יבואנית אודי החלה בשיווק גרסת הפלאג-אין הייבריד לרכב הפנאי היוקרתי הפופולרי. הספק של 295 כ"ס, 42 ק"מ חשמליים ומחיר גבוה במעל 33,000 שקלים
מאת: רן סגל
פורסם 17.08.20
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, החלה בשיווק אודי Q5 בגרסת 50TFSIe המצוידת ביחידת הנעה היברידית נטענת. המחיר עומד על 399,000 שקלים, גבוה ב-33,700 שקלים מגרסת הבנזין המקבילה ובתמחור זהה למתחרה מבית - ב.מ.וו X3 פלאג-אין ששיווקו החל בחודש הקודם.
אודי Q5 50TFSIe מצוייד במנוע טורבו בנזין הזהה לזה של גרסת הבנזין בנפח 2.0 ליטרים ויחד עם המנוע החשמלי ההספק המשולב עומד על 295 כ"ס (תוספת של 43 כ"ס) ונתון מומנט מירבי העומד על 45.9 קג"מ (תוספת של 8.2 קג"מ). ההאצה ל ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות (מהיר ב-0.2 שניות) ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 40 ק"מ לליטר, כאשר סוללת 14.1 קווט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של 42 ק"מ.
אודי Q5 פלאג-אין ישווק בשלב זה ברמת גימור אחת Design והיא מאובזרת יותר מרמת הגימור המקבילה של גרסת הבנזין הרגילה וכוללת אבזור הקיים רק בחבילות האבזור היקרות. כך לדוגמה תמצאו תאורת לד מלאה, מצלמת רוורס, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה בגודל 8.3 אינץ' עם מערכת ניווט, החלפת הילוכים מגלגל ההגה, דלת תא מטען נפתחת חשמלית וחישוקי 19 אינץ'. זאת בנוסף לבקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים, גג פנורמי, מושבים מתכווננים חשמלית בעלי ריפוד בד משולב עור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, כניסה והנעה ללא מפתח, מראה נגד סנוור, בלם יד חשמלי כולל Auto Hold ותאורת אווירה.
בתחום הבטיחות ישנה מערכת בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים בעוד גרסת הפלאג אין מוסיפה גם בקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות