העיצוב החיצוני התעדכן בעיקר בחרטום, עם סבכה הכוללת פס תאורה ופגוש שונה. תוספת של מסיטי אוויר נסתרים מהעין ופתחי אוורור נפתחים חשמלית בהתאם לצורך, מביאים להפחתה של מקדם הגרר המשפיע על צריכת החשמל, בגרסה הרגילה (מ-0.28 ל-0.27) ובעיקר בספורטבק (מ-0.26 ל-0.24).
הספק המנועים נותר ללא שינוי (408 כ"ס), אך שיפור שחל במנוע האחורי אפשר לקצר את התאוצה ל-100 קמ"ש בעשירית השניה, והיא אורכת כעת 5.6 שניות. המהירות המירבית (200 קמ"ש) לא השתנתה.
בנוסף, הסוללות תוכננו מחדש עם צפיפות תאים גבוהה ב-20% וקיבולת שגדלה מ-95 ל-106 קוט"ש, אך בעוד היצרנית הצהירה על תוספת של כ-200 ק"מ לטווח הנסיעה, במפרטים שמפרסמת היבואנית המקומית - לטענתה, גם כן על פי נתוני היצרן - עומד הטווח העדכני על 508 ק"מ בגרסה הרגילה או 524 ק"מ בספורטבק, תוספת של 120-130 ק"מ בלבד לעומת הדגם היוצא.
מפרט האבזור הבסיסי כולל לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) וצמד מסכים מרכזיים בגודל "10.1 ו-"8.6, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית, תאורת מטריקס-לד, מתלי אוויר אדפטיביים, מושבים משולבי עור עם כוונון חשמלי וחימום, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנוראמי וחישוקי "20. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים.
חבילת האבזור Luxury מוצעת בשתי הגרסאות במחיר של 31,000 שקל, וכוללת בנוסף גם מערכת שמע משודרגת עם 16 רמקולים, ריפוד עור מלא, אוורור למושבים, סגירה רכה לדלתות וחישוקי "21.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות