דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי S6 ו-S7 נחשפו

Getting your Trinity Audio player ready...

אודי מרחיבה את משפחת A6 וה-A7 עם תוספת חמימה בדמות גרסאות S ספורטיביות, שיוצמדו לדור השמיני של ה-A6 שנחשף בתחילת השנה ומשווק בישראל מזה כחצי שנה. גרסאות ה-S - בדומה לגרסאות M Performance או AMG 35 - הן לא גרסאות הקצה בתחום הספורטיבי של יצרני היוקרה הגרמניים. בהמשך מן הסתם יופיעו גם גרסאות RS שיהיו חזקות יותר.

אודי S6

עיצוב

גרסאות ה-S מובחנות כמובן בעיצוב אגרסיבי יותר הבא לידי ביטוי בפגושים בעיצוב ספורטיבי עם כונסי אוויר מוגדלים, דיפיוזר אחורי בעל 4 יציאות מפלט וגימורי כרום ואלומיניום בצבע כהה (בגריל, בכונסי האוויר ומראות הצד), זאת בנוסף לחצאית קדמית וספויילר אחורי להשלמת האווירה.

אודי S6

בפנים הרכב נוכל למצוא מושבי ספורט עם ריפוד עור משולב אלקנטרה, תפירה בצבע מנוגד, אופציה לחימום ועיסוי, תגי S על גלגל ההגה, דוושות אלומיניום, ספי דלתות מוארים, מסך תצוגה S בלוח המחוונים הדיגיטאלי בעל מד סל"ד במרכזו, אופציה להגה עם תחתית שטוחה ועוד.

אודי S7

יחידות הנעה וביצועים

אודי מציינים כי לראשונה גרסאות ה-S בקטגוריית רכבי המנהלים של אודי מוצעות עם מנוע דיזל, בדומה ל-SQ5 למשל. גרסאות ה-S נחשפו עם מנוע TDI ומערכת הנעה מיקרו היברידית 48 וולט המוכרת מדגמי הבנזין של היצרן. המערכת מסייעת בהאצות ומאפשרת כיבוי המנוע לקראת עצירה כבר ממהירות של מתחת ל-21 קמ"ש ואף מאפשרת שיוט של עד 40 שניות בכוח החשמל בלבד.

מנוע הדיזל יהיה בנפח 3.0 ליטר V6 ויציע הספק של 350 כ"ס ומומנט העומד על 71.3 קג"מ הזמינים מ-2,500 ועד 3,100 סל"ד.

אודי S6 אוואנט

בדומה ל-SQ7 גם גרסאות ה-S6 ו-S7 מצויידות בנוסף למגדש הטורבו הסטנדרטי גם במגדש חשמלי. המגדש החשמלי פועל במקביל למגדש הסטנדרטי ומסייע לצמצם את השהיית הטורבו ונכנס לפעולה בכל פעם שלחץ הגדישה אינו מספק כמו (לדוגמה בתחילת נסיעה).

אודי - טורבו חשמלי

אודי S6 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-5.0 שניות ואילו גרסאות הסטיישן וה-S7 ספורטבק זקוקות לעשירית שניה נוספת. המהירות המקסימאלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת (בתקן WLTP) עומדת על כ-12.5 ק"מ לליטר.

בשווקים שונים בעולם, כמו ארה"ב, אסיה והמזרח התיכון, אודי S6 ו-S7 יוצעו עם מנוע בנזין V6 בנפח 2.9 ליטר. למנוע הבנזין הספק של 450 כ"ס ו-61.2 קג"מ וגם הוא מצויד במערכת מיקרו-היברידית 48 וולט.

אודי S6 אוואנט

לגרסאות ה-S הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בנוסף הן נהנות גם ממתלי S Sport (המנמיכים את ה-S6 ב-20 מ"מ ואת ה-S7 ב-10 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות), בולמים אדפטיביים, הגה בעל תגובה משתנה והיגוי לכל ארבעת הגלגלים. בנוסף לכך, לראשונה תוצע בגרסאות ה-S מערכת מתלי אוויר וכן ישנה אופציה לבלמים קרמיים ותוספת דיפרנציאל אחורי.

מערכת ההנעה הכפולה הקבועה של אודי – Quattro במצב הסטנדרטי מחלקת את הכוח ביחס של 40:60 בין הסרן הקדמי לאחורי. במצבי איבוד אחיזה ומצבי קיצון אחרים המערכת מסוגלת להעביר עד 85% מהכוח לסרן האחורי או עד 70% לסרן הקדמי.

אודי S7

מערכת ההיגוי לכל הגלגלים פועלת כך שעד 60 קמ"ש הגלגלים האחוריים פונים בזווית של עד 5 מעלות בניגוד לכיוון הפניית ההגה ומקטינים את רדיוס הסיבוב. מעל 60 קמ"ש הגלגלים פונים עד 2 מעלות עם כיוון הפניית ההגה ומסייעים לשיפור היציבות בפניות במהירות גבוהה.

הבלמים הקדמיים בגודל 400 מ"מ בעלי קליפר 6 בוכנות בצבע שחור (או בצבע אדום אופציונאלי) ואילו הבלמים האחוריים בגודל 350 מ"מ. הבלמים הקרמיים האופציונאליים במידות 400 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור והם שוקלים 9 ק"ג פחות. הדיסקים הענקיים שוכנים בתוך חישוקי 20 אינץ' הנועלים צמיגים במידה 255/40. חישוקי 21 אינץ' יוצעו כאופציה.

אודי S7

מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, נמסר כי בשלב זה ייבוא דגמי אודי S6 ו-S7 נמצא בבדיקה.

לדגמי אודי בישראל – אודי

פורסם לראשונה ב- 14.04.19

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה