עם האוכל בא התאבון. בחברת המכוניות הגרמנית אופל טוענים שהצלחת הג'יפון הקטן שלהם, אופל מוקה, הוכיחה שרכבים עם מאפייני "קרוסאובר" (רכבים קונבנציונאלים עם מראה / יכולות שטח) פופולאריים למדי. לאור מסקנה זו החליטו באופל להציע גרסת "כמו-שטח" ל
אופל אינסיגניה, רכב המנהלים של החברה. לא ברור למה לקח לאופל כל כך הרבה זמן להבין שמראה קשוח מוכר מכוניות, בסובארו עלו על הפטנט לפני עשרים שנה ובלנדרובר לפני שישים.
אופל אינסיגניה קאנטרי טורר / צילומים: יצרן
גרסת השטח של האינסיגניה, שתענה לשם "קאנטרי טורר" (Country Tourer) תופיע במראה קשוח יותר מהגרסה השגרתית. בין היתר ניתן להבחין בקשתות גלגלים ברורות יותר ובמגיני פלסטיק סביב המרכב. כדי ללשפר את יכולות העבירות של האינסיגניה הגביהו באופל את הגחון ב-2 ס"מ. כרגע מרווח הגחון עומד על כ- 14 ס"מ, נתון נחמד אך רחוק מהמתחרה העיקרי, סובארו אאוטבק לו 20 מרווח גחון של 20 ס"מ. בנוסף מציינים באופל שהחזית זוכה למראה יותר אגרסיבי ורחב, ובזנב ניתן למצוא אגזוז כפול.
באגף המנועים מציעה האינסיגניה 3 מנועים שונים. שני המנועים הראשונים הם מנועי דיזל, שניהם בנפח 2.0 ליטר. המנוע הראשון מציע מגדש טורבו אחד, 163 כוחות סוס ו-35.6 קג"מ. מנוע הדיזל השני מצוייד בשני מגדשי טורבו. בעזרת השניים הוא מפיק 195 כ"ס ו-40.8 קג"מ. מנוע שלישי הוא מנוע הבנזין המוכר של החברה. בזכות מערכת הזרקה מתקדמת מפיק המנוע 250 כוחות סוס ולמעלה מ-40 קג"מ. מדובר ב-30 כ"ס יותר ממה שהמנוע הזה מפיק בגרסאות הרגילות של האינסיגניה, שנמכרות גם בישראל.
כל הגרסאות של האינסיגניה קאנטרי טורר יוצעו עם מערכת הנעה כפולה מתקדמת וכן עם תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית. פרטים מלאים על גרסת השטח של האינסיגניה וכן אבזור ומחירים באירופה ימסרו בתערוכת פרנקפורט הקרובה.
לדגמי אופל בישראל -
אופל
פורסם לראשונה ב- 04.07.13
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות