בקצרה:
- האינסיגניה צפויה לחזור בעוד כשנתיים
- תחלוק פלטפורמה עם פיג'ו 408
- ההנעה צפויה להיות היברידית-נטענת או חשמלית מלאה
חצי שנה לאחר שנעצר היצור של
אופל אינסיגניה, שריד אחרון לפלטפורמות GM אצל בעלת הבית החדשה של אופל, מדווח מגזין "אוטו אקספרס" הבריטי על קאמבק מתוכנן - הפעם כרכב פנאי עם הגבהה קלה, על בסיס הפלטפורמות המוכרות של פיג'ו 408 ושל סיטרואן C5X.
מארק אדמס, סגן נשיא
אופל והמעצב הראשי של החברה, ומי שאחראי על עיצוב הדורות הקודמים של האינסיגניה, אמר כי "נחליף את האינסיגניה במשהו, אבל זה לא יהיה בתצורת משפחתית גדולה, קטגוריה שמתכווצת משמעותית בשוק הרכב. עבור מותג כמו אופל, שפועל בחלק העליון של ליבת שוק הרכב, משפחתית גדולה פשוט לא יכולה לעבוד".
הבסיס של האחיות הצרפתיות אמור לשמש את האינסגניה הבאה, שכן הוא מאפשר נקודת איזון בין איכויות נסיעה של משפחתיות גדולות, עם תוספת גובה קלה לטובת השימושיות ומאפייני עיצוב קרביים יותר.
יש להניח כי אופל תציע בה את מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת המוכרת של הקונצרן הצרפתי, המשלבת בין מנוע בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ומנוע חשמלי, בשתי רמות הספק – 180 או 225 כ"ס עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. מערכת המצברים כיום היא בקיבולת 12.4 קוט"ש המאפשרת כ-60 ק"מ נקיים מזיהום. בנוסף היא תשווק גם בגרסה עם הנעה חשמלית מלאה, בדומה לזו שתוצע בעתיד באחיות הצרפתיות ואמורה לאפשר כ-400 ק"מ נקיים מזיהום.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות