לפני פחות מ-5 חודשים נחשפה מתיחת הפנים של אודי Q5 בדור השני וכעת החלה צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, בשיווק הגרסה המחודשת. ביחס לגרסה היוצאת המחיר התייקר במעל 6,000 שקלים ועומד כעת על 359,000 שקלים.
יחידת הנעה
ה-Q5 ישווק בשלב זה עם יחידת הנעה אחת שזכתה לתוספת מערכת מיקרו היברידית ושדרוג בביצועים. מדובר במנוע הטורבו בנזין המוכר בנפח 2.0 ליטרים, אשר מספק כעת 265 כ"ס (13 כ"ס יותר) ונתון מומנט מירבי של 37.7 קג"מ ב-1,600 סל"ד (זהה לדגם היוצא).
למנוע משודכת תיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים וההנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות (קיזוז של 2 עשיריות השניה) והמהירות המירבית עומדת על 240 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.8 ק"מ לליטר.
גרסת הפלאג אין הייבריד, שהצטרפה לא מזמן להיצע, לא הגיעה עדיין בדגם המחודש והיא תהיה זמינה לרכישה במחצית השנייה של 2021 - אז גם תגיע גרסת הספורטבק בתצורת קופה.
רמות גימור
אודי Q5 המחודש ישווק בשתי רמות גימור. גרסה הכניסה Advanced כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ' (7 ו-8.3 אינץ' בעבר) עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי, מראה פנימית ומראות צד נגד סנוור, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים עם 3 איזורים, ריפוד בד משולב עור, תא מטען נפתח חשמלית, גג פנורמי, חיישני גשם ותאורה, תאורת לד מלאה, וחישוקי 18 אינץ'.
בתחום הבטיחות ישנה מערכת בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ותיקון סטייה מנתיב.
חבילת Luxury תשדרג את המפרט במצלמת רוורס, זכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, חימום במושבים הקדמיים וחישוקי 19 אינץ'. בבטיחות תוסיף חבילה זו בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת והתרעת התנגשות מאחור.
פורסם לראשונה ב- 12.11.20
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות