היבואנים הגדולים (דלק מוטורס, כלמוביל וקרסו) הודיעו על היעדרותם מתערוכת אוטומוטור שתיפתח בחודש הבא, והמתחרים מנצלים את ההזדמנות. פיג'ו תציג בתערוכה 3 דגמים חדשים ומעניינים, כאשר לפחות שניים מתוכם צפויים להגיע ארצה עוד השנה.
פיג'ו 208 החדשה
הסופר מיני שמחליפה את ה-207 תהיה פחות שמנמנה ומגושמת מקודמתה, כך מבטיחים בפיג'ו. ה-208 תגיע לישראל בקיץ הקרוב בשתי גרסאות שונות: מנוע 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (82 כ"ס) עם תיבה רובוטית ומנוע ה-1.6 המוכר (120 כ"ס) שישודך לתיבת ה-AL4 הוותיקה. פיג'ו 208 תשווק בישראל בתצורת 3 או 5 דלתות, ובהמשך תגיע גם גרסת ה-GTi המסקרנת.
פיג'ו 208 החדשה. האם היא תהיה מהנה לנהיגה כמו דגמי העבר של פיג'ו? / צילומים: יצרן
פיג'ו 508 RXH
גרסת דיזל-היברידית לפיג'ו 508 סטיישן. בדומה לגרסה המקבילה של פיג'ו 3008, שהושקה באירופה אך לא תגיע לישראל, לפיג'ו 508 RXH יש הנעה כפולה מפוצלת: מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (163 כ"ס) אחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים, ומנוע עזר חשמלי (37 כ"ס) מניע את זוג הגלגלים האחוריים. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 24.4 ק"מ לכל ליטר של סולר, אך הנתונים המצוינים האלו לא יסייעו לה להגיע לישראל – שכן מנוע הדיזל מונע ממנה לקבל את הטבת המס השמורה לרכבים היברידיים אחרים המונעים בבנזין.
גרסת ה-RXH של פיג'ו 508 סטיישן הוגבהה מעט, והעיצוב שלה קורץ לרכבי הפנאי
פיג'ו 107 2012
מכונית המיני העירונית עברה מתיחת פנים קלילה, במסגרתה זכתה לעיצוב מחודש הכולל חרטום חדש המיישר קו עם דגמי פיג'ו הנוכחיים וכן תוספת של פנסי לד אופנתיים. צריכת הדלק השתפרה קלות בדגם המחודש, וגם רשימת האבזור התרחבה: פיג'ו 107 החדשה תציע בנוסף לאבזור הקיים גם פנסי ערפל קדמיים, הגה וידית הילוכים מצופי עור (בגרסה הרובוטית) וכאופציה גם מערכת שמע משודרגת הכוללת חיבור USB ודיבורית בלוטות'.
פיג'ו 107 המחודשת לא מביאה עמה בשורה משמעותית. אולי תג המחיר יפתיע?
לדגמי פיג'ו בישראל – פיג'ו
פורסם לראשונה ב- 15.03.12
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות