העיצוב החיצוני דומה כמובן לזה של ה-A3 האצ'בק, עם כונסי אוויר גדולים מלפנים, גריל גדול במבנה חלת-דבש ופנסי תאורת יום המורכבים מ-15 מקטעי לד שונים. תאורת מטריקס-לד תוצע בגרסאות הבכירות של הדגם.
מהצד ניתן להבחין בקו מותניים בולט שמגיע עד לפגוש האחורי, ועל דלת תא המטען מונח ספוילר דק - שכאופציה יכול להגיע בגימור קרבון. העיצוב המחודש, יחד עם תריס חשמלי בתוך הגריל הקדמי, הביא לשיפור אווירודינאמי ולמקדם גרר של 0.25.
בפנים הרכב ישנו מסך מגע מרכזי בגודל 10.1 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ'. לוח מחוונים וירטואלי בגודל 12.3 אינץ' יוצע כאופציה. אבזור הבטיחות כולל את המפרט המלא שמוכר מדגמי ה-A3 האצ'בק: בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות, התרעה בפתיחת דלת, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
בשלב הראשון תוצע ה-A3 סדאן עם שני מנועים בלבד. מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים יציע הספק של 150 כ"ס וישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים, כאשר זו האחרונה תציע גם מערכת היברידית קלה במתח של 48 וולט. גרסת דיזל בנפח 2.0 ליטרים תציע הספק דומה אך תוצע עם תיבה כפולת מצמדים בלבד.
בהמשך צפויה אודי להרחיב משמעותית את היצע המנועים, עם גרסת 1.0 ליטר בסיסית, גרסאות פלאג-אין הייבריד חזקות וכן גרסת S3 ספורטיבית.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות