שנה לאחר שהגיע לישראל, מקבל אודי Q8 מנוע בנזין חדש - שיצטרף למנוע הדיזל המוכר וימכר בסכום זהה של 632,800 שקלים. כצפוי, הביצועים טובים יותר בגרסת הבנזין, אך גרסת הדיזל מציגה צריכת דלק עדיפה באופן משמעותי.
המנוע החדש דומה לזה הקיים ב-Q7. מדובר במנוע V6 בנפח 3.0 ליטרים, עם מגדש טורבו ומערכת היברידית קלה במתח של 48 וולט. נתוני הביצועים מדווחים על תאוצה של 5.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 250 קמ"ש, זאת לעומת 6.3 שניות ו-245 קמ"ש בגרסת הדיזל.
צריכת הדלק המשולבת ב-Q8 עם מנוע הבנזין עומדת על 11 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן, זאת לעומת נתון של 14.7 ק"מ לליטר בדיזל.
המערכת ההיברידית-קלה (MHEV) מאפשרת ל-Q8 לדומם את מנוע הבעירה הפנימית למשך פרקי זמן של עד 40 שניות, במהירות שבין 55 ל-160 קמ"ש. בנוסף, המנוע החשמלי מאפשר גלישה במהירות של 22 קמ"ש ומטה כשמנוע הבעירה הפנימית כבוי.
מפרט האבזור של ה-Q8, בשתי גרסאות המנוע, כולל בין היתר שלישיית מסכי מידע (שניים במרכז הקונסולה ואחד בלוח המחוונים), מערכת שמע עם 10 רמקולים, מצלמות היקפיות, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, תאורת לד מלפנים ומאחור, גג שמש פנוראמי, חישוקי "20 קלים, דלת תא מטען חשמלית, מושבי עור עם כוונון חשמלי וזכרונות, דיפוני אלומיניום ועוד.
חבילת ה-Luxury, שעולה 32,400 שקלים, מוסיפה למפרט גם מתלי אוויר אדפטיביים, חישוקי "21 ותא יעודי לסלולארי עם טעינה אלחוטית ומגבר קליטה.
חבילת ה-Premium, בעלות של 99,000 שקלים, מאפשרת להוסיף גם תאורת מטריקס-לד, מערכת שמע מתוצרת Bang & Olfsen עם 17 רמקולים, דיפוני עור שונים, אוורור למושבים ועוד.
כרגיל אצל אודי, בנוסף לחבילות ניתן יהיה גם לרכוש לא מעט אביזרים בנפרד: פונקציית אוורור ומסאג' במושבים הקדמיים תעלה 17,900 שקלים, תקרת בד שחורה תעלה 3,400 שקלים, חבילת עוד מורחבת תעלה 23,400 שקלים, מגבים עם נוזל מחומם יעלו 4,200 שקלים, מערכת לראיית לילה תעלה 22,900 שקלים, שלט רחוק למזגן יעלה 16,400 שקלים ואת חישוקי הגלגלים ניתן יהיה לשדרג במספר אופציות שונות - בעלות שיכולה להגיע ל-51,600 שקלים.
לצפייה בכל דגמי אודי בישראל
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות