אחרי שנה של ירידה במכירות, בין היתר בשל מחסור במלאי של מספר דגמים משמעותיים, אודי נערכת לשנת 2020 ומתחילה בחידוש של היצע הדגמים - מהלך שאמור להתגבר בשנה הבאה. בשלב זה השיקה היבואנית את מתיחות הפנים של מכונית המנהלים אודי A4, רכב הפנאי אודי Q7 וכן גרסת פלאג-אין הייבריד חדשה לאודי A7. בשנה הבאה צפוי להתגבר שטף הדגמים עם גרסאות פלאג אין הייבריד ל-Q5 ול-A8, גרסת ספורטבק לאודי e-tron, דור חדש ל-A3 ומתיחת פנים ל-Q2. כמו כן צפויים להגיע ארצה מספר דגמי RS חדשים.
לפני כחצי שנה הוצגה מתיחת הפנים לדור הנוכחי של ה-A4, אותה כבר הספקנו לבחון במסגרת ההשקה העולמית. מבחינה חיצונית זכתה ה-A4 לעדכון בשבכה הקדמית, בפגושים וביחידות התאורה, בעוד בתא הנוסעים ניתן לפגוש במערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר והפעלה באמצעות משטח מגע במקום הגלגלת המסורתית.
היצע יחידות ההנעה יכלול 3 גרסאות טורבו-בנזין, שלושתן עם מנוע בנפח 2.0 ליטרים ומערכת היברידית קלה במתח של 12 וולט, אשר מאפשרת שיוט בכוח החשמל לפרקי זמן קצרים (עד 10 שניות) במהירויות של 60-155 קמ"ש, וכן מדוממת את מנוע הבנזין לקראת עצירה ממהירות של 22 קמ"ש ומטה.
גרסת 35TFSI תציע הספק של 150 כ"ס, מומנט של 27.5 קג"מ ותאוצה של 8.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. מעליה תוצע גרסת 40TFSI עם הספק של 190 כ"ס, מומנט של 32.6 קג"מ ותאוצה של 7.3 שניות בדרך ל-100 קמ"ש.
מעליהן תוצע גרסת ה-45TFSI, עם הספק של 245 כ"ס, מומנט של 37.7 קג"מ, הנעה כפולה ותאוצה של 5.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.
גרסת ה-150 כ"ס תוצע ברמת גימור הכוללת תאורת לד מלפנים, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מושבים חשמליים בריפוד בד משולב עור, גג שמש חשמלי וחישוקי "17 - אך ללא בקרת שיוט אדפטיבית, הנעה בכפתור או מצלמת רוורס. בתחום הבטיחות תציע הגרסה הזו בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
גרסת ה-190 כ"ס מוסיפה למפרט גם לוח מחוונים וירטואלי, בורר מצבי נהיגה, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית וחישוקי "18.
גרסת ה-245 כ"ס תוצע עם חבילת עיצוב ספורטיבית S ליין, וכן עם תוספות אבזור של מערכת שמע מתוצרת B&O, תאורת מטריקס לד, מושבי ספורט וחישוקי "19.
אודי A4 - מחירים:
אודי A4 בגרסת 35TFSI עם 150 כ"ס תעלה 255,000 שקלים
אודי A4 בגרסת 40TFSI עם 190 כ"ס תעלה 280,000 שקלים
אודי A4 בגרסת 45TFSI עם 245 כ"ס תעלה 320,000 שקלים
אודי Q7
רכב הפנאי הגדול של אודי זכה גם הוא למתיחת פנים, עם חזית דגמי Q החדשה של אודי בעלת הגריל המתומן הגדול ושישה קווים אורכיים, יחידות תאורה חדשות ופגוש קדמי מעודכן עם כונסי אוויר גדולים. מאחור נמצא יחידות תאורה חדשות וצרות מבעבר עם פס כרום המקשר ביניהן. בתא הנוסעים ניתן למצוא מסך מולטימדיה גדול ומסך מגע נוסף בתחתית לשליטה על מערכת המיזוג, הניווט, הטלפון ועוד.
ה-Q7 המעודכן ישווק מעתה רק בתצורת 7 מושבים, עם שתי יחידות הנעה לבחירה: מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטרים עם הספק של 340 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ, או מנוע טורבו-דיזל בנפח דומה עם הספק של 286 כ"ס ומומנט של 61.1 קג"מ. לשני המנועים משודכת מערכת היברידית קלה במתח של 48 וולט.
שתי הגרסאות יוצעו במחיר זהה של 590,000 שקלים, ברמת גימור אחת בשם "לימיטד". זו כוללת בין היתר לוח מחוונים וירטואלי, מצלמות היקפיות, מושבי עור חשמליים עם זכרונות ואוורור, בקרת אקלים עם 4 איזורי טמפרטורה, תא מטען חשמלי, מתלי אוויר, גג שמש פנוראמי, תאורת מטריקס לד ועוד.
אודי A7 פלאג אין הייבריד
מכונית הסאלון-קופה אמנם לא עברה חידוש עיצובי, אך זכתה ליחידת הנעה חדשה ומסקרנת. הבסיס הוא מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, ואליו משודך מנוע חשמלי נוסף. ההספק המשולב עומד על 367 כ"ס, המומנט על 51 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות. ההנעה היא לכל ארבעת הגלגלים ותיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. סוללת 14.1 קוט"ש מעניקה ל-A7 טווח נסיעה חשמלי של כ-50 קילומטרים.
רשימת האבזור בגרסה היחידה שתוצע כוללת לוח מחוונים וירטואלי, מערכת שמע B&O עם 16 רמקולים, מצלמות היקפיות, תאורת מטריקס לד, הגה עם כוונון חשמלי, מושבי עור חשמליים עם זכרונות וחימום, תא מטען חשמלי, גג שמש פנוראמי וחישוקי "19 קלים.
המחיר עומד בשלב זה על 495,000 שקלים, אך היבואנית הצהירה כי המחיר יתייקר בתחילת שנת 2020, עם השינויים במיסוי.
לצפייה בכל דגמי אודי בישראל
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות