גם מבפנים מדובר בעיצוב חדשני, כאשר הקו המחודד ממשיך גם פנימה. לוח המחוונים ומסך המולטימדיה (10 אינץ' כל אחד) מחוברים יחדיו בצורה הפונה אל עבר הנהג, כמו גם פתח המיזוג השמאלי אשר מוטמע בתוך אותו מתחם. הדשבורד והדלתות בעלי גימורים בצבעים שונים הנחתכים בזוויות שונות, קונסולה רחבה בין המושבים מכילה את בורר ההילוכים ובורר מצבי הנהיגה כאשר גם ההגה והמושבים זוכים לעיצוב חדש.
לעומת הדור היוצא, אופל אסטרה החדשה מציגה כצפוי צמיחה במימדים. אורכה עומד על 437.4 ס"מ (ארוכה ב-0.4 ס"מ), רוחבה עומד על 186.0 ס"מ (רחבה ב-5.1 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 267.5 ס"מ (ארוך ב-1.3 ס"מ). תא המטען בנפח של 422 ליטרים (87 ליטרים יותר).
יחידות הנעה
אופל אסטרה החדשה עושה שימוש גם כן בפלטפורמת EMP2 המוכרת של פיג'ו-סיטרואן ובהתאם לכך היא מצויידת באותן יחידות הנעה כמו האחיות מצרפת, כאשר רובן יוצעו עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או אוטומטית עם 8 הילוכים.
בשלב זה האסטרה תוצע עם 4 מנועים המוכרים מקו הדגמים הנוכחי של הקונצרן: מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בעל שני הספקים של 110 ו-130 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק של 130 כ"ס וכן גרסת פלאג-אין הייבריד המשלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע חשמלי לכדי הספק משולב של 225 כ"ס.
אבזור ובטיחות
אופל אסטרה החדשה תציע אבזור עשיר מבעבר, כך בהתאם לרמות הגימור נוכל לפגוש בה פריטים כגון תאורת לד מלאה עם אופציה לתאורת מטריקס לד בעלת 84 נורות נפרדות בכל פנס, ריפודי אלקנטרה משולבי עור, כוונון חשמלי למושבים עם אופציה למערכת עיסוי, אוורור וחימום למושבים הקדמיים וחימום לאחוריים, תצוגה עילית, מצלמות היקפיות וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי.
מערך הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיוהי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה ושמירה על מרכז הנתיב, התרעת רכב בשטח מת עם היגוי אקטיבי, התרעת תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת המסוגלת להתאים את המהירות לא רק לשלטי המהירות אלא גם בעיקול וכוללת פונקציית זחילה בפקקים.
פורסם לראשונה ב- 13.07.21
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות