צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, החלה בשיווק שני דגמים ספורטיביים חדשים ממשפחת RS: אודי TT RS ואודי RS4 Avant. שני הדגמים יגיעו לישראל בהזמנה מיוחדת בלבד.
אודי TT RS
אודי TT RS עברה מתיחת פנים לפני למעלה משנה וחצי וכעת החל השיווק בישראל במחיר של 552,800 שקלים.
ל-TT RS יחידת הנעה השוכנת גם באודי Q3 RS; מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם 5 צילינדרים, בהספק של 400 כ"ס ועם מומנט מירבי של 48.9 קג"מ הזמינים כבר מ-1,950 סל"ד. למנוע משודכת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.7 שניות (0.8 שניות מהר יותר מה-TTS).
האבזור דומה לגרסת S וכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מושבים עם כוונון חשמלי, תאורת לד מלאה, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקדימה ומאחורה, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות, מראה פנימית נגד סנוור, העברת הילוכים מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, חישוקי 19 אינץ', ובלם יד חשמלי כולל פונקציית Auto Hold. לגרסת ה-RS מושבים בריפוד עור מלא.
אבזור הבטיחות האקטיבי נעדר ובמקומו נמצא מערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית.
חבילת RS בתוספת של 43,200 שקלים מוסיפה חישוקי 20 אינץ' עם צמיגים רחבים יותר, קליפרים בצבע אדום, גימורי עיצוב מושחרים, שמשות כהות, מערכת פליטה ספורטיבית ומערכת שמע משודרגת מבית Bang & Olufsen.
אודי RS4 אוואנט
גרסת הקצה הספורטיבית של אודי A4 מוגשת בתצורת סטיישן שימושית, כאשר היא עברה מתיחת הפנים לפני למעלה משנה. מחירה בישראל יעמוד על 684,000 שקלים - כמעט פי שלושה ממחירה של אודי A4 בסיסית.
לאודי RS4 אוואנט מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 2.9 ליטרים, עם הספק של 450 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 61.2 קג"מ. ל-RS4 הנעה כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 10.8 ק"מ לליטר.
האבזור במקרה הזה עשיר יותר וכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ'. כמו כן ישנם מערכת שמע משודרגת מבית Bang & Olufsen, גג פנורמי, חיישני חנייה מקדימה ואחורה ומערך מצלמות היקפיות, תאורת לד מלאה ומערכת לשטיפת פנסים, תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת פליטה ספורטיבית, חישוקי 20 אינץ', ריפודי עור ומושבים קדמיים מתכוונים חשמלית כולל חימום ועיסוי.
פורסם לראשונה ב- 01.11.20
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות