אודי חשפה מתיחת פנים לאודי TT, רכב הקופה שכבר הפך לאייקון. הדור הראשון הוצג לפני 20 שנה, בשנת 1998 וכבר אז ידע לסובב ראשים. הדור השלישי הושק לפני 4 שנים וכעת גרסאות הקופה והרודסטר עברו מתיחת פנים. אודי מציינים כי העיצוב החיצוני עודכן והוא כעת ספורטיבי יותר, המנועים הסטנדרטים יהיו חזקים יותר והאבזור הסטנדרטי עשיר יותר.
מידותיה של אודי TT המחודשת נותרו דומות לדגם טרום מתיחת הפנים. לצד זאת, העיצוב החיצוני כעת שרירי יותר, עם שבכה קדמית גדולה וכונסי אוויר מוגדלים גם בדגמי הבסיס. קווי עיצוב רוחביים בחלקה האחורי של ה-TT נועדו להדגיש את רוחב הרכב ופתח תא הדלק אינו כולל עוד דלתית נוספת והנהג יוכל להכניס את משאבת הדלק ישירות לתא הדלק – בדומה לרכבי מירוץ. השינויים בעיצוב הפנים מינוריים וכוללים מושבי ספורט כסטנדרט.
אודי מציינים כי פרט ללוח השעונים הדיגיטאלי Virtual Cockpit בגודל 12.3 אינץ', הדגמים הבסיסיים יקבלו כסטנדרט את בורר מצבי הנהיגה המציע בחירה בין מצבי חיסכון, נוחות, אוטומטי, דינאמי ואינדיבידואלי. אבזור סטנדרטי נוסף יכלול גם חיישני גשם ואורות, מראות חיצוניות מחוממות, הגה משודרג הכולל כפתורי שליטה למערכת המולטימדיה ושקעי USB מוארים.
רמת גימור S line תכלול שינויי עיצוב חיצוניים כדוגמת ספליטר קדמי, גריל בצבע שחור טיטניום, פגוש אחורי ספורטיבי עם דיפיוזר רחב יותר ועוד. אופציות נוספות הן תאורת לד מלאה או מאטריקס-לד, מערכת שמע משודרגת מבית Bang & Olufsen בהספק של 680 וואט, מערך מתלים מגנטי המנמיך את הרכב בס"מ אחד כמו גם הגה בעל תגובות פרוגרסיביות ומתלה אחורי רב חיבורי.
לדגמי אודי בישראל – אודי
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות