר במנוע הקטן ו-18.2 ק"מ לליטר בגדול.
גרסת המנוע הקטן תוצע בגרסה אחת, וזו עם מנוע 2.0 הליטר תוצע בשתי גרסאות - ספורט ודיזיין. ההבדל בין שתי הגרסאות הוא שבגרסת ספורט יקבלו הרוכשים מושבי ספורט קדמיים ועיצוב ספורטיבי לגריל ולפגושים ואילו רוכשי גרסת דיזיין יקבלו חבילת עור מורחבת. שתי הגרסאות הללו יכללו חישוקי 17 אינץ' (16 בגרסת ה-1.4 הבסיסית).
אבזור הבסיס כולל בין היתר פנסי קסנון, חיישני חניה אחוריים, כיוון חשמלי למושב הנהג, ריפודים משולבי עור, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' (ללא שינוי) ו-8 רמקולים ועוד.
במסגרת מתיחת הפנים מקבל ה-A3 המחודשת גם חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקיפה למדי. מעבר לכל מערכות היציבות המקובלות, בהן גם ה-XDS אשר מדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה, כוללת המערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת ל"זחילה" אוטונומית בפקקי תנועה, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועוד.
אודי תציע בכל הגרסאות גם את חבילת Luxury, שתוסיף חישוקי 17 אינץ', כפתור הנעה, פנסי לד אחוריים ותאורת לד בתא הנוסעים.
אודי A3 - גרסאות ומחירים:אודי A3 האצ'בק 1.4 ליטר: 175,400 שקל
אודי A3 האצ'בק 2.0 ליטר: 197,600 שקל
אודי S3 האצ'בק: 316,800 שקל
אודי A3 ספורטבק 1.4 ליטר: 181,900 שקל
אודי A3 ספורטבק 2.0 ליטר: 204,100 שקל
אודי S3 ספורטבק: 323,300 שקל
אודי A3 סדאן 1.4 ליטר: 194,200 שקל
אודי A3 סדאן 2.0 ליטר: 213,800 שקל
אודי S3 סדאן: 327,400 שקל
אודי A3 קבריולה 1.4 ליטר: 247,900 שקל
אודי A3 קבריולה 2.0 ליטר: 270,100 שקל
אודי S3 קבריולה: 389,300 שקל
חבילת לקשרי: 24,900 שקל
לדגמי אודי בישראל -
אודי פורסם לראשונה ב- 10.11.16
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות